Inkorg

        DATUM: 2011-08-05 TID: 23:41:03
Sitter i ett halvdunkelt rum i Bjuråker, hemma hos Peters mamma.
I rummet bredvid ligger Vilma och Peter och sover djupt.


Har för första gången sedan vi anlänt,  nu packat upp datorn, och efter ca 10 misslyckade försök att komma på vår gamla pin-kod till internet - så är jag nu online!



Skummar igenom den privata inkorgen och läser ca 40 olästa mail som ramlat in under veckan. Några hamnar i skräpkorgen men andra läses igenom och svaras på.
Någon vill ha hjälp med ett projekt, en släktträff skall planeras in på facebook, människor i sorg som hör av sig och vill prata, ja det är alltid en salig blandning på mitt hotmailkonto, och jag älskar det.
Vill ha variationen i mitt liv och trivs med att hoppa från en sak till en annan.

Ett enkelspårigt liv passar nog inte mig som till naturen är lite ombytlig.





Har föresten, för att hoppa till något helt annat (ni ser =) inte så mycket som snuddat med en pennspets på ett papper, ritat en liten färgklick på ritbrädan eller tänkt ut någon bra fortsättning på boken.
Det står helt still i huvudet, och jag finner ingen tid att ensam gå att sätta mig och jobba med allt. Kanske är det semesterns påverkan och latmasken som slingrar sig i ryggraden, eller så är det helt enkelt inte läge.

Inspirationen måste komma av sig självt, och det har den helt enkelt inte gjort.



Vilma börjar på dagis på Onsdag, och förhoppningsvis så kommer min dagar de närmsta veckorna, att fyllas med tid som jag kan förvandla till effektivitet och handlingskraft.
Måste ha ABSOLUT tystnad och avkoppling när jag sitter med boken, och det händer inte så ofta. Hi hi...






Såg att det var några som undrade vart i Hälsingland vi är, och svaret är Bjuråker strax utanför Delsbo.
Hoppar in i morgon igen, nu när datorn är framme - och lägger in lite bilder.





Sov gott !!!!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Roligt....där har jag jobbat...på stämman.

Hoppas ni får en bra semester

2011-08-06 @ 11:38:36
URL: http://unggammalmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback