GRATTIS CAZPER 12 ÅR!!!!!!!!!!!!!!

        DATUM: 2009-11-14 TID: 13:17:58

Idag är det full rulle. Resor till soptippen, storstädning av huset, tvätta alla ungarnas kläder, Peter måste klippa sig (sista minuten som vanlligt), Cazper fyller år, så kalas vid 5 hos hans mamma samt hämta upp ett nytt soffbord hos några bekanta.

Ja vissa dagar händer det inget, andra dagar händer allt!

Vet fortfarande inte vad jag skall ha på mig, eller vilken klänning rättare sagt, men det lutar åt den med ett axelband, röda väskan, svarta strumpbyxor, pumps, röda naglar och läppar och någon röd accessoar i håret.
Då blir det inte för svart... Köpte en sjal på lindex också att lägga om axlarna så att jag kan skyla mig lite om jag känner mig för bar.

Det skall bli kul att träffa de andra mamma hjältarna igen, ett underbart gäng allihopa! =)









Vill avsluta inlägget med ett fyrfaldigt levende, för lilla Cazper som blivit så stor!
Han leve, HURRA HURRA HURRA HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!








Det är lite konstigt att samma dag som ljusen brinner på Cazpers tårta och han blir ett år äldre, så brinner de också för Victor som blev en ängel för exakt 7 månader idag, den 14:de.

Älskar er båda....


Kommentarer
Postat av: Hanna

som du beskrev det låter det som du kommer va riktigt skit snygg på galan:=)

grattis till cazper och en tanke till victor idag.. ha en fin dag

2009-11-14 @ 14:06:49
URL: http://knasgravid.blogspot.com
Postat av: Cattis

Här brinner också ljusen i lyktan ( jättefin julklapp från moster Josse) i fönstret för Victor!

Grattis Cazper på födelsedagen! Kram Kram

2009-11-14 @ 14:09:23
Postat av: En medmänniska

Grattis Cazper på din 12-årsdag!!



Som alltid då det är detta datum tänker man extra mycket på er älskade Victor. Ljusen lyser för dig Victor.

Ni finns med mig i tankarna varje dag.

Stort Lycka till imorgon på galan Sofie. Du kommer vara strålande vacker.



Många kramar till er alla



Malin

2009-11-14 @ 14:13:45
Postat av: Anna

Grattis Cazper!



Tänker extra mycket på Victor idag och tänder hans ljus här hemma

Kram

2009-11-14 @ 14:16:37
Postat av: mathilda

grattis och ha en trevlig helg på er kram

2009-11-14 @ 14:21:16
Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)

GRATTIS TILL CAZPER PÅ DIN 12ÅRSDAG!!! hoppas att du får en kanondag =)



Å tänker extra mkt på lilla victor idag... att 7 månader gått så fort men samtidigt stått stilla?!!.. lillprinsen.

( 2 av mina barn e födda den 14e i månaden så det datumet glömmer man inte,victor finns oxå med extra mkt d datumet)



Du kommer va kanonfin på galan ...håller tummarna =)



ha en trevlig dag och kväll



Kramar om

2009-11-14 @ 14:25:07
Postat av: Anonym

Var inne på denna blogg för första gången idag och kollade igenom en massa äldre inlägg. Stora krokodiltårar rann ned för min kind när jag läste om Victor och hans kamp.

Var bara tvungen att skicka en hälsning till dig som kommit så långt efter en sån svår händelse. Du är verkligen en stark människa som jag beundrar.

All kärlek till dig och din familj!

2009-11-14 @ 15:01:20
Postat av: maria

Precis de kläderna som jag tyckte:)

Grattis Casper och grattis Victor, jag hoppas ni båda två får en bra dag!

2009-11-14 @ 15:12:09
URL: http://enlindbergare.blogg.se/
Postat av: Ännu en medmänniska/mamma till 3

Grattis Cazper!

Hoppas det varit en superbra födelsedag - och Sofie, lycka til imorgon på galan. Vad du än väljer så kommer du att vara fin.



KRAM

2009-11-14 @ 17:43:03
Postat av: Moa

Grattis Cazper!

2009-11-14 @ 19:07:44
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Amanda

grattis casper. hoppas du får en fin födelsedag. tänker på er o lilla victor förstås. Kramar!

2009-11-14 @ 19:52:36
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: ParadisFrida

Grattis till Cazper på hans 12:e födelsedag!!



Ljusen brinner för lille Victor, en stund varje kväll. Nu har hans lilla ljuslykta fått flytta in från trädgården...



Du kommer vara kalasfin i den klänningen med röda väskan till!! Lycka till imorgon, jag håller både tummar och tår.



Kramar



Victor för alltid i mitt hjärta....

2009-11-14 @ 19:56:17
Postat av: Jenny - tvåbarnsmor

GRATTIS Cazper!!! Hoppas du haft en bra dag!



Vi tänker även extra mycket på Victor idag!



Din tänkta outfit till söndagen låter kanon! Du kommer va supersnygg!



Kramar

2009-11-14 @ 21:14:32
Postat av: Anki

Grattis Cazper!Hoppas att din dag har varit bra.



Sofie, lycka till imorgon!



Har tänkt extra mycket på Victor idag och ljusen brinner för honom här hemma.



Kramar



2009-11-14 @ 21:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback