Bilder från havet

        DATUM: 2011-03-08 TID: 18:14:25

Orkar inte skriva något långt inlägg, så istället blir det en bildkaskad.
För er som inte orkar se så får ni scrolla =)

Ovanligt att se mig på bild, då det oftast är jag som står bakom kameran.



Vi börjar bilderna då vi precis anlänt på båten och sitter i restaurangen och väntar. Enyoy!






Hela sällskapet i väntan på att pappa och Giselle skall anlända =)







Suprise!! En pinsam tröja och hatt hör till när man skall firas. De här fina har Ada gjort!










Eftre maten blev det karaoke. Vi framförde Jackson Five`s "I want you back"
för pappas skull. En favorit =)








Den äldre generationen förklarade härmed partyt "ON"!!

























Vi dansade som galningar hela natten.






Pease!!











Vårt sällskap begav sig inte till hytterna förens vid stängning. Vi som inte gick och lade oss fortsatte
i Josses och Fredriks "rum" en stund.

Är sååå imponerad av min 60 åriga pappa och Giselle som höll igång, lika länge som vi. Nice !!!









Vid halv 6 på morgonen så började tröttheten komma krypandes. Med ömma fötter lommade vi snällt in till oss
och slängde oss i säng =)

Vad Josse och Fredrik gjorde, det får stå för dem... Hi hi...














DAGEN EFTER....


En aningens sliten skara vaknar vid tolv och beger sig upp för att äta något.
För mig blev det fläskfilè med potatigratäng och en UNDERBAR efterätts buffè !

Är väldigt imponerad av maten må jag säga... Mums !


Peter är den som mår sämst, och fortsätter sova i hytten ett par timmar till. För oss andra blir det Tax Free shopping hela dagen
innan vi anländer till stockholm.



'


Zzzzz...











Ett trött men glatt gäng som är jätte nöjda med resan!



















Stackars Ada som ramlade timmarna innan kryssningen och bröt handen.
Sitter nu i gips =(









Vima spenderade natten och Söndagen hos Cattis med familj, och vi längtade så att det värkte i kroppen efter vår lilla tös.

Men visst var det skönt att få vara barnfri en stund och att få komma iväg, det ska jag inte sticka under stol med.
Tror alla föräldrar behöver det ibland =)






PUSS!!


Kommentarer
Postat av: Hanna K

Härliga bilder, ni verkar haft kul! Klart alla föräldrar behöver lite barnfri tid ibland!! Jag blir toksugen på kryssning jag med när jag ser bilderna...oj vad längesen det var!!!!!

Grattis till din pappa! Min pappa fyllde också 60, förra helgen! =)

Postat av: Kristina

Japp Grattis till din pappa och kul att ni hade en lyckad kryssning. Kul med miljöombyte och jag måste säga att ni är tre skönheter du och dina systrar.

Må gott.



Styrkekram

2011-03-08 @ 23:41:26
Postat av: annsoh

Fin blogg! :D

vad händer idag :)?

2011-03-09 @ 07:04:13
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: Felicia

Vilka härliga bilder! :=) blir själv sugen på lite kryssning och partaj när jag ser bilderna...

klart alla föräldrar behöver komma iväg och festa av sig ibland! vilka härliga systrar du har oxå! :)



/Felicia

2011-03-09 @ 09:22:48
Postat av: mamma

Ni verkar haft skit kul!

Vilken lyckad resa.

Kramar mamma

2011-03-09 @ 13:57:58
Postat av: Giselle

Fina bilder. Jag hade mycket roligt tillsammans med er alla. Ska vi boka en resa till? jeje

Kramar till dig och Peter. Många kyssar till Vilma

Giselle

2011-03-09 @ 14:19:34
Postat av: Petra

Vill bara lämna ett avtryck här,finner inga ord vad ni fått gå igenom,mina tårar rullar ner för mina kinder kram till er och mina tankar finns hos er.

2011-03-09 @ 21:32:37
Postat av: BAMBI

Såg nyss cancerfondens reklam där du står med en tom stol... kunde inte låta bli att fälla en tår. Du är stark och jag kan inte ens börja förstå vad du har gått (och går) igenom...

2011-03-10 @ 09:45:43
URL: http://www.alltforforaldrar.se/bambi
Postat av: Sofie

En fråga: Jag har hört att många separerar efter att något sådant jobbigt som ni genomgått händer, men du och P verkar ju ha det jättebra, hur har ni hanterat ert förhållande när fokuset till stora delar låg på V (antar jag)? Hur höll ni liv i ert förhållande?

2011-03-11 @ 09:03:12
Postat av: pappa

Finns bara en kommentar till resan SUPER KUL.... :-)



Tack till min Giselle, alla mina vänner och barn. Ni gjorde det till en oförglömlig tur...



stoor kram

2011-04-20 @ 14:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback