Oct. 09, 2012

        DATUM: 2012-10-09 TID: 12:58:48

Nu , mitt i mellan höststormar, lervällingar och rinnande näsor, har vi äntligen flyttat ut - och därmed officiellt in i det nya.

Det har varit en helt galen månad med stress och en hel del svordomar, men med hjälp av en underbar pappa, en stålkvinna vid namn Mirre , och en bunt banvakter till Vilma så löste sig allt till slut.

För första gången på många många veckor så hade vi en riktig helg tillsammans, hela familjen (förutom Cazper som vi saknade) .
Det grillades korv nere vid udden vid ekilla, det togs en hel del höst promenader, åts goda middagar och mös i soffan.
Båda syrrorna har varit på besök, lilla Max, morfar och Yvonne och pappa och Giselle.

Vilma skolas in på sitt nya dagis idag (Anehill i Bålsta), och än så länge har det gått bra. Vi får se om hon vill gå hit i morgon igen :)

Nu ska jag slurpa i mig det sista kaffet innan Vilma vaknar från vilan.





Kommentarer
Postat av: Matilda

Hoppas att ni kommer att trivas på det nya stället :)

2012-10-09 @ 13:49:11
URL: http://matildalinneaforslund.blogg.se
Postat av: Kia (ängeln Simons mamma)

Hej Sofie,hoppas att ni inte har jobbat för hårt nu med flytt och allt annat som har hänt.Vilma ser så glad och nöjd ut så dagis inskolningen går säkert bra.Igår var min berättelse om Simon (förkortad)med på www.majascottage.se.Du om någon vet ju......kram Kia

2012-10-10 @ 10:59:33
Postat av: Felicia

Hoppas ni kommer att trivas i erat nya boende :) och att Vilma trivs på sitt nya dagis. Ta hand om varandra och njut av hösten :)
Kram Felicia!

2012-10-10 @ 20:45:36
URL: http://allaminaliv.bloggspace.se/
Postat av: Jenny - trebarnsmor

Vad härligt att va klar med flytten!!

Jag har mina två döttrar på samma förskola och jag är verkligen jättenöjd!:)(Den äldsta har gått där i snart 4 år.) Så ni har gjort ett bra val!:) Jättebra personal som verkligen bryr sig om barnen och deras behov.:)

Kram kram

2012-10-11 @ 14:24:39
Postat av: Hanna M

Härligt att höra ifrån dig! Och att ni börjar komma i ordning och fått en myshelg ihop.
Kram!!!

Postat av: Emma, Mamma till Tuvaliee och gravid med nr 2!

Kul att komma in och se att du skrivit några rader.. :)

2012-10-12 @ 08:29:54
URL: http://aboutourslife.blogg.se
Postat av: Irene Jokinwn

Sofie, hör av dig! Antingen på tel 073 99 46 279 eller [email protected]

2012-11-10 @ 22:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback