Hemska besked...

        DATUM: 2009-04-04 TID: 17:17:39
Nya tråkiga besked har nått våra öron. Orden vi fasade för att någonsin få höra. Victor har efter sin 8 månader långa kamp tyvärr fått tillbaka sin cancer. Högdosbehandlingar och cellgifter har tydligen inte hjälpt och läkarna står nu inför många svåra beslut om hur de skall kunna rädda hans liv...
Beskedet har varit en svår schock för oss då bara ett barn överlevt ett återfall i neuroblastom. Han som inte ens är färdigbehandlad och redan växer skiten i hans kropp igen.  Vi vill att ni alla ber för Victor framöver. Knäpp era händer och verkligen be för att ett mirakel skall ske och för att denna underbara unge skall få förtsätta sprida lycka omkring sig.
Låt oss inte ge upp hoppet än!!

/Familjen

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag ber för Victor varje dag!

2009-04-04 @ 19:36:19
URL: http://readmeto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi tänker på er hela tiden.

Många Många kramar Faster Annelie och Helen med fam.

2009-04-04 @ 21:04:06
Postat av: Helen

Vi tänker på er hela tiden.

Många Många kramar från faster Annelie och Helen med fam

2009-04-04 @ 21:09:42
Postat av: Nicke & Sandra

Det är så tragiskt att vi finner inga ord, men vi håller alla våra tummar för att det ska gå bra för er och vi tänker på er hela tiden. Hoppas hoppas att ni tar er vinnande ur den här kampen!



Många kramar från Nicke, Sandra, Max och Ronja

2009-04-04 @ 21:51:00
URL: http://famekwallohlin.blogg.se/
Postat av: Catarina och Christian Löv

Familjen. Vi tänker på er och er fina Victor. Se till att få vila och att andra backar upp er. Var nära er fina son och måtte, måtte det ske ett mirakel.

2009-04-04 @ 23:28:11
URL: http://alfons.blogg.se/
Postat av: Carro

Kan inte ens föreställa mig hur ni måste ha det. Gud så hemskt! Hoppas verkligen ni tar er ur det här!

2009-04-05 @ 12:49:30
URL: http://carroericsson.blogg.se/
Postat av: carina

tydligen hör inte vår herre våra böner här nere på jorden....gillar jag inte alls

kom igen nu o visa oss din power...låt Victor få stanna här där han hör hemma...låt han få växa sig stark, o vinna över denna jäv.. sjukdom.

Kämpa älskade lilla unge....kämpa för livet



tänker på dej hela tiden



carina

2009-04-05 @ 19:34:54
Postat av: Morfar Christer

Finns inget övrigt att tillägga,. allt är sagt och tänkt, men man ska ALDRIG ge upp..Större kämpe finns inte.........

2009-04-05 @ 21:40:26
URL: http://mckillen.se
Postat av: Elin A

Tänker på er och ber om mirakel för er älskade Victor! Många varma kramar Elin

2009-04-06 @ 09:57:21
Postat av: Sandra (Nicklas syster)

Usch så sorgligt och orättvist!



Tänker på er mycket och hoppas verkligen att er lilla prins vinner kampen mot den dumma, dumma, dumma sjukdomen!



Kram på er!

2009-04-06 @ 10:44:57
URL: http://www.familjenastrom.se
Postat av: Familjen Redman

Vi ber för er varje dag. Lewis farföräldrar ber också. Vi har ju liksom aldrig tänkt de här tankarna förr, att lille Victor kanske inte klarar denna kampen. Det känns så självklart att han kommer att klara sig. Han är en sån liten skön, stark kämpe "mummy's little soldier". Vi ger aldrig upp hoppet. Mirakel händer oftare än vi tror.

Kramar från oss genom internet. Vi ses i slutet av maj förhoppningsvis.

2009-04-07 @ 17:03:39
URL: http://redman.blogg.se/
Postat av: marie

det går inte en dag utan att jag tänker på er!

2009-05-04 @ 16:56:50
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Christian

Hej



Jag läste eran blogg och den är rörande och jag lider med er. Jag kan tänka mig att ni har tufft. Även om jag inte kan sätta mig in som förälder, utan jag var själv ett barn med den tumören.



Sen är det en rad i meningen som jag undrar och som får mig att känna mig träffad, är att ett barn överlevt ett åretfall. Om det menas långt historiskt tid, så kan jag säga att jag överlevt ett återfall och att det är snart 30 årsedan det hände. Jag är 30 år nu och fick domen att hinna fylla 2 år.



Jag var omkring 10 - 11 månader jag opererades för neuroblastom och dom fick bort det, omkring halv år senare, så fick jag återfallet och dom kunna inget göra då, men tumören svarade på den behandlingen och läkarna kunde sätta igång behandlingen.



Jag låg även på Akademiska sjukhuset i Uppsala.



Jag mår relativt bra, men jag går med kryckor och vägen har inte varit lätt efter sjukdomstiden.



Jag vill skänka en tanke till Victor och till er, som har haft en jobbig tid. Det finns mycket man vill säga, men finns inga ord.

2009-05-20 @ 11:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback