Segt

        DATUM: 2011-09-11 TID: 18:43:37

Har försökt i 4 dagar nu att läggaa in bilderna och ett klipp från Vic tors 4 årsdag.
Gåbg på gång misslyckas jag och filerna blir inte uppladdade korrekt. Vad gör jag för fel???!!


Om det är någon som har något bra tips på vart man kan ladda upp en video (förutom youtube) får gärna hojta till. Vill så gärna visa hur fint vi hade det.



Så länge får jag väl visa lite bilder från när jag Vilma och mormor var ute i veckan och plockade bär och svamp + besökte farmor och farfar i Dalarna samt har myste med djuren.





























































Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Sofie!

Härliga sensommar-bilder!!

Jag laddar upp mina filer på Photobucket.com och det funkar bra för mig!

Lycka till!

Kramar

Postat av: Felicia

Hej Sofie!



Vilka fina sensommar bilder och ni ser det ut att ha jättehärligt! =)

Kramar!!

2011-09-11 @ 21:45:04
Postat av: ulla.

Hej!

Vilka fina bilder.Fina höns har ni skaffat oxå,längtar till landet när jag se detta..

Ha det gott ....

Kramar till er

2011-09-12 @ 16:04:35
Postat av: En medmänniska /Malin

Har tyvärr ingen susning om sånt Sofie :( men förhoppningsvis kan Sandras tips vara till hjälp. Vill gärna se klipp och bilder från Victors 4-årsdag. Tänkte på er så.

Bilderna så fina och mysiga. Man vill liksom bara hoppa in i dom och vara med ;-)

Kram ♥

2011-09-12 @ 19:11:10
Postat av: linda - en vimsig mamma

jag använder mig av videofy.me finns en lista på min blogg på mina klipp där i från.. har aldrig varit problem att ladda upp och fort går det också!

Vart i dalarna bor farmor och farfar? är själv från dalarna! kram

2011-09-12 @ 23:50:47
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: Emilie ­­­­­­- Mamma till Liam och gravid

Hej !

Så underbar blogg du har, och så hemsk på samma gång...jag ångrar att jag började läsa för nu sitter jag och stor tjuter, försöker hålla det så tyst så möjligt för att inte väcka familjen. Det är så fruktansvärt sorgligt, varför ska visa råka utför något så orättvist ?! att förlora sitt livs kärlek är verkligen inte rätt och jag beundrar er verkligen som är så starka, klarar av att leva vidare, och berätta om vad som hänt. Jag beundrar er verkligen.

Stora kramar.

2011-09-14 @ 20:35:44
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback