8:de veckan på sjukhuset!!!

        DATUM: 2009-03-12 TID: 19:14:30

Lite uppdateringar från veckan som gått. Victor mår bärttre och bättre för varje dag. Han har tyvärr inte lyckats blivit av med sitt magvirus än och har på köpet fått ett till. Men vi ger inte upp hoppet att det snart ska vända.
Moster Josse har ju som ni vet kommit hem från USA nu och Victor blev så glad. Hon, mamma, jag och Peter har turats om att bo på sjukhuset och i lägenheten så vi har fått komma ifrån lite. Vi har till och med tagit oss i kragen och kommit ut på lite festligheter! Tänka sig va? Först var jag och Josse på en Kareoke-bar och sen åkte jag och Peter till Sandra och Ronny, ett par vänner i Sigtuna och festade loss. Det var lite svårt att koppla av men vi är glada att vi gjorde det.

Den här veckan har vi varit på lite olika undersökningar, bla en röntken som visar hur Victors tumörområde ser ut efter högdosen.  Vi har även varit på strål och hälsat på och gjort lite förberedelser. Vår stora fasa är nu att vi kanske inte ens hinner hem innan det är dags för honom att strålas.

Hjälp!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad kul vi hade =) nu längtar vi tills ni kommer hem!!! Du måste ju lägga ut din härliga film... hihi Kramis på er så länge... och bli bra nu så ni kan komma hem =)

2009-03-15 @ 00:24:02
URL: http://readmeto.blogg.se/
Postat av: Tess

Kan inte sluta gråta när jag läser er historia, kan aldrig föreställa mig vad ni gått igenom..

Han ser helt underbar ut på alla bilderna..

Hur tänker "han där uppe" egentligen??

Har själv en son på 1½år, kan försöka tänka mig in i er situation, tänker mycket på er och hoppas ni kan va starka för Viktors skull och ge nått gott av det hela, som ni bla annat gör här med er berättelse.

Ni ger mig , att ta vara på all tid med mina nära och kära, och vara så bra o god som man bara kan.

Och inte ta någon eller någonting förgivet..

Kan inte sluta gråta!

Tänker på er!!

Kram Tess

2009-04-20 @ 22:54:35
Postat av: Tess

Kan inte sluta gråta när jag läser er historia, kan aldrig föreställa mig vad ni gått igenom..

Han ser helt underbar ut på alla bilderna..

Hur tänker "han där uppe" egentligen??

Har själv en son på 1½år, kan försöka tänka mig in i er situation, tänker mycket på er och hoppas ni kan va starka för Viktors skull och ge nått gott av det hela, som ni bla annat gör här med er berättelse.

Ni ger mig , att ta vara på all tid med mina nära och kära, och vara så bra o god som man bara kan.

Och inte ta någon eller någonting förgivet..

Kan inte sluta gråta!

Tänker på er!!

Kram Tess

2009-04-20 @ 22:56:02
Postat av: Tess

Kan inte sluta gråta när jag läser er historia, kan aldrig föreställa mig vad ni gått igenom..

Han ser helt underbar ut på alla bilderna..

Hur tänker "han där uppe" egentligen??

Har själv en son på 1½år, kan försöka tänka mig in i er situation, tänker mycket på er och hoppas ni kan va starka för Viktors skull och ge nått gott av det hela, som ni bla annat gör här med er berättelse.

Ni ger mig , att ta vara på all tid med mina nära och kära, och vara så bra o god som man bara kan.

Och inte ta någon eller någonting förgivet..

Kan inte sluta gråta!

Tänker på er!!

Kram Tess

2009-04-20 @ 22:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback