Hello!!

        DATUM: 2011-07-08 TID: 10:51:42
Hej allihopa!!


Vad roligt att så många varit in och tittat på vår sida och valt att bli medlemmar. Vi fick in en hel del pengar till barncencerfonden det första dygnet =)


Kunde aldrig tro att beställningarna skulle rasa in som de gjort, och många saker är och kommer snart att vara slut i lager. Vi jobbar för fullt på att beställa in nytt, så håll utkik på sidan.


Varje vecka kommer vi att redovisa hur mycket pengar som era beställnignar har genererat till Barncancerfonden.
Vi kommer även att utöka vårt utbud och utveckla vår sida med bland annat forum, mötesplatser och en tjänst som heter "Skicka Vidare".


Mer info om detta spännande projekt kommer snart.




Ha en bra dag i solen!!!





Kommentarer
Postat av: Kia (ängeln Simons mamma)

Hej,har nu lagt en order och betalat den.Kommer att bearbetas första bankdagen den 11/7.Ska jobba på att många upptäcker er web butik.Har nämnt den på "Hannagull"för Niklas.Kommer ni att få fram lite annorlunda gravljus???Dom som finns är tråkiga så det gäller att ha vackra lyktor.Man vill ju ha det allra finaste hos våra älskade ungar som inte är hos oss längre.Tack för vad ni gör!!Kram Kia

2011-07-09 @ 19:09:56
Postat av: Hannas pappa

Hej! Jo, Kia informerade mig Sofie! Underbart initiativ! Jag står här helt förstummad. Fantastiskt och - tyvärr - något många av oss efterfrågar...

Massmis med

Niklas

2011-07-09 @ 19:39:24
URL: http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Jenny (Moas änglamamma)

Hej Sofie, vilken fin sida ni har skapat, naturligtvis har jag handlat i er butik, jättefina saker. Vilken grej ni gör, själv säljer jag änglar som går till barncancerfonden i Moas namn och det går bra.. Alla kan göra något, och det ni gör är helt fantastiskt. Har följt dig länge men inte kommenterar, finner inga ord vad ni/vi går igenom men tillsammans kan vi göra lite för våra änglabarn..

Lycka till med butiken, och en stor kram till dig och din fina familj

Jenny Moas änglamamma

2011-07-11 @ 12:11:26
URL: http://moahenriksson.blogg.se/
Postat av: Veronika G

Ni har gjort ett strålande jobb med sidan, jag hittade många jättesöta änglar. En av dom pryder nu min mormor och morfars gravsten, det blev jättefint. Den lilla ängeln jag fick la mina tjejer beslag på, dom hängde den på väggen så båda ser den från sina sängar :)

Ni har gjort ett riktigt bra jobb med sidan, önskar er en lyckad framgång och jag kommer med säkerhet snart med en ny beställning :)

Kram

2011-07-13 @ 00:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback