Lite smått och gott

        DATUM: 2011-07-01 TID: 23:09:04

Vilken vecka =)



Har jobbat en hel del med boken på varje ledigt tillfälle jag har kunnat.
Det är inte jätte mycket kvar nu, kanske ett par veckors arbete till.


Eftersom att vår webbshop skall lanseras nästa vecka + boken måste bearbetas - och det faktum att jag endast kan arbeta med dessa faktorer vid de tillfällen då Vilma sover -  så har jag inte mer än ett par timmar om dagen att lägga.


Nej, tiden räcker inte till och ibland känns det som att jag skulle behöva dela mig i två personer.

Vi har trots allt haft det mysigt den övriga tiden med mycket bad, latande hemma, lek med grisarna samt bus förståss.

Anledningen att jag inte har lagt in det här inlägget för evigheter sedan - är att vår uppkoppling har strulat - och gör den det så är det inte ens att tänka på att försöka ladda upp bilder eller dylikt på bloggen.


Lantlig idyll!!!


































Mmmm... Glass och ananaspaj är super!




I morgon skall jag och Peter på bröllop. Peters barndomskamrat och gamla chef Jörgen skall äntligen få sin Linda.
Vigseln äger rum på vackra Krägga Herrgård och det skall bli fantastiskt roligt!

Hoppas på bra väder då brudparet gifter sig nere vid vattnet i ett lusthus, ja alltså utomhus... =)



Festen senare på kvällen lär bli as grym och helvild så nu jäklar skall vi slå klackarna i taket!


Lägger in en bild på min super snygga klänning som jag hittade på Gina Tricot förra veckan. Hinner nog det i morgon innan vi far iväg.


Ha en bra helg så hörs vi!!



KRAM


Kommentarer
Postat av: En medmänniska

Sitter här med ett stort leende efter ha tittat på videoklippet. Så otroligt trevligt och gulligt, så kul att se Vilma gå m.m. Sten och Flisa, med sina propellrar till små svansar och se och höra hönsen på sitt håll. Verkligen en underbar idyll =)

Håller mina tummar för boken och er hemsida och att ni får bra väder idag! Ha det så bra.

Kramar Malin

2011-07-02 @ 08:30:10
Postat av: Moa

Vilka härliga bilder :)

Ha det så mysigt och skoj på bröllopet!

Kram

2011-07-02 @ 11:02:12
URL: http://moasprinsar.blogg.se/
Postat av: Hanna K

Härliga bilder!

Har heller inte hunnit se era midsommarbilder förrän nu, ser härligt ut! (Förutom din vurpa då, hehe!).

Postat av: heidi

Söt tjej o söta grisar :)

2011-07-03 @ 18:42:45
URL: http://heipan.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Kul sida! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-20 @ 03:48:21
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback