Reklam inspelning

        DATUM: 2010-10-23 TID: 22:12:16
En riktigt härlig dag i dag =)

Till lunch så fick vi besök i form av Peters syster och hennes man Pelle. Vilma blev stormförtjust när hon fick se faster. Eller , ja i alla fall efter en stund när hon hade tinats upp med hjälp av lite bus och pussar.

Efter att herskapet åkt så for hela familjen iväg till nya huset för att ta en promenad i det härliga vädret. Alltid roligt att utforska lite vägar dit man skall flytta. Vi hittade i alla fall en perfekt runda att gå om man har barnvagn och det tog ca 40 min att promenera från dörr till dörr.

Hälsade lite på våra nya grannar också, och de verkade jätte trevliga =) Puh, var varit lite orolig, för man vet ju inte vad man får för människor runt knuten. Ja ja, det blir nog bra till slut! Lovar att jag skall ta lite bilder nästa gång, hade inget batteri i kameran.
Den 1:a får vi tillträde - alltså nästa Måndag, och vi ser fram emot att få sätta fart och göra i ordning lite.


Den 2:a Nov skall jag på reklaminspelning åt Barncancerfonden. Det är de 4 stolarna som skall upp i samma anda som bilderna som togs i sommras. Alltså föräldrar och barn med mig bakom den tomma stolen...
Hoppas det går bra och att det inte blir alltför jobbigt psykiskt, men får jag bara ha Vilma med mig så funkar det nog. Kommer nog att behöva en liten varm nacke att snusa in mig i när känslan av saknad smyger sig på...


Reklamen kommer att visas på TV i ca två år, och vi ber för att att den ger samma fina resultat och påverkan på insamlingarna som den tidigare kampanjen gjorde.







Kommentarer
Postat av: Amy-23 & snart 3 barnsmamma!

Lycka till!

2010-10-23 @ 23:04:22
URL: http://www.olimy.blogspot.com
Postat av: Bella

Det måste vara skittufft och så påtagligt på nåt sätt att allt det som hände då verkligen hände när man står där bakom stolen. Klart man inte glömmer det men samtidigt är det ju som en riktigt hemsk o otäck mardröm.

Så fint att du gör allt detta jobbiga och tuffa för barcancerfonden och för att din och familjens historia ska upprepas så få ggr som möjligt.

Du är så beundransvärd och modig!

2010-10-24 @ 00:01:22
URL: http://hakanssons.webblogg.se/
Postat av: Anna

Lycka till med inspelningen!! Du är stark, Sofie!!

Vilken tur du har lilla Vilma som ger dig styrka!!

På tal om barncanserfonden har jag försökt skänka pengar till Victors minnesfond, från min mob, men inget händer... Är insamlingen fortfarande öppen?

Massa kramar till dig

2010-10-24 @ 19:51:44
Postat av: Jessica

Beundrar ditt mod & din styrka.....

2010-10-25 @ 16:22:48
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Elin

Beundrar er Så starka Ni har gjort så mycke

2010-10-25 @ 20:53:51
Postat av: En medmänniska

Mycket nytt framför er som väntar och jag önskar er varmt lycka till med det nya huset!

Styrkekramar till dig Sofie den 2 nov inför inspelningen. Hoppas du kan ha med dig Vilma som kan ge dig styrka, kärlek o kraft. Är säker på att storebror finns vid er sida och hjälper till också ♥

Beundrar er så mycket.

Kramar Malin

2010-10-26 @ 18:09:08
Postat av: Mikaela

Som så många andra redan sagt före mig: Du ÄR beundransvärd och en sann förebild i ditt arbete för barncancerfonden. Faktiskt så tänker jag på dig och dina barn varje gång jag ser BCFondens reklam... Att du orkar ställa dig bakom den tomma stolen igen är stort!



Varma kramar...

2010-11-01 @ 23:50:10
URL: http://ljummetkaffe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback