Victor sörplar kaffe!


Kommentarer
Postat av: En medmänniska

Åå alla klippen är helt bedårande på er lilla Prins!



Tänder ljusen var kväll för er Älskade Victor.



Styrkekramar

2009-08-10 @ 20:41:13
Postat av: anna

hej sofie.

jag är 13 år och är inte som person en sån som brukar gråta. men det klippet "En liten film om stjärnan victor" gjore så jag bröt ihop totalt. ni sjöng så himla fint och bilderna som visade hans liv. nä tårarna spruta på mig och jag vet inte riktigt varför. så underbar unge lilla victor!!!

puss och kram på dig och hoppas du flyger omkring och blåser blåsbubblor på oss här nere!!!

kramar till sofie, beben i magen, och peter

2009-08-19 @ 11:57:18
Postat av: Martina

Himlens vackraste och charmigaste prins!

2010-06-14 @ 22:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0