Artikel

        DATUM: 2010-11-08 TID: 18:26:24

Idag har jag och Vilma varit iväg på besök hos Nina och hennes lilla Samuel. Vi gick en lååång promenad i det underbara men kalla vädret - och gick sedan in för kaffe och lek.

Måste säga att det är så underbart att vara mamma igen, och bara få ägna min tid åt enkla men viktiga vardagliga ting, som så många tar för givet.
Jag känner mig, trots min stora sorg - uppriktigt priviliglerad att få vara med om denna ynnest igen och jag hoppas så innerligt att få behålla den känslan för evigt...


I en ny artikel i mama, så säger jag åter några ord om detta och talar om min stora kärlek till Vilma...



                                           Vilma har räddat familjen från att gå under...





Min stora kärlek...=)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du har verkligen en jättefin dotter! Jag beundrar din styrka, tycker du är så inspirerande! Brukar läsa din blogg och kan säga att jag förstår inte hur ni klarar av det.. men det gör ni. Du skriver även om dina känslor och upplevelser och DET är så beundransvärt, med tanke på vad du/ni gått igenom.

2010-11-08 @ 18:54:11
URL: http://nathalieasamum.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Du är så stark Sofie...och en underbar mamma både till Victor och Vilma <3 Skönt att ni kommit igång med ert nya hus, det blir nog toppen!

Kramar.....

2010-11-08 @ 18:56:24
Postat av: Elin

Hon är helt underbar er lilla Vilma. Hela hennes person utstrålar glädje och trygghet. Förstår att hon nu är solen som erat liv kretsar kring. Och den starkaste stjärnan är säkert även den stoltaste storebrodern, dels för att han har en sån underbar lillasyster men också för att han ser att hon räddar er i er sorg. Kram Elin

2010-11-08 @ 20:53:47
Postat av: Sandra:

Underbart... somsagt... victor gav vilma till er, som förlåt föratt han inte kunde stanna :)



ni är underbara. lycka till med nya huset

2010-11-09 @ 08:46:28
URL: http://orginoox.blogg.se/
Postat av: En medmänniska

Så härlig bild på dig och Vilma. Den utstrålar så mycket kärlek och hopp från er. Ser så mycket utav Victor genom att titta på er. Er älskade skyddsängel ♥

Tänker på er.

Kramar Malin

2010-11-09 @ 14:47:05
Postat av: evelina carlson

aw så sött!

2010-11-16 @ 20:55:15
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback