Veckan som gått...

        DATUM: 2011-07-29 TID: 19:29:35
Den här veckan har min äldsta syster varit på besök hos oss.

Vi har varit på stranden, åkt på lite lantcafén, gått på loppis, besökt gallerier, varit på bio och en massa annat skoj.
Kan inte fatta att sommaren snart är över. Vi har inte hunnit haft någon semester alls, då både jag och Peter har fullt upp. Han jobbar till tio på kvällarna stackaren, men nästa vecka kanske vi kan få till lite ledig och gemensam tid.



Lägger upp lite bilder från stranden och när vi var i Enköpings drömpark. Verkligen att rekomendera om ni har vägarna förbi =)


























Vilma har varit stygg och får sitta i "skamburen" =)










Nibblegårds härliga äventyrsstig med grisar.













































Enköpings drömpark.































































Ett par härliga dagar som sagt. I morgon blir det ev Västerås då min mormor fyller 72. Hoppas att ni alla har en fortsatt trevlig sommar!


KRAM


Kommentarer
Postat av: Lina

Vilka härliga bilder på dig och Vilma när ni sitter på stammen!

2011-07-29 @ 19:36:44
URL: http://plusen.wordpress.com
Postat av: Johanna - Vendelas mamma

Var hittar ni info om lantcaféer och sånt? Jag skulle vilja göra dagsutflykter och titta på lite djur och fika i det gröna, men vet inte var man ska leta?

2011-07-29 @ 22:40:43
Postat av: Anette

Hej!

Ville bara berätta om mitt fina barnbarn Milton.

Han föddes den 20/7=11. Tillsynes helt frisk.

Samma dag han skulle hem insjuknade han, dom vet

inte riktigt vad det är.

Han ligger nu i respirator på biva på astrid lindgren.

Dom har också startat en blogg. Den ligger på

bloggplatsen.se och heter: thelifeofmilton.

kram

2011-07-29 @ 23:59:55
Postat av: Anette

Hej!

Jag skrev tidigare om mitt barnbarn som ligger

på biva på Astrid lindgren. Men vet inte om jag gjorde fel.

Här är i alla fall deras blogg adress:

Bloggplatsen.se thelifeofmilton

ps/ jag har följt din blogg sen starten.

// kram

2011-07-30 @ 01:31:53
Postat av: © sarastille

Hej! Vill du vara den lyckliga vinnaren som får välja ut smycken för 150 kronor, som sedan skickas hem gratis till dig inom några dagar? I samarbete med MissBella.se har jag nu startat en tävling på min blogg där jag den 8/8 drar en vinnare som får sina utvalda smycken hemskickade till sig. Vinnaren blir även länkad på min blogg med cirka 2000-3000 besökare om dagen! :) Låter detta intressant? Kika in länken nedan, en direktlänk till tävlingsinlägget, och läs mer;

http://saramagdalena.blogg.se/2011/august/tavling-i-samarbete-med-missbellase.html#comment



Om du inte är intresserad, inte vill ha reklam eller har fått den här kommentaren förut så ber jag om ursäkt! :) Hoppas att du deltar och att du får en bra lördag.

2011-08-06 @ 12:44:30
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: Kristin

Vilka underbara bilder på dig och Vilma på trädstocken =) Verkligen jättevackra!

Har inte varit här inne på flera månader nu då det har varit fullt upp... men såg dig på TV-reklam förut och kände att jag ville titta in igen :)

Vad stor Vilma har blivit. Märks att tiden går framåt.

Hoppas allt är bra med er!

Kram Kristin

2011-08-12 @ 23:12:31
URL: http://kristinsegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback