Valborg

        DATUM: 2013-04-30 TID: 15:53:08
Valborg och en av de sämre dagarna på länge vädermässigt.
 
Svårt att föreställa sig att vi för 4 år sedan begravde vårt barn i 20 graders värme - så illa rimmat med kylan och mörkret vi bar inombords.
Idag blir det blommor och ljus som de tidigare åren, för det är trots allt det enda vi nu kan göra när han inte längre finns här.
 
I kväll skall vi hem till godavänner och grilla, så vi hoppas att vädret bjuder på lite mera värme =)
 
 
Hoppas att ni alla kommer att få en härlig kväll i alla fall, och ta hand om varandra därute.

Kommentarer
Postat av: En medmänniska /Malin

Victor, er älskade Victor ♥

Önskar er en fin kväll med era vänner Sofie och Peter!
Kramar Malin

2013-04-30 @ 18:09:48
Postat av: Annica

Tittade in på din blogg efter ett långt uppehåll. Tror det var i somras senast. Precis efter Wilmas olycka.

Tårar igen när jag läste i kapp. Önskar så att det inte var sant.

Ville bara säga hej och att jag tittar in ännu.

2013-05-14 @ 14:30:54
Postat av: Christel

Har du lagt ner bloggen ??

2013-06-30 @ 09:10:00
Postat av: Jasmin Hanning

Hej fina du!

Vet ej om du minns mig, men min lille Wille var sjuk oxå -08. Om du vill o har lust, kan du väl mejla mig, om du orkar.

Kram från Jasmin

2013-08-14 @ 23:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback