Hmm..

        DATUM: 2011-11-08 TID: 20:49:31
Gud jag är heeelt slut..

Måste ha vitaminbrist eller något. Man jobbar till sent, hämtar på dagis, lagar mat, går ut till djuren, städar - 
"ja faktiskt varje dag då jag har två pälsmonster som just nu gör allt för att fälla tillräckligt men lös päls till varsin mjuk kudde i vinter" - försöker leka mamma,  jobba med mitt andra företag samt lösa manus problem med boken.


Fattar verkligen inte varför jag är trött =) 



Skulle trots allt detta göra allt för att även ha en liten hobby på sidan av alla måsten... En liten polle månne..?? inte det ?? Nej det förståss, det är ju dumt att göra något roligt också... SUCK!



Läste precis på aftonbladet att myndigheterna IAEA misstänker att Iran försöker tillverka Atombomber. "Gulp"!
Blir så jävla nervös alltså, hatar verkligen sånt där. Tänk att vi praktiskt taget närsomhellst skulle kunna utplånas på grund utav att några överintelligenta psykon med självmordslängtan får fri tillgång till sådant material.

Kanske man skulle skippa vitaminerna och investera i en sjuhelvetes bra hjälm istället !!?? 

 

Kommentarer
Postat av: Sandra

det tycker jag du gör rätt i ;) men det där med jorden går under o någon knapp som vissa länder kan trycka på som utplånar oss alla tror jag vi kan utesluta faktist! folk är ute efter att plåga o se tortyr, inte göra det snabbaste o skona folk från lidandet. allt ska vara utdraget o plågsamt, så du kan nog vara lugn! vi hinner nog inhandla både hjälm o skyddsväst, ta våra lurviga o flyga till månen innan hela jorden sprängs i bitar!



man ska inte tro på allt man läser ;) vi dog inte 2000. då jorden skulle gå under!!! vi lever nog många generationer till, större risk att dö av är ju annat som tex gifter ute i naturen och sjukdommar.



ta hand om din familj. dina barn o killen o alla fyrbenta. KRAM!

2011-11-11 @ 08:10:52
Postat av: Anonym

kanske så att ett syskon e på g?!?!?!

2011-11-11 @ 11:24:51
Postat av: Felicia

Jag känner igen det där är! Är också skit trött även om jag bara går i skolan =) och sen är det årstiden som gör en trött och deppig! Men snart är det över och våren och sommaren kommer tillbaka jag klagade mycket den här sommaren över hur varmt och jobbigt det var, men den kommande sommaren så ska jag verkligen ta vara på varenda minut och även våren.



Många kramar Felicia =) <3

2011-11-13 @ 18:07:16
Postat av: Annelie

Sitter på jobbet och läser det du skrivit, man blir skit skraj men din slut text fick mig att skratt så gott, det behövde jag i dag TACK :) ge fasters gullung en stor pus och kram.KRAM PÅ ER

2011-11-17 @ 11:25:41
Postat av: chickmama

längtar efter en uppdat på hur ni mår...

2011-11-20 @ 11:44:20
URL: http://chickmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback