Dålig dag.... =((

        DATUM: 2009-11-28 TID: 23:45:00
I dag har jag inte hunnit varit inne på datorn alls, därmed bristen på inlägg.
Har mått lite dåligt mentalt och det har varit en jobbig dag.

Vi var i Uppsala med barnen, Linnea hade fiol konsert och vi släppte av henne två timmar innan det började, vilket gav oss gott om tid att vandra omkring i stan.
Jag var inte beredd på att det skulle ta så hårt på mig, då det ändå har gått relativt bra på sjukhuset, men oj vad jobbigt det var att ens beträda stadens gator. 
"Och då var vi inte ens i närheten av där vi brukade vara med Victor."

Jag sov hela vägen hem, och var helt utpumpad när jag kom innanför dörren. Mår faktiskt inget vidare om jag skall vara helt ärlig, men de dagarna kommer ju också, så det är väl bara att ta ett djupt andetag och "följa med".


I morgon får det bli nya tag, och förhoppningsvis lite gladare sådana.


Godnatt och sovgott allihopa!

Tack för era fina ord föresten, det fick bli min godnattsaga som jag kommer att sova lungt på =)

Kram

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag tror att du på ett sätt måste ta dig igenom dessa dåliga jobbiga dagar. Det är en del i sorgeprocessen. En dag så kommer du att märka att du har mera lycka än olycka i dina dagar och då ska du njuuuuuta.

Detta betyder inte att Victor tar mindre plats, tvärtom - han finns alltid med dig men i framtiden i mera lyckliga stunder.

Tillåt dig att ha dagar när du bara samlar krafter och inte gör någonting alls utan bara njuter av att vara.



Hoppas du kan sova gott i natt.



Godnattstyrkekram :)

2009-11-29 @ 00:42:22
Postat av: Frida

Vad glad jag blev för ditt svar.. :)



Det är så gulligt det halsbandet!

Synd att det är så dyrt... säg att vilma önskar det i 1-dagspresent till nära och kära. ;)



Förstår att det är svårt att gå i stan, hur svårt vill jag knappt ens försöka leva mig in i.



Hoppas du sover gott och drömmer fina drömmar om Victor och Vilma. :)



Massa kramar.



2009-11-29 @ 00:48:42
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: Maria, Livet med tre

Vill bara säga att jag tänker på dig , på er så himla ofta. Jag får svårt att hitta ord, svårt att komma med goda råd då det som hänt dig inte hänt mig. Men jag vill verkligen att du ska veta att du har folk här ute som tänker på dig och som ofta tänder ett ljus för er Victor.



Kramar i massor!

2009-11-29 @ 07:37:08
URL: http://livetmedtre.blogspot.com
Postat av: Janina - gravid som 16 åring, nu 18

Jag hittade nyss din blogg, och fick tårar i ögonen när jag läste om er Victor :( sånt skulle bara inte få hända!

Kan inte föreställa mig hur det är att mista sitt barn, men jag vet hur stor kärleken är mellan förälder och barn så jag önskar er lycka till i framtiden med er nykomling!



Ta hand om er <3

2009-11-29 @ 08:24:42
URL: http://nicolinasmorsa.blogg.se/
Postat av: Paulina

Ja tyvärr måste man gå igenom dessa svåra dagar, bara acceptera dem. Men som Kristina skrev här uppe är det då viktigt att njuta av de "bra" dagarna och fylla på, Victor finns med er hela tiden ändå.



Att tillåta sig vara ledsen är en nödvändighet, att tränga undan det vet du säkert som mig att det inte fungerar i längden.

Försök tänka på de fin minnen ni har och att han finns med er och önskar er lycka....jag tror att du då sitter med ett leende trots smärtan i hjärtat.



Styrkekramar Paulina

2009-11-29 @ 10:45:00
URL: http://mitthopp.blogspot.com
Postat av: mathilda

hej även dåliga dagar tycär. såg er vid rultrapan i går vid musikenshus. Jag var där och spela. vill så gårna gå fram och hälsa men kändes dumt. ni känner inte mig men det känns som jag träffat er för. sett er på tv och läst bloggen.



många styrke kramar Mathilda

2009-11-29 @ 11:19:03
Postat av: Helena

Tänker på er!

Skickar de allra varmaste och största styrkekramar.

Helena

2009-11-29 @ 12:03:01
Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)

Känn ingen press från oss läsare att du måste skriva varje dag... vi finns här iaf =)

tyvärr kommer man inte bort från dessa jobbiga dagar... ta dagarna och låt sorgen få ta sin plats.. nästa dag kanske blir lite bättre å lite bättre...för att sen backa några steg igen... men det måste få vara så.

ni tillbringade ändå många månader i Uppsala så det är inte konstigt...



sänder massor med kramar till er

2009-11-29 @ 19:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback