Skolavslutning och bad

        DATUM: 2011-06-10 TID: 20:13:10

Idag har Thea och Linnèa haft avslutning.


Det var rekordvarmt när alla förväntansfulla barn och stolta föräldrar samlades på skolgården för uppträdande.

Det bjöds på sång och tal från rektorn och jag flöt direkt iväg till gamla minnnen om egna avslutningar och den pirrande lyckan i magen, över att sommarlovet hade börjat.
















Thea är glad över sommarlov=)






Efter avslutningen slöt jag upp med Nina och Samuel för att äta lunch. Vi gav oss ner till Kalmarsands restaurang och bad, där vi avnjöt god mat samt ett dopp i det blå.

Jädrans var skönt det var i vattnet och vad lyckliga barnen var att få plaska av sig. Efter tre lager solkräm så kändes det ändå OK att de små fick vara nakna.

















På vägen hem besöker vi Victor. Jag rensar runt stenen, vattnar och plockar bort skräp. Alla blommor växer och sprider ut sig likt en blomstrande djungel runtomkring.

Vilma blåser blåsbubblor för prinsen och pussar på gräset där jag berättar att han vilar. Allt är så stilla och så vackert...











Saknar dig min älskling...


Kommentarer
Postat av: jossan

<3

2011-06-10 @ 20:34:33
URL: http://vantabarn.wordpress.com
Postat av: En medmänniska

Så söt i sin hatt och klänning lilla damen =)



Jaa, så vackert hos er älskade Victor. Vilma där... Så rörd. Tårar i mina ögon. Hoppas så du har det bra lille prins. Vi glömmer dig aldrig ♥



Thea och Linnea, hoppas ni får ett härligt sommarlov tjejer!



Kramar Malin

2011-06-10 @ 21:26:41
Postat av: Ida♥

Åh, otroligt fint vid graven!

2011-06-10 @ 21:47:34
Postat av: Christina von Kern

Så otroligt fint kort på Wilma och graven..blir så himla rörd. Ja vi kommer aldrig glömma dig lilla Viktor<3

2011-06-10 @ 23:01:47
Postat av: Ännu en medmänniska/mamma till 3

Så fint kort på Vilma när hon hälsar på hos Victor ♥

2011-06-10 @ 23:55:31
Postat av: em

en svensk skolavslutning! så fint!! bilden på vilma vid graven är så vacker men ändå så sorglig! vilma och victor!

2011-06-11 @ 11:35:42
URL: http://swedishstyle.wordpress.com/
Postat av: Sofia - Wilburs mamma ♥

Jag har inte sett din blogg förut och hittade hit idag. Direkt jag såg gravstenen så rös jag och ville nästan klicka ner rutan. Jag har precis själv fått en son och jag kan inte tänka mig en värld utan honom.Usch! Jag beklagar sorgen <3

2011-06-11 @ 17:34:18
URL: http://idamariasofia.blogg.se/
Postat av: Malin

Min son som är 1,5år pussar o pussar på bilderna av lilla Victor när jag läste din blogg, han måste tyckt att han var fin, vilket han verkligen var lixom din lilla tjej =) Önskar er en fin sommar.



Mvh / Malin

2011-06-13 @ 12:43:10
Postat av: Hanna K

Vackra somriga bilder, bilden på Vilma vid Victors grav är otroligt vacker och samtidigt sorglig såklart, tänk om hon fått träffa sin storebror i livet!

Postat av: Sandra!

Anywhere you are, i am near. anywhere you go, i'll be there. anytime you whisper my name, you'll see how every single promise i keep. cuz what kind of girl would i be, if i was to leave when you need me most.



What are words if you really don't mean them when you say them, what are words if they're only for good times then they don't, when it's love, yeah, you say them out loud, those words, they never go away, they live on, even when we're gone.



And i know an angel was sent just for me and i know i'm meant to be where i am and i'm gonna be standing right beside him tonight.



Anywhere you are, i am near. anywhere you go, i'll be there and i'm gonna be here forever more, every single promise i keep cuz what kind of girl would i be if i was to leave when you need me most..



I'm forever keeping my angel close <3

2011-06-14 @ 11:41:16
URL: http://orginoox.blogg.se/
Postat av: Moa

tänkte precis som flera andra, bilden på vilma framför storebrors grav är både vacker och sorglig på samma gång... de fina, fina syskonen som inte fick träffas.



väldigt härliga skolavslutningsbilder på barnen! hoppas de får ett fint sommarlov. kram

2011-06-26 @ 18:50:56
URL: http://dayviews.com/legobit/
Postat av: Astrid

Intressant sida! Det märks att du gillar att blogga!

2012-03-19 @ 01:04:47
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback