Flugor till salu!

        DATUM: 2011-08-16 TID: 20:39:43
Tisdag idag...

Ja, Vilmas två första egna dagar på dagis har gått kanon! Hon stormtrivs och vill inte åka hem när jag hämtar henne =)
Idag hade de klippt och pysslat egna får med bomull som ull, och i morgon skall de få klistra dit små ögon. Det är nämligen "får" tema hela veckan.



Jag har suttit med boken hela dagen, och är väldigt nöjd med vad som händer. Jag har fått en liten ny riktning på handlingen och vävt in lite spänning i historien.
Är skit nervös över att skicka in den... Tänk om jag bara får nej av alla.. Ja ja, då får jag väl skriva ut den på skrivaren hemma och måla ett omslag, ha ha!



Blev försesten så jävla irriterad på våra flugor i går kväll. De satte sig i ansiktet, överallt på kroppen och surrade i öronen tills man blev knäpp.

Bestämde mig då för att sätta ut dem på blocket.
Hoppas någon vill ha skiten tänkte jag, och vips så hade jag 45!! nya mail från intressenter i morse. Ha ha, kul att folk har humor =)


ANNONS på husflugor.

Kommentarer
Postat av: Elin. T

Ha ha ha, vilken underbar annons!!! :)

2011-08-16 @ 20:56:33
Postat av: Johanna

Ingen tokig idé det där ;)

2011-08-16 @ 21:52:26
URL: http://strandbyudd.blogspot.com
Postat av: Linn

Haha, såå roligt!

2011-08-16 @ 22:00:49
Postat av: Kia (ängeln Simons mamma)

Häftigt Sofie med att annonsera ut flugorna.Tror du att det funkar med en annons om fästingar som kryper i pälsen på katten också?I så fall kontaktar jag blocket direkt.Kram Kia

2011-08-16 @ 22:26:28
Postat av: Ela

Har följt din blogg länge, tänker därför ofta på dej och din familj. Har en idé om ett bokförlag, skicka mej ett mejl, så kan jag förklara.

Mvh Ela

2011-08-16 @ 22:52:35
Postat av: Sofie

Hej Ela. Du måste skriva med din mailadress om jag skall kunna kontakta dig. =)



MVH Sofie

2011-08-17 @ 16:39:43
Postat av: En medmänniska /Malin

=D



Kul att Vilma gillar dagis! Är säker på att det kommer gå jättebra med din bok Sofie. Du har så mycket talang fina du.

Kram ♥

2011-08-17 @ 17:59:33
Postat av: Johanna - Vendelas mamma

Fan vad skön annons Sofie! :D

2011-08-17 @ 18:57:12
Postat av: Ela

:) Tänkte att du kanske kunde se den ändå, eftersom jag skrev den i e-postadressfältet. Självklart skriver jag den så du kan skriva till mej, ha ha ha!

maila till [email protected]

/Ela

2011-08-17 @ 20:39:46
Postat av: Ela

Nu vet jag inte om jag skickade kommentaren med adressen likt fö....at! Är för mycket runt om kring mej. Här kommer den (igen) [email protected]

/Ela

2011-08-17 @ 20:43:28
Postat av: Hanna K

Härligt att tjejen trivs! Har läst ikapp lite inlägg, varit bortrest några veckor, kom tillbaka i fredags. Ni verkar ha haft en härlig sommar! Vilma har så söta lockar i nacken, Tiril är oxå alldeles lockig!

Vi har nu haft 2 dagars inskolning för Tiril, 3:e imorgon...Hon trivs hon med, är nog jobbigare för mig! =)

Haha ja inte vill jag ha fler flugor iallafall...!! =)

Postat av: Susse

Hahaha, helt fantastiskt rolig annons :)Gillar din humor ;) Skönt också att Vilma trivs på förskolan (skriver förskola och inte dagis eftersom jag själv är förskollärare ;)...)

2011-08-17 @ 22:40:15
Postat av: Anna

HAHA! HELT UNDERBART!! :)

2011-08-27 @ 15:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback