En film med Victor...


Kommentarer
Postat av: emma

jag läser din blogg ofta och nu ikväll har jag för första gången kollat på filmerna på lilla solstrålen Victor, för det verkade han vara. Jag grät när jag kollade på filmen, det är inte rätt att ett barn ska behöva lämna världens i så tidig ålder.

och så vill jag bara avsluta med att säga att jag tycker att du verkar vara en jätte stark person och jag hoppas att allting går bra med det nya barnet som är på väg! kram

2009-08-11 @ 01:47:15
Postat av: Caszandra

Usch vad hemskt att något sådant kan hända .. hoppas ni är starka tillsammans .. tårarna började rinna när jag såg! :( må gud vare me er!

2009-08-17 @ 22:05:20
URL: http://caaash.blogg.se/
Postat av: Jessica/mamma till 2

Så hemskt, sorgligt och orättvist...

Eran fina prins- vilken kämpe. Det ni går igenom är en förälders värsta mardröm, mista det bästa som finns i världen.

Jag bara gråter och det gör så ont i mig att han inte finns hos er.

Ni finns i mitt hjärta.

Massor av kramar

Jessica, Filippa och Kevin

2009-08-21 @ 19:18:53
Postat av: Jenny - tvåbarnsmor

Fan vilken underbar film! Underbar, sorglig och hemsk på samma gång... Tårarna slutar aldrig att rinna. Sjukhusbilderna när man ser att han verkligen mår dåligt är extra jobbiga att se... Det riktigt smärtar i hela kroppen. Stackars lilla pojke... Ingen ska behöva drabbas av detta! Det är så fruktansvärt, så hemskt! Det som hänt er är så fel, så fel! Ingen ska behöva uppleva en sån här förlust.

Men verkligen ett fint minne att ha den här filmen...



Massor med kramar till er!

2009-08-26 @ 23:07:23
Postat av: Tobias Jonsson

Hej.



Vilken underbar men samtidigt så hemsk blogg. Jag kom in på denna via aftonbladet idag och började läsa den på jobbet. Efter bara 5 minuter så fick jag stänga ner för att det blev för jobbigt.

Tack vare er så kommer jag att bidra med mer pengar till barncanerfonden.

Jag har en fråga vad det är för fin låt i filmen om Victor... Den var jobbig att lyssna på samtidigt som man kollade på alla fina bilder.



All lycka med er nya bebis.

2009-10-22 @ 13:27:40
Postat av: Anonym

Så fin film. Man sitter ju här med tårar i ögonen verkligen. Så hemskt att en sån liten söt pojke ska dö, :(

2009-11-12 @ 21:24:14
Postat av: Therese

Kan knappt skriva för alla tårar i ögonen! Är så oerhört ledsen att ni behövde förlora er underbara Viktor! Han verkade vara så fin och livlig! Gör så ont i hjärtat att se och bara inse att det ni känner i hjärtat inte ens går att föreställa sig!!!



Styrkekramar till dig modiga starka mamma!



Önskar dig all lycka i framtiden och att allt går dig och din familj vägen fortsättningsvis!!! Ingen ska behöva få utstå detta!!



Therese

2009-11-20 @ 15:31:58
URL: http://vittellersvart.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Vill först tacka för en jätte fin blogg som verkligen berör. Jag få inte nog av den här filmen. Den är så vacker, tårarna rinner varenda gång. Har funderat länge på va det är för låtar men kommer inte på namnet på dom. Va heter dom och vilka är det som sjunger?

Jag tänker på Victor och ni varje dag. Det gör ont i hjärtat att veta att livet är så orättvist. Ingen som har så stark vilja att leva ska behöva dö :( En stor varm kram <3

2010-02-24 @ 14:11:09
Postat av: Rebecca

har nu sett filmen 3 gånger, kan kanppt andas efter det för alla tårar som sprutar!



Kan inte förstå att du klarar detta, att du är så stark som du är! Och även pappan och resten av familjen!

Jag hade helt fallit sönder om det var min son, ibland önskar man att man var så stark som dig!



Lycko kramar och grattis till dottern!

2010-02-28 @ 23:32:53
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Jag ser på Vicors film flera gånger per dag och tårarna bara rinner.

Han var så fin & underbar när han levde.



Nu inser jag faktiskt hur mäktig cancer är.

Jag saknar han med er! <3

2010-05-17 @ 19:41:02
URL: http://mattisiscool.blogg.se/
Postat av: LoLo

Jag förstår inte varför en så oskuldig glad underbar liten pojke ska behöva drabbas av det här. Han var verkligen en stjärna, har inte kunnat sluta gråta. Du och din familj är verkligen jätte stark önskar er all lycka.

MÅ VICTOR VILA I FRID

2010-06-17 @ 14:21:00
Postat av: Frida

Har sett denna filmen om och om igen, och den är lika vacker varje gång. Tårnar rinner ner på kinderna varje gång. En hemsk men samtidigt väldigt vacker film. En stor och varm kram!

2011-03-31 @ 07:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0