DE VINNANDE BIDRAGEN

        DATUM: 2010-04-09 TID: 16:47:40

Här är de tre vinnarna i Apotekets tävling





FÖRSTAPRIS

Christine

 Det absolut BÄSTA tipset EVER, för att få hostiga, små barn att sova gott under natten är att hacka en eller två gullökar och lägga i en skål bredvid sängen. Gärna ovanför ett element om det är möjligt. Det kommer inte att lukta särskilt gott i rummet (mer som tåsvett), men det är OTROLIGT EFFEKTIVT. Fungerar på nästan alla typer av hosta och fungerar såklart lika bra på stora barn och även mammor och pappor..




ANDRAPRIS

Andreas
 
Vi läser saga och sedan vrider jag upp lillans speldosa och tänder nattlampan. Hon har en jättefin lampa med en turkos skärm som snurrar så att det blir som en en liten film. Den ligger vi och tittar på tills vi somnar båda två!





TREDJEPRIS


Alexandra

 

Här hemma badar vi våran dotter på 1 år varje kväll, sen ger vi henne babymassage. 
efter massagen lägger vi ner henne i sängen och sjunger vaggvisor, och har inte inte somnat när repoaren är klar så sätter vi på en skiva med ytterligare med vaggvisor.. och då brukar hon alltid somna lungt och skönt.. så här har vi nu gjort i ca 9 månader och det fungerar för oss.. :)







Grattis till er alla!

Maila mig era fullständiga namn och adresser så skickas priserna hem till er =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Åhh, vad roligt ´=)

Får hälsa grattis till det som vann :)

2010-04-09 @ 17:15:56
Postat av: Christine

Men åh, vad glad jag blir! Jag brukar verkligen ALDRIG vinna nånting överhuvudtaget, så det här känns bara helt fantastiskt!! Jippi!

Att det dessutom var i en tävling i just den här bloggen som är den enda blogg jag aktivt faktiskt följer, känns nästan lite märkligt. Du och din fina familj har funnits i mina tankar nästan dagligen sedan första gången jag såg er i "Sjukhuset". Har en dotter som skulle varit jämngammal med Victor och jag kan bara säga att det finns ingenting som har berört mig så starkt som att följa er kamp och ert liv, i både glädje och sorg. Skickar alla styrkekramar jag kan till er och hoppas få följa din blogg länge ännu.

Tack för allt!



Min adress är:

Christine Eriksson

Torps-Viken 262

84012 FRÄNSTA

2010-04-09 @ 22:48:13
Postat av: Christine Eriksson

Men åh, vad kul! Jag som ALDRIG brukar vinna någonting! JIPPI!

Att det dessutom var i en tävling i just din blogg som faktiskt är den enda som jag aktivt följer, känns nästan lite märkligt. Du och din fina familj har funnits i mina tankar nästan dagligen sedan jag såg er i "Sjukhuset" för första gången.

Jag har en dotter som är jämngammal med Victor och jag kan bara säga att det finns ingenting som berört mig så starkt som det ni gått igenom. Det har gjort mig till en bättre mamma för mina egna barn. Jag njuter av dem mer och är mer närvarande när jag ständigt påminns om hur skört livet kan vara. Jag är så ledsen för er skull!

Jag skickar alla styrkekramar jag kan och hoppas på att få följa din blogg länge ännu.

Tack för allt!



Min adress är förresten:

Christine Eriksson

Torps-Viken 262

84012 FRÄNSTA

2010-04-09 @ 23:03:32
Postat av: Christine

[email protected]

2010-04-25 @ 20:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback