Sinnes rummet på Akademiska...

        DATUM: 2009-04-14 TID: 00:10:24
Rummet känns lungt och fridfullt. Mängder med färger dansar som vilda vågor på väggarna. Lugnande musik för tankarna till hav och vågor, sol värme och frid.
Ett litet liv som kämpar med tunga andetag, ett i taget, ett hjärta som slår. Slangarna slingrar sig som stora ormbon längs bleka ben och svullna lemmar. En kamp om att få leva, en vilja av stål.
Trötta ögon iaktar och håller nervöst de varma fingrarna. När skall de kallna, vilket andetag blir det sista... Ingen vet.

En trött familj i kris som önskar att de var hemma. Som önskar att de slapp stänga in sig i ett litet rum för att slippa medlidande blickar, viskande röster och svåra samtal. Två generationer av kärlek som fyller det lilla rummet och får det kalla att ändå kännas så varmt. Alla sittandes, väntandes på att det oundvikliga skall ske.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vi läste om er i tidningen idag. Lilla älskade Victor, vilken undebar kille, och vilka fina föräldrar. Ni är värda så mycket bättre än det här. Kära vänner, vi tänker på er!



Kramar från Köping

2009-04-14 @ 00:44:37
URL: http://ninni82sblogg.blogg.se/
Postat av: Elin

Tänker på er! Skickar varma kramar till både er och Victor! Kram

2009-04-14 @ 00:56:48
Postat av: Sandra

Tänker på er... det är alla ord jag får fram just

nu!

Ta hand om varandra!



kram

2009-04-14 @ 06:45:18
URL: http://www.familjenastrom.se
Postat av: Elin A

Tänker på er och allt det fina ni gör för Victor nu hans sista tid! Önskar att ni fick vara hemma.

Många varma kramar Elin.

2009-04-14 @ 08:06:32
Postat av: Nicke Sandra Max Ronja

Tänker på er. Kram.

2009-04-14 @ 09:36:08
URL: http://famekwallohlin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Våra tankar är med er hela tiden... Kram

2009-04-14 @ 09:46:15
URL: http://readmeto.blogg.se/
Postat av: Marianne & Stefan Ekwall

Även vi tänker mycket på er.

Kram

2009-04-14 @ 11:04:19
URL: http://marinneekwall.blogg.se/
Postat av: Morfar

Hejdå Victor..Jag saknar dig så..men nu har du fått ro och ingen jäv.. cancer kan mera plåga din kropp och ge dig smärta. När vi ses igen ska du och jag åka på en jättelång MC tur tillsammans. Hejdåååå kramar morfar

2009-04-14 @ 11:14:21
Postat av: Lena (Jonathans mamma i Västerås)

Sofi, Sofi! Jag tänker så på Dig och på er alla omkring er älskade Victor. Varför, varför?



Varma kramar

2009-04-14 @ 11:21:15
Postat av: carina

Jag tänder ett ljus och ber att hans övergång till nästa värld blir ljus och lätt. Dom små Änglarna tar varligt emot honom och önskar honom välkommen hem!

sov lilla hjärtat....sov i ro

2009-04-14 @ 12:40:41
URL: http://www.metrobloggen.se/annakamelia
Postat av: Anna Haapala Silfver

Den starkaste stjärnan nu lämnat oss har

ett tomrum, vackra minnen och stor sorg lämnar han kvar

Det finns inga ord som det lättare gör

och jag hoppas så att änglarna hör

att den finaste Victor nu har landat

och ska tas om hand som en prins bör

All smärta han nu fått slippa och snart sping i hans ben ska spritta

Det finns inga ord på hur grym den sjukdomen är

som tar bort det barn man håller så kär...

Peter o Sofie, Alla våra tankar och vår djupaste sorg...

Denna dag borde inte få finnas!

Anna o Tony, Melwin o syskonen

Postat av: Ullis

Tänder ett ljus för Victor ikväll........ Mina varmaste tankar till er föräldrar. Fy vilken hemsk sjukdom!

2009-04-14 @ 13:13:57
Postat av: Sandra

Vila i frid Victor!

Jag tänder ett ljus för dig i kväll när jag kommer hem!



Sänder över styrkekramar till dina tappra föräldrar!



Kram, kram, kram!

2009-04-14 @ 13:15:10
URL: http://www.familjenastrom.se
Postat av: Denise med familj

Sov Gott Victor (H)

2009-04-14 @ 13:19:53
URL: http://barnsliigaste.blogg.se/
Postat av: Nina

Var inte arg lilla mamma

jag var tvungen att gå.

Den dagen hände det och då

orkade inte mitt hjärta slå.



Älskade pappa

mitt liv blev så kort,

Ta hand om varandra

när jag flyger bort.



Jag vet att ni gråter

och det finns ingen tröst.

Men lyssna till era hjärtan

och ni kommer att höra min röst.



Jag finns inte bland er

men jag finns ändå.

Jag hör era röster

och jag älskar er så







Sofie, Peter våra hjärtan blöder och vi finner inga ord för att lindra er smärta och sorg. Victor har en alldeles speciell plats i våra hjärtan och vi ska minnas honom som den otroliga kämpe han var. Våra tankar finns hos er! Nina & Daniel

2009-04-14 @ 13:28:17
URL: http://ninni82sblogg.blogg.se/
Postat av: Veronica

Finner inga ord.... Mitt hjärta blöder så för dig Victor, dina föräldrar och nära och kära! Sov så gott hos änglarna där inga smärtor längre kan nå dig. Trots ditt korta liv på jorden så kom du att beröra en mängd människor, även mig som endast läst din blogg.

Mitt varmaste deltagande....

2009-04-14 @ 13:29:16
Postat av: Denise Sivermalm...

R.I.P Victor Sundberg ;(



jag vet att jag inte känner dig men jag kan ändå känna smärtan ... din bror sörjer dig, det gör vi alla. Victor jag vet att din smärta var outhärlig och att du har det bättre nu... men jag kan inte tänka mig ett liten barn som du få dö i en sjukdom som den... lilla Victor du var en ängel sänd från ovan till din mamma och pappa, dom fick rära kännna dig och smärta.. nu ska du tilll nån annan som behöver dig ! du har det bättre nu tror jag ... du slipper slangarna och all medicin... du slipper att ha ont hela tiden.. men den sjukdomen e hämsk ! den tar kål på folk hela tiden ! Din mamma och pappa kommer du alltid ha kvar ! eftersom din bror och jag kännt varandra hela livet så får det mig att bry mig mer... Lilla vännen Sov Riktigt Gott Nu <3

2009-04-14 @ 13:48:36
Postat av: Marianne Ekwall

Skönt att du nu slipper smärtorna. Jag har tänt ett ljus för dig och skickar varma styrkekramar till dina föräldrar och dina syskon.

Vila i frid lille vän.

2009-04-14 @ 13:54:10
URL: http://marianneekwall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Mitt hjärta brast när nyheten nådde mig... Sofie och Peter! Ni är mina förebilder... så starka och fina... Stor bamse kram till er alla...

2009-04-14 @ 14:34:47
URL: http://readmeto.blogg.se/
Postat av: STEFAN

Lilla Victor stora kämpe, fick aldrig träffa dig, bara din mamma och pappa.

Sänder alla mina tankar till er nu samtidigt som jag fäller en tår för er allihopa som kämpat!

2009-04-14 @ 15:04:47
Postat av: Louise o Tommy

Våra tankar finns hos Er idag.

Kram

2009-04-14 @ 15:11:37
Postat av: Annelie

Vila i frid söta lilla Victor!



Kan inte föreställa mig den smärta ni föräldrar nu går igenom!



Styrke kramar till er!

2009-04-14 @ 15:11:44
Postat av: Heidi Koskinen

Vila i frid lilla Victor!

2009-04-14 @ 15:58:12
Postat av: sofia

Vila i frid Victor. Den finaste och starkaste stjärnan

på himlen är nu du!

Till er föräldrar- Ta hand om varandra nu!



Kramar från fia med familj.

Vänner till Anna Happala Siflver

2009-04-14 @ 16:07:04
Postat av: Elin A

Vila i frid Victor, nu tar dom andra små änglarna hand om dig!

Mina varmaste tankar till din mamma och pappa och syskonen!

Många varma kramar Elin.

2009-04-14 @ 16:33:05
Postat av: Tina,Tomas och Leo

Sov gott älskade lilla Victor du är den finaste ängel...

Peter och Sofie ni är så otroligt starka det finns inte ord...

Vi tänker på er..

Ta hand om er /Tina,Tomas och Leo.

2009-04-14 @ 17:35:36
Postat av: Ewa i Södertälje

Vila i frid Victor, nu slipper du smärtan.

Har följt dig via bloggen och sänder varma tankar till dina föräldrar och deras familjer.

Det fälls många tårar idag men en gång så ska ni ses igen...sov gott lilleman.

Ewa och Johan i Södertälje

2009-04-14 @ 17:47:18
Postat av: Ammi

Mina tankar finns med er idag. Bästa och starkaste lilla Victor. Vila i frid!



Kram på er!

2009-04-14 @ 17:49:28
Postat av: Sussa

Vi känner ej varann men vi är vänner till Daniel och Nina... tyvärr har vi den hemska sjukdomen gemensamt.

jag har följt din blogg ett tag och Vill bara säga att jag känner såååån stor sorg och hoppas att lilla Vicke nu har det bra hos Änglarna som tagit emot honom med öppna armar..

finns inte ord...

Vi tänder ett ljus för Victor i kolsva i kväll.

En stjärna har tänds. Vickes stjärna

Kramar Sussa

[email protected]

2009-04-14 @ 18:31:34
Postat av: anna karlsson

Vila i frid Viktor!

2009-04-14 @ 19:07:52
Postat av: Emma

När en blomma bryts av

I sin vackraste blom

då blir marken så trist

och så fruktansvärt tom.

Men kanske ändå

att det någonstans finns

en äng eller undangömd skreva,

dit blommor som brutits för tidigt

får komma och fortsätta

växa och dofta och leva…



Inte kan väl den blomman

förvandlas till stoft

som av himlen har fått

både färger och doft?

Men kanske ändå

att det någonstans finns

en kärlek som allt kan förklara:

att den som har gjort

den blomman en gång

nu vill ha den tillbaks

för han kan inte mer

vara utan den bara…

---

Vila i frid lille Victor.

2009-04-14 @ 19:19:43
Postat av: morfar Christer

Lilla gubben.. jag saknar dig så.. men vi ses igen och som jag lovade dig i dag..Vi ska ta en MC tur lång långt bort.. och jag ska köpa en sidovagn så att en till kär familjemedlem får åka med oss på turen som också finns i himmelen där du är nu bland änglarna.. vår kära hund labradoren Nala.

Älskar dig gubben...morfar

2009-04-14 @ 19:37:04
URL: http://mckillen.se
Postat av: Catarina och Christian Löv

I Hjärtats Hamn.



När andetag byts till tystnad, när

hjärtat slutat slå.

När läpparna blir blåa, och

ögonen fel så grå.



När liten kropp får smärtlös vila, när

livet tagit slut.

När det barn du fött att leva, när

när meningen byts ut.



Vila stackars mamma, pappa, gråt och sörj.

Slut dina ögon, ditt

barn finns kvar:

i dina händer,

i din famn,

runt dina armar, i

hjärtats hamn.



Catarina Löv 090414



Kära, kära ni.

Vi är så ledsna för er stora förlust av ert lilla barn. Vi känner med er och ni finns i våra tankar och i vårt hjärta. Vi vet djupet av att förlora. Victor kommer alltid att finnas hos er.



Stora varma kramar från Catarina och Christian Löv.

2009-04-14 @ 20:10:44
URL: http://alfons.blogg.se/
Postat av: Helene A

Tänkte bara säja att jag tänker på er Sofie. Och stackars lille victor den hemske sjukdomen bör inte drabba så små barn :(



Ta väl hand om er TÄNKER PÅ ER JÄTTE MYCKET

2009-04-14 @ 20:12:45
Postat av: Elin

Vila i frid du stora kämpe!

Kram till alla

2009-04-14 @ 20:15:11
Postat av: Stina

Tänder ett ljus för Er ikväll. Finner inga ord, men jag vet att ni kommer att träffas igen. Er lille tappra kämpe finns i Nangijala, där finns ingen jävla sjukdom som drabbar små oskyldiga barn.. Ta väl hand om varandra.

Kramar från Stina, vän till Anna Haapala Silfver

2009-04-14 @ 20:20:18
Postat av: Angelica Randelid

Mina tårar rinner för er, jag kan inte ens föreställa mig smärtan ni känner just nu, så otroligt hemskt och orättvist.

Mina tankar går till er.

Mängder med kramar från våran lilla familj.

2009-04-14 @ 20:32:10
Postat av: Markus, Sussie,Hanna,Anton

Älskade lilla Victor.....

Vila nu i frid, du kommer alltid att finnas i våra hjärtan och tankar. Peter och Sofie vad stolt Victor måste vara för er, för allt ni stått ut med och kämpat! Vårat varmaste deltagande för er fina son Victor,vi kommer aldrig att glömma denna stora kämpe,VI SAKNAR DIG VICTOR



I MINNET DU LEVER DU FINNS ALLTID KVAR

I MINNET VI SER DIG PRECIS SOM DU VAR

2009-04-14 @ 20:49:55
Postat av: Marie A

En liten ängel kom,han log och vände om..



Har följt Victors och er kamp på bloggen.

Å jag tror verkligen att barn väljer sina föräldrar!

All er styrka er enorm.



Sov gott lilla Victor

2009-04-14 @ 21:00:26
Postat av: Emilia

Vila i frid...

Har följt din blogg & hoppats på mirakel, nu är du en underbar ängel som följer oss från ovan. Du slipper att ha ont & kan flyga med dina vingar.

Livet är så orättvist när ett oskyldigt barn drabbas som du. All styrka till din familj, tills ni ses på andra sidan igen. Sov gott Victor!

2009-04-14 @ 21:22:37
Postat av: jennifer

jag tänder ett ljus för er ikväll. varmaste tankar. /jennifer

2009-04-14 @ 21:27:21
URL: http://idie.devote.se
Postat av: Cissi, Zeb & Zaga

Sov så gott söte Victor! I kväll lyser en stjärna extra starkt på himlen, vi tror det är du!!

2009-04-14 @ 21:35:40
Postat av: Malin

Sov gott lilla Victor, vila i frid...

2009-04-14 @ 22:22:50
Postat av: Petra Jönsson

Finner inga ord.........så ofattbart.

Tänker på er och gråter med er. Ta hand om varandra!



Sov gott lilla Victor!



Kram Kim, Petra med familj

2009-04-14 @ 22:29:40
URL: http://denstarkastestjarnan.blogg.se/
Postat av: Mirre

Finner inga ord...Lille fina Victor, så stor saknad! Vila i frid nu, ingen kan göra dig illa mer. Du finns alltid i våra tankar! Sofie & Peter, ta hand om varandra! Ni är så starka tillsammans! Kram till er!

2009-04-14 @ 22:46:54
Postat av: jessica

sov gott victor..

jag lovar dig att min mormor tar hand om dig i himmelen.

2009-04-14 @ 23:47:26
Postat av: Jonna

Stop all the clocks, cut off the telephone,

Prevent the dog from barking with a juicy bone,

Silence the pianos and with muffled drum

Bring out the coffin, let the mourners come.



Let aeroplanes circle moaning overhead

Scribbling on the sky the message HE IS DEAD,

Put crepe bows round the white necks of the public doves,

Let the traffic policemen wear black cotton gloves.



He was my north, my south, my east and west

My working week and my Sunday rest

My noon. my midnight, my talk, my song;

I thought that love would last forever: I was wrong.



The stars are not wanted now: put out everyone

Pack up the moon and dismantle the sun

Pour away the ocean and sweep up the world

For nothing now can ever come to any good



(av W H Auden)





Vila mjukt lilla Victor...

2009-04-14 @ 23:58:33
URL: http://lesanglotdesanges.blogg.se/
Postat av: Jessica med familj

Sov i ro lilla barn...Sänder våra varmaste tankar till Er i denna svåra stund.



" Vid himmelens grind, där blåser en vind

från närmaste stjärna så sval på din kind.



Vid himmelens grind står tofflor på rad,

när barfota änglar går molnpromenad.



I himmelens sal är väggarna blå,

där leker vår herre tittut med de små.



KRAMAR

2009-04-15 @ 00:04:16
Postat av: www.moncans.blogg.se monica och Felice

Jag beundrar er som ingen annan . Har aldrig kommit så nära ett barns död som i din blogg och en verköighet kröp över mig som fick mig att känna obehag och gråta. Jag har själv en dotter som precis fyllt ett och bara tanken får mig att må illa . Jag tänker på er nu och jag tänker på hur du har svår att andas för att du gråter så mycket. Och att gråten utvecklar en fysik smärta i kroppen .

Jag har aldrig varit med om de du går igenom men jag känner i min mage hur du mår nu.



Victor är en vacker liten pojke som tittar på sin mamma just nu och tackar dig för allt som du gjort för honom . ---kramar til eran vackra familj från oss !

2009-04-15 @ 00:16:44
URL: http://moncans.blogg.se/
Postat av: Yvonne och gammelmorfar

Jag tänker på den första gången jag höll dig i mina armar hur ljuvligt söt och välskapt du var.Den förbannade sjukdomen som tog dig ifrån oss.Du ska alltid finnas med oss lilla Victor.Sofie och Peter ta hand om varandra.Marie,Therese,Josefine som bott på sjukhuset den sista tiden vilket stöd ni varit,och vad kärlek ni gav till Victor.Sov gott lilla Ängel.

2009-04-15 @ 00:19:38
Postat av: Yvonne och gammelmorfar

Jag tänker på den första gången jag höll dig i mina armar hur ljuvligt söt och välskapt du var.Den förbannade sjukdomen som tog dig ifrån oss.Du ska alltid finnas med oss lilla Victor.Sofie och Peter ta hand om varandra.Marie,Therese,Josefine som bott på sjukhuset den sista tiden vilket stöd ni varit,och vad kärlek ni gav till Victor.Sov gott lilla Ängel.

2009-04-15 @ 00:20:26
Postat av: Yvonne och Gammelmorfar

Jag tänker på den första gången jag höll dig i mina armar hur ljuvligt söt och välskapt du var.Den förbannade sjukdomen som tog dig ifrån oss.Du ska alltid finnas med oss lilla Victor.Sofie och Peter ta hand om varandra.Marie,Therese,Josefine som bott på sjukhuset den sista tiden vilket stöd ni varit,och vad kärlek ni gav till Victor.Sov gott lilla Ängel.

2009-04-15 @ 00:23:12
Postat av: Nettan & Janne Sjöbeck-Fransson

En liten ängel har gått över regnbågsbron.



Sov så gott lilla Victor.



Skickar styrkekramar till er underbara föräldrar, syskon, övrig släkt och nära vänner.

2009-04-15 @ 01:19:58
Postat av: Ewa

Sov så gott, lilla Viktor..Du ska veta att du kommit att bli min förebild, i kampen mot denna hemska sjukdom, och nånstans så tror jag att du vet det nu..Kramar Ewa

2009-04-15 @ 07:19:42
Postat av: Mia Karlsson

Sov gott underbart söta Victor! Jag hann bara träffa dig på pappas jobb 3 ggr men du var helt klart den tappraste, gladaste och absolut den charmigaste lilla fighter jag träffat. Lys som en stjärna på himlen för mamma och pappa. Puss Mia/RK

2009-04-15 @ 09:12:16
Postat av: Tessan

Vila i frid söta lilla plutt!! Peter o sofie jag beklagar verkligen stackars er så orättvist!! många tårar fäller man. om det finns en gud varför tog han då er underbara fina son ifrån er? Ta hand om varandra du har en jätte fin flickvänn peter.. Jätte många styrke krammar till er //Tessan "Dieke"

2009-04-15 @ 11:16:13
Postat av: Tessan "Dieke"

Vila i frid du söta lilla plutt! vilken underbar liten kille.. stackars er beklagar verkligen.. många tårar fäller man. Om det finns en gud varför gör han då så här? Tänker på er alla Peter, sofie, thea, linnea och cazper hoppas ni orkar gå vidare ta hand om varandra,, sänder er många styrke kramar.. Peter jag beklagar verkligen. kram Tessan "Dieke"

2009-04-15 @ 11:27:34
Postat av: Robert Larsson och Elin A

Det är så hemskt att sånahär saker sker,

Igår tände vi ett ljus för Victor.



Sov gott

2009-04-15 @ 11:45:18
Postat av: Karin, Brian & Lewis

Det är så svårt att veta vad vi ska säga vid sådan enorm sorg.

Vi tänker på er och finns här om ni behöver oss.

Vet att Jonas tar hand om vår ängel och att de leker på en äng där sommaren är i full blom och att de har ro i sina kroppar och själar.

2009-04-15 @ 12:01:05
URL: http://redman.blogg.se/
Postat av: En annan mamma!

Lilla lilla Victor vad jag önskar jag kunnde ha stoppat detta. Så ledsen för att du inte är här.

Tårarna sprutar, kan inte ens föreställa mig den smärtan dina föräldrar, syskon och anhöriga nu går och har gått igenom.



Fina barn vad jag ville att du skulle få leva!

2009-04-15 @ 12:14:41
Postat av: Patrik

Har läst och följt er och tänker väldigt mycket på er! Ikväll tänder jag ljus för dig Victor!

2009-04-15 @ 20:41:38
Postat av: Mirre

Lilla söta Victor, sådan stor sorg och saknad av dig... Tänder ett ljus för dig nu tillsammans med din storebror Cazper....

2009-04-15 @ 21:04:37
Postat av: Lina

Tänker på er!

Kramar Lina m fam. Vän till fam Haapala/Silfer.

2009-04-16 @ 09:44:44
Postat av: Elin A

Tänker på er! Många varma kramar Elin.

2009-04-16 @ 10:38:55
Postat av: Pernilla Karlsson

Våra tankar har funnits med er från dagen vi fick veta. Vi har bett och hoppats på att sjukdommen skulle försvinna. Nu finns inte längre något lidande och smärta och jag vet att lille Victor har det bra nu. Er kamp har väckt frågor om hur lagen är stiftad och jag hoppas att det snarast blir en ändring! För många andra familjer som hamnar i samma situation...



Många varma kramar från grannarna i Kalkbackarna

2009-04-16 @ 12:25:07
Postat av: Jamila och Chelsy

Vila i frid lilla vän!

Ni finns i våra tanker och vi beklagar verkligen sorgen!

Massa kramar till er föräldrar!

2009-04-16 @ 14:57:13
Postat av: sandra, melinas mamma <3

Vila i frid victor... :(

läste om er i tidningen! Sånt här får inte hända. Ingen skall få genomlida detta som eran familj har fått göra. jag gråter verkligen när jag läser vad som skrivits. När man ser alla bilderna på lillkillen.. det är hemskt... :(



Massa styrkekramar till mamman och pappan (F)

2009-04-19 @ 00:29:47
URL: http://sandriiisch.blogg.se/
Postat av: Tina

Vila i frid Victor !

Riktigt hemskt de som hänt :(

2009-04-21 @ 11:09:56
URL: http://albinmamma.blogg.se/
Postat av: Lisa

Lilla Victor.

Ber för din familj och önskar dig ett fridfullt liv i himmelen. Hos Gud återförenas vi alla.

Gud välsiga dig och din familj.

2009-04-21 @ 21:44:47
Postat av: idah

Jag gråter floder när jag läser din blogg.

Hoppas Victor har det bra där uppe. Tänker på er !!

2009-04-30 @ 17:16:44
URL: http://iidahjohansson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tårarna bara rinner...

Vila i frid,älskade lilla barn!

Stor kram till er alla//Sandra

2009-05-20 @ 20:27:33
Postat av: maria

En ängel flög förbi och lämnade sitt leende på vår jord... vila i ro sötaste Victor..

2009-06-03 @ 23:22:39
Postat av: maria

och mot himmelen så fri... lilla vackra barn..varför!

2009-06-03 @ 23:56:48
Postat av: Ida

Åh,om några timmar (när jag sitter och skriver) är det snart ett år sedan du skrev det här..

Varför skulle det hända dig, Victor? Varför?

Trodde för någon vecka sedan att nu hade mina tårar fallit klart för Victor. Men vad fel jag hade.

Såg en likadan boll här hemma som Victor hade på en bild här på bloggen och sedan visade klockan på mikron 20:07 20:07 ?? Jag ser det som ett 2007, året där Victor föddes. Ramlade ihop med bollen tättintill mig och bara grät. Jag hade fel..

Lilla Victor, hoppas du har det bra i himlen och leker med det andra ängla barnen..♥

Många kramar till er, ni är såå starka!

2010-04-13 @ 20:23:38
Postat av: Ida

Åh,om några timmar (när jag sitter och skriver) är det snart ett år sedan du skrev det här..

Varför skulle det hända dig, Victor? Varför?

Trodde för någon vecka sedan att nu hade mina tårar fallit klart för Victor. Men vad fel jag hade.

Såg en likadan boll här hemma som Victor hade på en bild här på bloggen och sedan visade klockan på mikron 20:07 20:07 ?? Jag ser det som ett 2007, året där Victor föddes. Ramlade ihop med bollen tättintill mig och bara grät. Jag hade fel..

Lilla Victor, hoppas du har det bra i himlen och leker med det andra ängla barnen..♥

Många kramar till er, ni är såå starka!

2010-04-13 @ 20:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback