En egen stjärna...

        DATUM: 2009-04-20 TID: 00:38:29
I kväll kom två nära kompisar på besök för att hälsa på och överlämna en present till oss. Dom hade gjort en jätte fin sak som jag faktiskt tyckte var mycket finare än något annat som jag själv skulle hittat på.
Dom hade namngett en stjärna till oss i Victors namn som man kan hitta med hjälp av speciella kordinationer. Stjärnan döps med hans namn och blir registrerad i ett nationellt register över galaxen och kommer alltid finnas där.
Det känns så skönt att veta att var man än befinner sig i världen så kan man vända sig till honom och be till hans stjärna och att faktiskt kunna se "honom". Vi skall åka till ett observatorium som ligger en bit härifrån så dom kan visa oss vilken av stjärnorna som är hans.



Tack Anna och Pärne!! Det var en toppen gåva!

Kommentarer
Postat av: karin

Åhhhh, det var den finaste gåva jag hört talas om!!

Förstår att du blev glad!

Vackert och stilfullt med stjärnor.//

Långt bort, men ändå så nära!

Kramar till dig!

2009-04-20 @ 01:19:46
URL: http://karinsdagar.blogspot.com
Postat av: mattias

om ett minne av detta bedårande barn finns på dänna stjärna så vill jag aldrig mer se ett stjärna falla...det kan vara det starkaste kärleken, ni är stark

2009-04-20 @ 01:20:19
Postat av: Nikita

Jag vill bara kika in och skicka er massa kramar.

Jag finner inga ord, de har du säkert hört många gånger förr..

Och jag önskar så att det fanns några ord som kunde göra det bättre, men det finns det förmodligen inte.



Så istället vill jag skicka kramar, tusentals styrkekramar till er!! / Nikita

2009-04-20 @ 03:10:10
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åå, vilken fin tanke... nu finns han alltid med er!

Stor kram

2009-04-20 @ 05:51:19
URL: http://readmeto.blogg.se/
Postat av: Veronika

Må han alltid lysa över er och hålla er tryggt under sina underbara änglavingar.



Tankarna går till er och den underbara ängeln Victor

Ta hand om varandra!

2009-04-20 @ 07:05:18
Postat av: Maria

Det var verkligen en fin gåva! Jag får tårar i ögonen varje gång jag läser er blogg. Beklagar verkligen sorgen!!! Han är världens finaste ängel lille Victor!!

2009-04-20 @ 07:26:10
URL: http://marko0filip.blogspot.com/
Postat av: Malin

Vi känner inte varandra, men jag vill bara tala om att jag är så fruktansvärt ledsen att ni ska behöva gå igenom det här, det borde ingen behöva göra....så hemskt och orättvist...

Vilken jättefin tanke med stjärnan!



Massor av kramar till er och eran fina lilla ängel!

2009-04-20 @ 07:31:19
Postat av: Marie

Vill bara beklaga sorgen, och ge er en kram för allt det hemska ni tvingats gå igenom, ingen ska behöva se sitt barn må så dåligt =( Jag gråter så fort jag läser eran historia, den träffar mig rätt i hjärtat speciellt då jag själv har en son på 1,5 år.



Och en jättefin gåva att få en stjärna, för det var han sannerligen eran lilla prins.. Skickar en massa varma kramar från mig och min son William =)

2009-04-20 @ 07:51:14
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Angelica

det var en väldigt söt gåva ni fick, :)

2009-04-20 @ 08:12:55
URL: http://angelicajoohansson.blogg.se/
Postat av: Kiznic mamma till Melina

Nej men vad fint gjort! Var man än befinner sig på jorden så kan man bara blicka upp!

2009-04-20 @ 10:28:01
URL: http://mammakiznic.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Annika

Hej, jag läser er blogg och skrivit flera inlägg. Vi känner inte varandra och jag kan inte ta bort er sorg men dela en bit av den. Har en dotter på 21 månader. Vi tände ett ljus för er i fredags kväll när vi var ensamma hemma. Åh, det här är så svårt att acceptera. Det kommer så väldigt nära också när man har en egen unge i samma ålder som Victor. Det väcker också så många andra känslor till liv.

2009-04-20 @ 11:22:40
Postat av: Annika

Hej, vilken fantastisk gåva. jag läser er blogg och skrivit flera inlägg. Vi känner inte varandra och jag kan inte ta bort er sorg men dela en bit av den. Har en dotter på 21 månader. Vi tände ett ljus för er i fredags kväll när vi var ensamma hemma. Åh, det här är så svårt att acceptera. Det kommer så väldigt nära också när man har en egen unge i samma ålder som Victor. Det väcker också så många andra känslor till liv.

2009-04-20 @ 11:24:49
Postat av: Åsa

Stora styrke kramar till er.

2009-04-20 @ 11:41:24
Postat av: maddedde

Denna tänker jag på när jag läser det, som förälder som ni e så måste denna låten stämma..

Saknaden och sorgen vet jag inte hur det känns men ja sitter här och känner tårarna falla längst min kind...så jag kan förstå hur tufft det måste vara!!

Önskar er all styrka..





Du log mot mig, en sista gång.

Du var så lugn, som om du redan gett dig av.

Du såg på mig, att jag var rädd.



Hur kan man nånsin va berädd?



Jag fick låna en ängel,

som spred sitt ljus i mitt liv, i varje andetag.

Du togs bort från mig, alldeles för tidigt.

Jag fick låna en ängel för en stund.



Du gav mig allt ett hjärta kan.

Du lever kvar i mig, så länge livet ger mig tid.

Du sa till mig: Var inte rädd.



Men säg mig hur kan man nånsin va berädd..



Jag fick låna en ängel,

som spred sitt ljus i mitt liv, i varje andetag.

Du togs bort från mig, alldeles för tidigt.

Jag fick låna en ängel för en stund.



Min ängel..



Jag fick låna en ängel,

som spred sitt ljus i mitt liv, i varje andetag.

Du togs bort från mig, alldeles för tidigt.

Jag fick låna en ängel för en stund.



2009-04-20 @ 12:03:11
URL: http://madelennee.blogg.se/
Postat av: En medmänniska

Ja det var en mycket fin gåva! Gripande läsning som vanligt.



Styrkekramar från mig.

2009-04-20 @ 12:45:41
Postat av: lisa-

Hej!

Hittade till din blogg idag, och jag kan inte läsa utan att gråta. Jag kan aldrig någonsin sätta mig in i din situation, men bara tanken att förlora min dotter på 1,5 år sliter i mitt hjärta.

Det är väldigt starkt av dig att skriva blogg om din upplevelse, och du har uppenbarligen berört många människor.

Jag tackar för att jag fått läsa din blogg, man blir väldigt medveten om vad man har.



Ta hand om er, jag önskar er allt gott!

Kram Lisa, mamma till Natalie.

2009-04-20 @ 13:14:06
URL: http://lisalindgren.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej!

Ni känner mig inte, men jag hittade hit från Mamma Beckas blogg. Jag beklagar sorgen!

Det är fruktansvärt det ni går igenom.



Jag skulle vilja lägga ut länken till Victors insamling i min blogg, men vill extrakolla med er så att det är okej först?

Jag är ju trots allt en främling från ingenstans.



Blir så berörd av er lilla Victor.



Ta hand om er!!

Mvh Emelie

2009-04-20 @ 14:22:53
URL: http://immini.wordpress.com
Postat av: Elin

Det är väldigt "grymmt" att höra att ett lite barn har dött. Jag brukar inte vilja gråta, men nu är det så att jag kämpar för att hålla tillbaka tårarna. Barn ska få leva. Beklagar! Om du vill snacka så adda/skicka mail till rockabillygirl[email protected]



En stor, varm och skön kram

//Elin

2009-04-20 @ 14:29:56
URL: http://elinmadeleinewikstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag grinade när jag läste detta, det här nog det värsta som kan hända en människa,att förlora sitt barn! jag beklagar sorgen

2009-04-20 @ 14:38:04
Postat av: Heidi

2009-04-20 @ 15:32:48
Postat av: Heidi

Vilken otroligt fin gåva!

2009-04-20 @ 15:33:13
Postat av: Elina

Vilken fin gåva.



Många tankar & kramar till er

2009-04-20 @ 15:42:31
URL: http://myworldmylifemyday.blogg.se/
Postat av: Ronja

Beklagar VERKLIGEN sorgen :(

Önska att jag kunde göra nåt!

Vilken vacker gåva.



Lots of hugs and kisses for you and the little star^^

2009-04-20 @ 16:50:41
URL: http://chidaolonna.blogg.se/
Postat av: catti

Vill tacka för att du delar med dig av det intimaste någon kan skriva om, tycker det är fint av dig att orka skriva trots allt. Victor verkade så lycklig trots att han var sjuk och självklart var han det, med så underbara föräldrar som fanns hos honom hela tiden. har länkat till er fond genom min blogg, hoppas att det inte gjorde något. kram

2009-04-20 @ 17:23:39
URL: http://liketysplitt.blogg.se/
Postat av: Matilda

Det hugger till i hjärtat när jag läser om det hemska, kan inte föreställa mig något värre. Ni är nog de bästa föräldrarna Victor kunnat få. han fick de bästa och det kan ingen ta ifrån honom. Så ja önskar er all lycka i framtiden och någon gång ska även jag blicka upp mot stjärhimlen och skänka en tanke till fina lille Victor. Många stora kramar!

2009-04-20 @ 20:15:40
Postat av: Anonym

Vilken super fin blogg och jag beklagar verkligen eran förlust!! skriver jag med tårar i ögonen. <3

2009-04-20 @ 21:14:35
URL: http://lindasmith.blogg.se/
Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)

vilken underbar gåva..låt hans stjärna alltid lysa över er..tills dess att ni möts igen..

Underbara lilla kille.

2009-04-20 @ 21:47:16
Postat av: Linda och Elina

Vilken underbar present ni har fått. Viktors stjärna kommer alltid att finnas ovanför er och lysa skyddande över er tills dess att ni ses igen.



Ni finns i våra tankar. Allra finaste lilla Viktor.

Jag är så otroligt ledsen för att Viktor inte fick stanna kvar hos er.





Var inte arg lilla mamma

Jag var tvungen att gå

När någon klippte banden

Orkade inte mitt hjärta slå



Älskade pappa

Mitt liv blev så kort

Ta hand om varandra

När jag flyger bort



Jag vet att ni gråter

Och det finns ingen tröst

Men lyssna till era hjärtan

Och ni kommer höra min röst



Jag finns inte bland er

Men jag finns ändå

Jag hör era böner

Och älskar er så



2009-04-20 @ 22:17:06
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: Elin A

Vilken fin gåva ni fått av era vänner! Tänker på er och er lille ängel Victor.

Många varma kramar Elin.

2009-04-20 @ 22:20:49
Postat av: Christel

Tänker så mycket på er och er fantastiske lille stjärna Victor. Efter reportaget i Aftonbladet har jag följt er och gråtit massor.

Styrkekramar til er...

2009-04-20 @ 22:22:26
URL: http://froken-fraken.blogspot.com
Postat av: En mamma till 3

Vilken fin present, att alltid, alltid finns Er fina Victor där på himlen som den starkaste stjärnan! Gråter idag med. Du har skapat en så fin blogg och du skriver så vackert om Victor. Har även varit in och skänkt en slant till Victors fond. Många har gjort samma sak och många har blivit väldigt berörda av hans öde. Tänker på er dagligen!

2009-04-20 @ 22:38:00
Postat av: En mamma till 3

Vilken fin present, att alltid, alltid finns Er fina Victor där på himlen som den starkaste stjärnan! Gråter idag med. Du har skapat en så fin blogg och du skriver så vackert om Victor. Har även varit in och skänkt en slant till Victors fond. Många har gjort samma sak och många har blivit väldigt berörda av hans öde. Tänker på er dagligen!

2009-04-20 @ 22:39:07
Postat av: Marie-anne

Kära ni jag beklagar av hela mitt hjärta sorgen efter er lilla son. Att mista sitt barn är den värsta mardröm som en förälder kan råka ut för, och tyvärr händer det gång på gång. Jag förstår er stora smärta eftersom jag själv lever i den och har gjort i sex och ett halvt år sedan jag miste min son. Livet blir aldrig mer som det var förrut, men med åren så lär man sig att leva med sorgen. För det är så man får leva, med minnen och kärlek , sorg och saknad. Finns en sida på nätet för föräldrar som mist sina barn www.febe.net

Varm kram från Marie-anne mamma till Marcus 82-02 alltid älskad alltid saknad

Postat av: mamma till 3

Vilken otroligt fin gåva! Alltid, alltid finns Er Victor där uppe och tittar ner på er. Gråter som alltid när jag läser det du skriver, du skriver så otroligt fint om Victor. Har också varit in och skänkt en slant till hans minne och ser att många, många gjort samma sak. Han berörde fler än mig, detta vackra gossebarn! Tänker på er dagligen, massor av kramar och varma tankar!

2009-04-20 @ 22:45:29
Postat av: mamma till 3

Vilken otroligt fin gåva! Alltid, alltid finns Er Victor där uppe och tittar ner på er. Gråter som alltid när jag läser det du skriver, du skriver så otroligt fint om Victor. Har också varit in och skänkt en slant till hans minne och ser att många, många gjort samma sak. Han berörde fler än mig, detta vackra gossebarn! Tänker på er dagligen, massor av kramar och varma tankar!

2009-04-20 @ 22:45:44
Postat av: johanna

jag vill bara kika in och skriva att jag beklagar så otroligt mycket. läste om lille victor i aftonbladet på väg hem från rom och tårarna bara rann, och jag var minst sagt inte ensam om att känna den känslan runt omrking mig. Som du skrivit det ska vara en självklarhet att få dö hemma i lungn och ro, em självklarhet! Jag finner inga ord för faktumet att det inte var det i det här fallet, inga ord. för det är en självklarhet!



Massa varma kramar till er! tänker på er och er lille vän!



heaven was needing a hero, somebody just like him

2009-04-20 @ 22:56:25
URL: http://joies.blogg.se/
Postat av: Stine

Jeg fant deres blogg helt tilfeldig i dag.. Får vondt inni meg når jeg leser hva dere har vært gjennom, kondolerer så masse! Kan ikke forestille meg hva dere går gjennom, men tenker veldig på dere!

Victor virket som en tøff liten gutt, men dessverre var det ikke nok..

Ta hånd om hverandre!

Stå på begge to!



Beste hilsninger fra Stine <3

2009-04-20 @ 23:28:59
URL: http://www.stineholm.wordpress.com
Postat av: En medmänniska

Sofie o Peter!



Tänker på er just nu extra mycket..och på er Älskade Victor!

2009-04-21 @ 08:43:13
Postat av: emma

victor sitter nog på sin stjärna och ler.

jag blir så ledsen när jag läser om sånt här.

2009-04-21 @ 09:46:31
URL: http://emmsho.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilken fantastiskt fin gåva!



Tänker på er!

kram

2009-04-21 @ 10:27:52
URL: http://www.familjenastrom.se
Postat av: Marie-anne

Vill dela med mig till er av min egen dikt 2Brevet från himlen till min älskade mamma"



BREVET FRÅN HIMLEN TILL MIN ÄLSKADE MAMMA



Nu är jag här i himlen och tittar ner på dig,

jag vet och jag känner, hur du saknar mig.

Jag känner av din stora smärta,

som du för alltid har i ditt hjärta.



Jag kom ner till jorden ett litet tag,

detta var en skriven lag.

Min tid på jorden blev inte lång,

jag skulle tillbaka till himlen, nästan på en gång.



Ett lån till dig jag bara var,

och jag kunde inte så länge stanna kvar.

För jag var en gammal själ,

och detta kände du mamma, så väl.



Älskade mamma, när du känner en kärleksfull vind,

är det jag som smeker din tårfyllda kind.

När du känner saknad och sorg i ditt bröst,

är det jag som finns bredvid dig, och ger dig tröst.



När jag står vid din sida ibland,

känner jag vårt starka kärleksband.

Då längtar jag också efter dig,

precis så starkt som du längtar efter mig.



Men varje gång du stilla viskar mitt namn,

känn hur jag kärleksfullt tar dig i min famn.

Känn hur jag ger dig av all min styrka,

och vet att du är den mamman jag alltid ska dyrka.



Älskade mamma, jag ber dig, lev ditt liv fullt ut,

tills den dagen då ditt liv tar slut.

För då min älskade mamma och vän,

ska du och jag åter mötas igen.



Skriven av

Marie-anne Thörnström den 21-4-2003



mamma till Marcus 82-02



Dikten finns också i min bok Till Minne Av Marcus

Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!

2009-04-21 @ 12:03:30
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Anonym

ÅH! Vilken perfekt present. Ni har verkligen tur som har så många nära och kära som finns där för er och stödjer er just nu.

2009-04-21 @ 12:16:06
URL: http://elinoreaxelsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ps. Jag har länkat din blogg i min blogg och jag hoppas att det var ok. Jag tycker att fler borde läsa om detta. ds.

2009-04-21 @ 12:26:02
URL: http://elinoreaxelsson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Gud vilken underbar gåva, vart tår ögd när jag läste vad du fick. kan inte föreställa mig vad ni får gå igenom. Många kramar till er

2009-04-21 @ 12:30:36
URL: http://www.metrobloggen.se/fettokissen
Postat av: elin

Åh jag har läst igenom bloggen flera gånger och jag gråter hela tiden och kan inte sluta.. du är stark!

2009-04-21 @ 14:29:17
URL: http://esahlen.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Vilken fin tanke och gåva. Vi tände ett ljus idag i St Eskils kyrka för lille Victor.

Varma tankar och hälsningar från Yvonne - mamma från Handen.

2009-04-21 @ 14:49:44
Postat av: jessica

otroligt vacker blogg.

finns inga ord som kan trösta en när man förlorar ett älskat barn.

ni är otroligt starka.

tänder ett ljus för victor och för er!!

varma tankar från Jessica, Lund.

2009-04-21 @ 15:16:47
URL: http://jezzi.blogg.se/
Postat av: josephine

åh, nu har jag läst igenom hela bloggen, alla fyra månader och beklagar verkligen! Finner inga ord. Jag kan tyvär inte förstå smärtan helt och hållet. Men jag kan verkligen beklaga



En underbar gåva fick ni också, ni har mitt medlidande! Hälsningar Josephine

2009-04-21 @ 17:18:55
URL: http://josephinegascon.blogg.se/
Postat av: Amanda

åååh mina tårar ner för mina kinder och jag vet inte vad jag ska säga. först vill jag beklaga sorgen efter er högt o innerligt älskade victor. kan inte ens tänka tanken på vad ni går igenom just nu. denna hemska och fruktansvärda cancer, varför ska just barn behöva drabbas, varför ska den hemska och fruktansvärda sjukdomen överhuvudtaget behöva finnas?! Önskar jag hade svar på alla dessa frågor,åtminstone hade jag önskat att jag kunde ge er lilla victor tillbaka men tyvärr kan jag inte trolla. men jag lovar er att han alltid finns med er vad som än händer. Himlens vackraste och finaste ängel han nu är. Fri från smärta, oro, osv. svävar han nu på ett rosa moln ovanför er föralltid.



Vilken fin gåva ni fått, en gåva som aldrig glöms liksom alla er minnen och er tid tillsammans med victor.



beklagar återigen sorgen ifrån djupet av mitt hjärta.

vänligaste och de starkaste styrkekramarna i världen från Amanda

2009-04-21 @ 17:51:05
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Tina

Tände ett litet ljus för Victor ikväll. Jag kan aldrig plocka bort er sorg, men han tittar ner på er. Han svävar omkring bland molnen och vinkar på er! Små rosa moln och bara myser, ingen smärta ingenting. Jag beklagar av hela mitt hjärta! Lycka till med allt!

2009-04-21 @ 21:22:34
Postat av: Rebecca

Vad fint gjort av dom :)

Man blir ju tårögd av att läsa. Usch vad hemskt att förlora sin son.

Skänker en kram :)

2009-04-21 @ 21:38:42
URL: http://augustchild.blogg.se/
Postat av: Silje

Kondolerer så mye. Dere har en nydelig engel i himmelen no.



Klem fra Silje i Norge

2009-04-21 @ 22:31:46
Postat av: ulla-brita lundin

En liten ängel till oss kom,vinkade och vände om.

2009-04-21 @ 22:35:52
URL: http://den starkaste stjärnan
Postat av: ulla-brita lundin

En liten ängel till oss kom,vinkade och vände om.

2009-04-21 @ 22:41:58
URL: http://Viktor
Postat av: Linn

Snacka om realitycheck.

Här sitter man och mår dåligt över olycklig kärlek när andra har "riktiga" saker att sörja.

Vilken fin pojke han var och jag beklagar verkligen er enorma sorg.

2009-04-21 @ 22:45:41
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: ulla-brita lundin

2009-04-21 @ 22:46:27
URL: http://Viktor
Postat av: Sofia

Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag beklagar er sorg.



Jag har under en tid tänt ett ljus för Victor och min ängla dotter varje dag. Och jag kommer att fortsätta att tända ljus för honom varje dag.

Jag hoppas att de tar väl hand om varandra uppe i himlen.



Att Anna och Pärne döpte en stjärna efter er underbara Victor var väldigt vackert. Varje gång jag tittar upp på himlen och ser stjärnorna kommer jag att tänka på er lilla ängel.



Jag mer än beklagar er sorg och ger er alla kramar ni klarar av att ta emot och lite till.

2009-04-21 @ 23:09:39
Postat av: Malin

Har nu tillägnat mer än en timma för att läsa igenom er stora kamp som Ni haft med Er son Victor. Ni är otroligt starka människor som trots allt verkligen gjort Victors korta liv här på Jorden betydelsefullt. Jag kan aldrig sätta mig in i Er situation, men vill ändå säga att jag verkligen beklagar det som har inträffat Er. Jag väntar själv barn, ska ha om 14 dagar och jag skulle alfrig kunna föreställa mig hur det skulle vara att genomlida de som Ni gått igenom. Jag hoppas att Han har det mkt bättre där Han är nu och Ni kommer att träffas igen. De vet vi alla.

Kämpa på för Victors skull!



En ägnad tanke från lilla mig//

Malin

2009-04-22 @ 00:06:58
URL: http://troddedu.blogg.se/
Postat av: therese

ger er all stryka jag har att klara detta:( väldigt gripande o läsa allt hoppas att denna stjärna får lysa i all oändlighet:( kramar om

2009-04-22 @ 00:49:17
URL: http://ellydanny.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag har tittat på bilderna på eran underbara pojke, och tårarna bara rinner. Så underbart vacker han var. Jag har också en son som är ca 1,5 år, Jag är så ledsen över allt Victor fick gå igenom under sitt korta liv, att han inte hann få vara bara vanligt ett barn. Jag önskar ni finner lycka igen.

Ni har berört mig så mycket sen jag läste om eran kamp i tidningen. Jag har skänkt pengar, och önskar att inget annat barn ska behöva gå igenom detta.

2009-04-22 @ 10:31:52
Postat av: jeanette

Hittar inga ord så det får bli en stor och varm kram fast vi är främlingar så hoppas jag ni känner min värme,jag har själv två döttrar och jag är även nybliven mormor.I På kvällarna när jag går ut med mina hundar brukar jag titta på stjärnorna dom ger mej ro på någott sätt och jag kan sedan gå in och sova skönt ,hoppas att eran stjärna ger samma känsla och ro.MVH Jeanette

2009-04-22 @ 11:13:03
URL: http://skogsfrun.blogg.se/
Postat av: madde

vet inte vad jag ska säga,gör ont i hjärtat när man ser er underbara son på bilderna*varför kan man fråga sig???underbar blogg,blir berörd.ta hand om varandra

2009-04-22 @ 17:06:47
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Anonym

man hittar verkligen inga ord. Får tårar varje gång jag läser ett inlägg.

Önskar er verkligen all lycka! ni är verkligen starka som orkar.

en massa kramar!

2009-04-22 @ 19:44:36
Postat av: Malin

2009-04-22 @ 20:40:22
Postat av: malin

Fy vad hemskt allt får vara, jag vill bara gråta dag som natt, hur hemskt får det bli.

Jag gråter en gång varje dag över eran lilla victor, att något sådant grymt får hända, man han sitter just nu, på ett vitt fluffigt moln och ler mot er just nu, ler över vilka starka och fina föräldrar han har.



Jag vet att det kanske är svårt att blogga på denna blog, men det är en jätte vacker blogg, stäng inte ner den, är jätte kul att läsa den, men även väldigt känslosamt med, om du har en egen blogg skulle det vara jätte kul att lkäsa den med, du är en jätte bra bloggare, jag blir jätte glad om du försöker att ha kvar bloggen ovh även försöker skriva iband. <33



Stor lycka i era liv, jag önskar er och lilla victor det bästa <3



2009-04-22 @ 20:47:51
URL: http://maliinlillaa.blogg.se/
Postat av: nezira.

sorgen fyller mitt hjärta & tårarna fyller mina ögon. av att läsa detta. tycker sånthär är hemskt. all lycka till er. detta är nog den finaste gåvan man kan få. all lycka till er. & R.I.P lilla Victor.

2009-04-22 @ 20:55:58
URL: http://neziraselava.blogspot.com
Postat av: Sandra

Så otroligt tårögd jag blev när jag läste om eran lilla victor, ögona bara tårades för varenda rad jag läste ni måste ha vart otroligt starka som har gått igenom något så hårt.

Så vacker gåva era vänner gett er.



Lycka till och var starka fast eran lilla älskade victor har dragit sitt sista andetag.

2009-04-24 @ 09:37:19
URL: http://lillblondie.blogg.se/
Postat av: Elina

Nejmen, en så otroligt vacker gåva! Det kan ju nästan inte bli mer perfekt! Fortsätt kämpa på, ge aldrig upp själva! Låt Victors ljus värma er där uppifrån det blå!

2009-04-26 @ 10:16:54
URL: http://elinaelinaelina.blogg.se/
Postat av: marie

såå troligt fint gjort!!

2009-05-04 @ 17:20:40
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: mariamalmgren.com

där finns även en stjärna i stora björns "bälte" som heter Julia & en som heter Sebastian .... han är inte ensam där uppe ...



styrke kramar

2009-05-07 @ 07:50:55
URL: http://www.mariamalmgren.com
Postat av: Annica

Vad fint gjort av dom!

2009-05-17 @ 01:14:56
URL: http://bumsibum.blogg.se/
Postat av: Marie-anne

BREVET FRÅN HIMLEN TILL MIN ÄLSKADE MAMMA



Nu är jag här i himlen och tittar ner på dig,

jag vet och jag känner, hur du saknar mig.

Jag känner av din stora smärta,

som du för alltid har i ditt hjärta.



Jag kom ner till jorden ett litet tag,

detta var en skriven lag.

Min tid på jorden blev inte lång,

jag skulle tillbaka till himlen, nästan på en gång.



Ett lån till dig jag bara var,

och jag kunde inte så länge stanna kvar.

För jag var en gammal själ,

och detta kände du mamma, så väl.



Älskade mamma, när du känner en kärleksfull vind,

är det jag som smeker din tårfyllda kind.

När du känner saknad och sorg i ditt bröst,

är det jag som finns bredvid dig, och ger dig tröst.



När jag står vid din sida ibland,

känner jag vårt starka kärleksband.

Då längtar jag också efter dig,

precis så starkt som du längtar efter mig.



Men varje gång du stilla viskar mitt namn,

känn hur jag kärleksfullt tar dig i min famn.

Känn hur jag ger dig av all min styrka,

och vet att du är den mamman jag alltid ska dyrka.



Älskade mamma, jag ber dig, lev ditt liv fullt ut,

tills den dagen då ditt liv tar slut.

För då min älskade mamma och vän,

ska du och jag åter mötas igen.



Skriven av

Marie-anne Thörnström den 21-4-2003



mamma till Marcus 82-02

Postat av: Maria

Vilken jätte fin blogg

2009-05-22 @ 12:27:18
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Anette

Jag önskar att fler anmäler till till Tobiasregistret för donation av stammceller, likaså att bli blodgivare, själv är jag mormor till en liten tjej på 1,5 år med leukemi,oron är enorm när hon har fått ett återfall i sin sjukdom, man lider med ialla behandlingar. Grät floder när jag läste om Victor. Önskar er allt gott.

2009-09-11 @ 21:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback