Barnmorskan

        DATUM: 2009-08-19 TID: 19:46:47
Var på besök hos barnmorskan idag.
Pratade lite om ultraljudet, hur vi mådde och allt runt omkring. Det är väldigt skönt att gå dit och vi trivs båda två mycket bättre med henne än med vår läkare.
Vi berättade detta och hon har nu hjälpt oss att boka in två nya läkare + en kurator som vi skall träffa redan i morgon.
Hoppas hon är bra =)

Vi lyssnade även på bebbens hjärtljud, vilket tog en evighet att hitta, så jag hann få hjärtsnurp minst två gånger innan det välbekanta ljudet hördes. "Pust" Vad skönt!
På kvällen tog vi en tur ner till skön, jag mamma, hundarna och Peter. Han var den enda som badade då vi inte hade några badkläder med oss. Underbart i vattnet, så i morgon får det bli ett dopp!
Hoppas att det fina vädret håller i sig ett tag till innan höst kylan kommer.

Håller på att fundera på namn hela tiden men det är svårt. Favoriten för tillfället är nog Wilma. Tycker det passar så fint ihop med Victor.
Victor och Wilma... Ja det låter bra =)
Men det återstår att se, tänkte om ni kunde komma med några bra förslag om ni vill =) Det finns alltid något man inte har tänkt på!

Kram




Kommentarer
Postat av: Lillan

Hejsan



Jag ska få ett barnbarn i november. Om det blir en flicka så ska hon heta Alva, har redan två bonus-barnbarn, Ella 4 år och Anton 1,5 år.

Lycka till, ni är så kloka och fina människor.

Kram från Lillan på Gotland.

2009-08-19 @ 20:05:36
Postat av: Emma

Vår son skulle hetat Siri. Det är ett av de finaste flicknamnen jag vet. Nu blev det ju ingen Siri, men... ;)

2009-08-19 @ 20:07:08
Postat av: Jojo

Wilma är jättefint! Vanja passar också fint tycker jag =)

2009-08-19 @ 20:08:23
URL: http:///jojo75.bloggsida.se/
Postat av: Anonym

Ellen,Tuva-Lisa,My de namnen tycker jag är så fina=)

2009-08-19 @ 20:08:32
Postat av: Lillan

Hej på er!

Namnförslag, jag har ett bonusbarnbarn som Ella.

Ska även få ett barnbarn i november och blir det en flicka så ska hon heta Alva. Fina namn tycker jag.

Wilma är ett jättefint namn. Lyck till!

Kramar från Lillan på Gotland

2009-08-19 @ 20:09:10
Postat av: mathilda

vilma och wera tycker jag är hjätte finna namn



alla lycka med bebisen och all kärlek till dig peter viktor och miraklet



jag beundrar er och bär er i mina tankar

2009-08-19 @ 20:20:34
Postat av: Emma

Vilja är himla fint tillsammans med Victor, men Wilma med såklart:)

eran blogg och Victor har hjälpt min familj och mig otroligt mkt. Det går inte en dag utan att vi pratar om Victor eller eran situation och jag är så otroligt tacksam att du skriver Sofie precis som du känner trots att det måste göra ont att återuppleva allt igen.

Tack för att ni orkar när det är som svårast och tack för att vi får följa eran väg tillbaka till ett "nytt" liv.

Lycka till med nya bebisen, finns ingen som förtjänar det här som ni.

Många kramar!

2009-08-19 @ 20:21:04
Postat av: Caroline

Åå det finns så många fina namn! Wilma är hur fint som helst tycker jag och passar kanonbra ihop med Viktor! Men ett tips är att inte bestämma alldeles säkert innan hon är född, ibland kan det bli så att den som ploppar ut inte alls passar till att heta det man tänkt ;p Jag skulle hetat Louise, det var helt bestämt, men när jag väl kom till världen tyckte de absolut inte att jag såh ut som en Louise ;o)

2009-08-19 @ 20:21:12
URL: http://heartline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wilma är jätte fint. Själv har jag alltid velat ha en Tilda :)

2009-08-19 @ 20:26:44
Postat av: Ida

Wilma är jätte fint. Några fler flicknamn som är fina är Minnea & Linova.. Det är jätte svårt hihi

Lycka till.. Kram

2009-08-19 @ 20:31:22
URL: http://idagedda.blogg.se/
Postat av: Tess

Kramar om.....Åhhh Wilma och Victor är jättefint... Jag tänkte så med (med att namnen ska passa lite) fick först en Liam och trodde sen det skulle bi en Lova, men blev en Leo istället, nu är det väldigt mycket L när man ska ropa;-)



Hoppas det löser sej med doktorn..



Kram Tess mamma till 2 grabbar (numera små ligister)

2009-08-19 @ 20:31:41
Postat av: Jenny i Skåne (mamma till tre)

Vera är ett av mina favvo-namn, och Hedda. Men Vera låter kanske bättre ihop med Victor. Vilma (ja jag föredrar ju alltid enkel-V :-))passar också jättefint med Victor tycker jag. Min minsting på 1 år heter Vilmer, så jag gillar ju helt klart det namnstuket...:-)



Skönt att ni trivs så bra med er barnmorska, och hoppas att de nya läkarna och kuratorn kommer att kännas lika bra att gå till.



Vilken fin busbild på dig och Victor!

2009-08-19 @ 20:31:57
Postat av: maria

Jag tycker om Tindra och tycker det passar eftersom Victor var den starkaste stjärnan:)

2009-08-19 @ 20:37:19
URL: http://enlindbergare.blogg.se/
Postat av: Anna

Wilma heter vår dotter och det är ett jätte fint namn.

2009-08-19 @ 21:25:07
URL: http://familjenpersson.blogg.se/
Postat av: Caroline

Wilma var vi inne på från början till vårt tredje barn som är beräknat i oktober. Det är ett jättefint namn, men nu har vi då äntligen bestämt oss för Lovis. Lovis Astrid för att vara mer exakt. Måste bara få säga att jag tycker det är så vansinnigt roligt att se hur lite positiva saker börjar smyga sig in i er vardag.

2009-08-19 @ 21:34:44
URL: http://lambisoft.blogspot.com
Postat av: Tezz

Elvira är helt klart mitt favorit namn!

2009-08-19 @ 21:35:12
URL: http://fabuluossisters.blogg.se/
Postat av: Sofie

Wilma är jättefint tycker jag!



Jag har också en Viktor och hans lillasyster heter Vera :-)

2009-08-19 @ 21:36:48
Postat av: Malin

Gullig bild på dig och prinsen=)

Vad skönt att ni får träffa en ny läkare...det är klart ni ska ha människor ni känner er trygga och bekväma med.



Jag hade oxå Wilma med på namnlista när vi väntade vårt första barn, det är jättefint. Men när vår dotter kom så var det en liten Ida. Tycker även namnen Elsa och Felicia är jättefina.



Har tänkt på er och Victor mycket i dag. Har varit hemma med Ida som är lite krasslig....man tycker så så synd om dom även när dom bara är sjuka i några dagar. Sen tänkte jag på allt Victor och ni fick genomlida tillsammans. Jag beundrar er verkligen att ni orkade och orkar som ni gör, ni är så starka....för att inte tala om Victor, en riktig kämpe.



Massor av kramar till dig lillprinsen, du finns i mina tankar<3



Kram

Malin

2009-08-19 @ 21:44:23
Postat av: ulle

Hejsan på er! Jag tycker att Ines är himla fint(eller Inez) Inte så himla vanligt heller....Men finast är eran lill Vicke. Puss och kram på honom!!!!

2009-08-19 @ 21:51:27
Postat av: Kristina

Wilma e ett jättefint namn men också Wilda o Wendela som passar Victor.

Stort grattis till en liten kommande prinsessa.



Kram o fortsätt kämpa mot sorgen o njut av lyckan

2009-08-19 @ 22:03:25
Postat av: Jessica

Wilma är ett av mina favoritnamn, andra favoriter är Thilde, Molly, Selma och nu kommer jag inte på några fler. Sköt om er! =)

Kramar

Postat av: Sophie mamma till Nellie

Wilma är jättefint och passar jättebra.

Vilda är med fint. Och jag har alltid gillat namnet Meja. Så härligt att få höra de lilla hjärtat. Kramar till er och Victor!

2009-08-19 @ 22:41:25
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: SANDRA PAVLIC

VICTORIA SÅ kLart!!!!

2009-08-19 @ 22:43:30
Postat av: Moster Josse

Wilma. Wilda. Tindra (precis som skrivet ovan, Victor är den starkaste stjärnan, låter helt rätt tycker jag)



Hörs imorn sis!! puss å kram godnatt

2009-08-19 @ 22:47:56
URL: http://josiek.blogg.se/
Postat av: Mamma till tre busfrön

Wilda & Wanna tycker jag är fina.

2009-08-19 @ 23:08:55
Postat av: Maria

En av mina vänner fick barn nyligen och döpte sin tjej till Thilia. Inget namn man dirket tänker på, men jag tycker det är fint :)

2009-08-19 @ 23:12:11
URL: http://hellkvist.blogg.se/
Postat av: Elin

åh vilket fint namn :) Min kompis dotter heter Wilma :) Det skulle passa jätte fint :) Om inte så passar ju Victoria mycket fint ihop med Victor :)

2009-08-20 @ 06:15:04
Postat av: Ännu en medmänniska/mamma till 3

Ååå, det är så mysigt att ligga hos barnmorskan och lyssna på det där ljudet som jag tycker påminner om galopperande hästar. Skönt att ni är nöjda med barnmorskan, det är viktigt. Bra också att hon fixat "nya" läkare om ni nu inte var så nöjda med den ni hade tidigare.



Angående namn så vet jag inte riktigt, men efter att ha läst kommentarerna så gillar jag Vilda. Tindra är också fint, speciellt med tanke på kopplingen till "Den starkaste stjärnan" som ju Victor är och alltid kommer att vara. När vi väntade barn nummer 3 hade jag Sigrid som förslag men det var ingen annan i familjen som "köpte" det förslaget. Nu blev den ingen Sigrid utan en Axel istället.

Kramar

2009-08-20 @ 07:26:08
Postat av: Teza

=) ett jätte fint namn Tuva, Chaqline, Saga är fina namn också =)!!! Vilken härlig bild på dig o Victor=)..



Kram till dig

2009-08-20 @ 07:52:31
Postat av: Anonym

Jag gillar Viola, men mina favoriter är Vilja eller Livia. Wilma passar bra till vicor..

2009-08-20 @ 07:54:59
Postat av: mia ström

hejsan

jag har en liten tös som snart blir 2 år, hon heter Indra, det är lite annorlunda om man nu är ute efter det, men absolut är Wilma ett toppennamn åxå.

Kram/Mia

2009-08-20 @ 08:01:14
Postat av: Victors morfar Christer

Hurra !!! Sofies bok har kommit...



Blir helgläsning med förmodligen många tårar...

men också glädjeämnen...... :)



kram alla

2009-08-20 @ 08:35:17
URL: http://mckillen.se
Postat av: Malin (mamma till Lucas)

Nej vad kul.. När jag satt och läste din blogg härom dagen så tänkte jag just på att det skulle bli fint om Victors lillasyster hette Wilma. Min kollegas två barn heter just Wilma och Viktor.

Tycker det passar jättebra..



Kram kram

2009-08-20 @ 08:37:29
Postat av: Malin (mamma till Lucas)

Nej, vad kul... När jag läste din blogg härom dagen så satt jag och tänkte att det skulle va fint om Victors lillasyster hette Wilma. Min kollega har två barn som heter just Wilma och Viktor.

Tycker det passar jättebra..



Kram kram

2009-08-20 @ 08:40:49
Postat av: Malin (mamma till Lucas)

Ursäkta.. nu blev det två inlägg från mig. Det första jag skrev försvann så jag skrev ett till.. men nu fanns det där.. ja ja.. så blir det ibland.. :)

2009-08-20 @ 08:42:57
Postat av: Linda

För 6 år sedan fick vi en liten Wilda. Vi tycker ju såklart att det är ett superfint namn som passar vår tjej. Men roligast är att Wilda själv är så stolt över sitt namn och gillar det skarpt! Min systerdotter heter Tinja och det är ljuvligt tycker jag! Lycka till med lillasyster som gör fina storebror så stolt!

2009-08-20 @ 09:22:03
Postat av: annika

Underbar bild på dig och Victor.

Det där med namn är så svårt och personligt. Vilma är jättefint. Andra på V är ju t ex veronika, Vera och Viveka. Gillar också en del namn som är förlängning av killnamn som Erika, Mikaela och Fredrika.

Stella betyder ju stjärna så det kanske skulle passa:-)

Hoppas ni får ett bra samtal med er kurator i dag!

2009-08-20 @ 09:28:44
Postat av: LillaMy

Hej

Jag tycker havannah lr savanna är mycket fina namn,

2009-08-20 @ 09:34:59
Postat av: En medmänniska

Läser att du också har fått boken nu Christer. Imorgon är det fredag och fortfarande tomt i min brevlåda..hm..

Hoppas samtalet hos kuratorn idag blir bra och att ni kommer känna er nöjda med henne! Skönt också att höra allt bra med lillasyster!! Namn ja det där är svårt men Vilma är sött och hade passat fint tillsammans med Victor. Men jag tycker det ska vara med V..men det där bestämmer ni ju självklart själva.

Se.. Victor och Vilma .. Supergulligt ju!



Fin "pajasbild" på er :) Åh, er älskade lilla Prins!



Varma kramar till er

2009-08-20 @ 09:39:32
Postat av: Yvonne - en mamma i Handen

Hoppas också att samtalet idag blir bra.



Wilma är fint - läste att det är en förkortning av Vilhelmina som betyder 'vilja' och 'hjälm'. Och om man tänker på 'hjälm' som ett annat ord för 'skydd' så känns det som ett strålande namnval.



Tänker på er.



Kram / Yvonne

2009-08-20 @ 09:57:03
Postat av: Jessica/mamma till 2

Wilma är jätte fint, Victor och Wilma passar jätte bra ihop. Svårt med namn tycker jag, Evelina, Wilda, Vendela och Victoria är fina namn..

Hoppas att allt går bra idag!!

Jätte härlig bild på er!

Kramar

Jessica, Filippa och Kevin

2009-08-20 @ 10:22:24
Postat av: Hanna

Wilma är jättefint och passar bra=)Det är svårt med namn. Milly, Lova, Tilde, Ida och Meja är fina namn.

Härlig bild på er!

Många kramar

2009-08-20 @ 10:59:59
Postat av: En medmänniska

Vilma så klart, passar bra tillsammans med Victor.



Jag är ju lite äldre och är farmor så jag tycker också att Maria är fint. Själv har jag ett barnbarn som heter William och bor i Bålsta. Men det var ju inte pojknamn det gällde. Men var tvungen att säga det för att jag tycker såååå mycket om honom. Han är 4 år och alltid i mina tankar. Han har varit till Victors grav med sin mamma och han hade många funderingar och frågor när hon berättade att Victor vilade där. Har följt Victor från början och instämmer med alla övriga att det har berört mycket.

2009-08-20 @ 11:03:18
Postat av: E

När är bebisen beräknad att komma?

2009-08-20 @ 11:06:22
Postat av: ParadisFrida

Wilma är ju ett jättefint namn!

Stella

Märta

Alice



Jag gillar Rose väldigt mycket, men det kanske är mer ett andra namn. Vet en liten tjej som ska heta Halo ( Halo betyder gloria) eller varför inte Nova. Men det är lite mer speciella namn som sagt.



Min Dotter skulle ha hetat Wendela, men nu blev det en liten Alma Elsa Ingeborg istället <3



Tänker på lille Victor och er varje dag, Det är så jävla orättvist alltihopa! Jag fick din bok igår och jag kunde inte slita mig från den, så fort jag öppnade paketet och såg omslaget började tårarna rinna.

När jag nattat min lilla tjej så kröp jag upp i soffan tände lite ljus och sträckläste!! hade bitvis svårt att se texten och var tvungen att samla mig innan jag kunde läsa vidare, det är ett väldigt starkt och sorgligt kapitel under Victors sista timmar!! Gud vad jag grät och mitt hjärta gjorde så ont, Önskar att man kunde tagit all den sorg och smärta som ni känner och knöla ihop och elda upp! Och underbara fina Victor, varför var han tvungen att behöva genomlida den här grymma sjukdomen?



Jag Önskar er all lycka med lilla prinsessan!



Victor för alltid i mitt hjärta <3

2009-08-20 @ 11:11:02
Postat av: c

åå vilken söt bild :)

2009-08-20 @ 11:22:35
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: tove

victor och vera

eller

victor och alma

2009-08-20 @ 11:26:21
URL: http://tovelantz.blogg.se/
Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)

Vilken härlig bild på er 2 :)

Va skönt att allt gick bra hos barnmorskan!



Wilma kommer bli ett alldeles utmärkt namn till lillsessan!! Annars kanske Julia,Lova,Meja.??

Ni kommer på det tids nog :)

Kanske ska ha något killnamn i beredskap oxå..men vet ju aldrig ;)

2009-08-20 @ 12:27:29
Postat av: Emma.

Wilma är jätte fint och som du säger, viktor och wilma låter jätte fint ihop! Klara är också fint, och Leia. Eller Maja. :) ja det finns många fina namn när det inte är ens egna barn man ska hitta på till :)

2009-08-20 @ 12:33:15
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/
Postat av: Frida

Selma och Vera är mina favorittjejnamn.. Tycker också Vera och Victor passar ihop.

Och Vilma istället för Wilma.. Gillar enkelV! :)

2009-08-20 @ 12:48:15
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: Caroline2

Hej..

Jag har följt och läst denna blogg sen den börja men aldrig skrivit något..

jag beundrar er och bär er i mina tankar varje dag!

Har en dotter på snart 3år o ja har lärt mig utav er att verkligen ta till vara på den tiden man har!!

Stort tack till er som kan ge oss andra människor en annan syn på livet..

Hemskt bara att en annan människa ska behöva gå igenom nåot så hemskt för att en annan ska förstå..



(Wilma är ett super fint namn)



Önskar er all lycka för framtiden

2009-08-20 @ 12:58:43
Postat av: Anonym

Hej!



Tyvärr verkar inte flikarna högst upp på sidan fungera. Jag vill ju gärna läsa mer om Victors historia, läsa om sjukdommen osv...



Förresten: vem är det som sjunger låtarna?



Lycka till med tjejen i magen!

2009-08-20 @ 12:59:02
Postat av: StinaSlott

Hej. Vi känner inte varandra, men jag följer er blogg, lite då och då. Är gudmor åt lille Melwin. Jag har alltid tyckt att NOVA är ett sååå fint namn. Nova är en liten stjärna som ligger/lever mycket när en annan stjärna.. Kram Stina

2009-08-20 @ 13:17:31
Postat av: Tessan

Vilken fin bild! Prins Victor!



Jag tycker Wilma är jättegulligt! Det är många fina namnförslag ovan... Tuva är fint, och Nova.



Jag har precis skickat in nominering till årets Mama-hjälte, sista dagen idag. De vill ha både kontaktuppgifter och bild. Det har jag ju inte men hoppas de läser nomineringen ändå. Vad svårt det var att få fram allting jag ville säga med endast 600 tecken. Läste 600 ord först och det gick bra. Det blev till att skala ned lite... Nu är det bara att hålla tummarna!



Kram

Tessan, mamma till Ida och Tim

2009-08-20 @ 13:41:54
URL: http://tessanova.blogg.se/
Postat av: maria

Selma, Astrid, Ingrid o så är Wilma med så fint.. Vi tog med reda på vad vår tredje babys kön..men vet inte om det gjorde det enklare med namn ;) men mycket annat kunde ju förberedas..hon heter Nellie..Våra andra tjejer heter Emma o Josefin.. /maria mamma åt tre...

2009-08-20 @ 13:51:01
Postat av: carola

Varför in Victoria. Jättefint

2009-08-20 @ 15:06:47
Postat av: Lilla jag

Hej!

Ett namn som jag tycker väldigt fint är Engeli (uttalas Ängeli)... Om jag får en dotter någon gång ska hon heta Engeli... Men Wilma är också väldigt gulligt. Lycka till med ett beslut, som jag kan tänka mig inte är alldeles lätt!

2009-08-20 @ 15:07:11
Postat av: Josephine

Min kompis tipsade mig om din blogg och jag ar bara tvungen att kommentera.. Du ar sa stark!! Jag beundrar dig verkligen, tararna sprutar nu nar jag har last alla dina inlagg! Om man vill bestalla din bok, vart gor man det da? Lycka till med flickan i magen!

2009-08-20 @ 16:09:27
URL: http://josephineqvist.blogg.se/
Postat av: Ännu en medmänniska/mamma till 3

Hej!

Läste att det är sista dagen idag att nominera till Årets Mama-hjälte och då vill dom ju ha bild och kontaktuppgifter. Jag gjorde som så att jag kopierade bilden som ligger på vulkan.se och klistrade in dokumentet. Kontaktuppgifter tog jag reda på via eniro.se. Antar att dom läser alla nomineringar oavsett om man har med bild + kontaktuppgifter. Det är ju inte det viktigaste i detta fall.

2009-08-20 @ 16:40:05
Postat av: Ännu en medmänniska/mamma till 3

Tillägg: att det sedan är 600 tecken och inte 600 ord är ju nästa problem. Jag läste också först ord och inte tecken :)

2009-08-20 @ 16:42:01
Postat av: Anonym

Wilma är ett jättefint namn!:) Och passar dessutom väldigt bra ihop med Victor=) Annars kanske Tindra är ett fint namn som skulle passa eran lilla prinsessa som väntar på att få möta världen, eftersom Tindra betyder "glimma, gnistra, lysa (om stjärnor och ögon)".



Lycka till med valet! Det är erat.

Kram

2009-08-20 @ 16:49:50
Postat av: Emma

Wilma är jättefint tycker jag! :) Tycker även att Tindra, Thea och Ida är väldigt fina namn.

Mångra kramar

2009-08-20 @ 17:25:27
Postat av: thilda

Wilma är ett jättefint namn!Om du gillar gammeldags namn,så tycker jag om Selma.Men Victor och Selma kanske inte passar ihop??Det är ju faktist viktigt!!

2009-08-20 @ 17:35:28
Postat av: Willes mamma

Vilma,Vilda och Tindra e de finaste namnen(enkel V som i Victor.)Tycker jag.Kram.

2009-08-20 @ 19:45:04
Postat av: En medmänniska

Så..nu har jag med skickat in till Årets-Mama hjälte. Hoppas det går vägen vi håller tummarna för dig Sofie som på ett så fantastiskt sätt representerar även Alla andra kämpande mammor därute. Styrkekramar till Alla er!



Hoppas samtalet idag gick bra Sofie & Peter och att ni är nöjda med henne.

Ljusen för Victor lyser här hemma.



Kram

2009-08-20 @ 19:52:03
Postat av: annika

Jag har också skickat in min nominering. Hoppas det går vägen. De behövde kontaktuppgifter men jag hoppas det räcker med bloggen tillsvidare. Det kanske finns någon annan som nominerat som har de uppgifterna.

ha en fin kväll.

2009-08-20 @ 19:55:25
Postat av: Moa

Wilma och Victor passar ju väldigt bra ihop :) Vilda också.

Annars så är mina favorittjejnamn: Moa, Tove, Nora, Maja, Tova, Ebba, Felicia, Elvira, Ronja och Irma. Typ XD

Många kramar!

2009-08-20 @ 19:59:56
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: tess

hej svejs!

Jätte mysig bild på dig och lilleman:)

Svårt med namn.Wilma är jättefint och passar bra med Victor.

Vilda är en personlig farvorit. Tova är fint. åh, svårt svårt. Man får leta fram de=)



Stora kramar på er!

2009-08-20 @ 20:49:07
Postat av: Anna

Hej Sofie! Har suttit flera dagar nu och funderat över hur och vilken typ av bok jag ska beställa. Först så tänkte jag ta E-bok, men sen såg jag hur många sidor boken var på, 110 SIDOR :-) Så jag beställde den i pocket istället. Känns som man vill ligga i sängen när man läser för många tårar kommer nog att fällas.



Har du tid och lust så får du gärna skriva ett meil till mig, har lite frågor som jag inte vill ställa på bloggen!!!



Massa kramar Anna från Kalmar

2009-08-20 @ 20:52:23
URL: http://familjenpersson.blogg.se/
Postat av: Susanne Englund

Det kanske ligger en liten Alva där inne! Ett väldigt fint namn tycker jag! Lycka till!

2009-08-20 @ 20:57:59
URL: http://susannenilsson.blogspot.com
Postat av: Malin

Jag tycker namnet Winna är ovanligt och fint...

2009-08-20 @ 21:24:12
Postat av: Carina

Wilma är jättefint!

Tindra skulle ju passa....viktor är ju en lite stjärna som tindrar på himlen.

Lillasyster kommer att tindra här på jorden.



Kram kram



Carina

2009-08-21 @ 00:09:45
Postat av: Sofia

Hej! Ett flicknamn jag tycker är väldigt fint är Elvira :) Lycka till med det lilla miraklet. Viktor kommer bli en stolt Änglabror.

Kram



Din blogg är väldigt bra :)

2009-08-21 @ 22:40:10
Postat av: Malin Källström

Jag håller med Maria,hon borde heta Tindra,eftersom Victor är den starkaste stjärnan =)



Som Sandra Pavlic skrev,Victoria skulle heller inte sitta så dumt =)



Kramar

2009-08-23 @ 23:20:34
URL: http://loveandhate.bloggagratis.se/
Postat av: Mimi

Wilma är jättefint!

Själv tycker jag att; Ebba, Loella, Paloma och Agnes är fina namn :) Önskar er lycka till :)

2009-08-26 @ 16:32:41
URL: http://ipta.blogg.se/
Postat av: Linda, ängeln Olofs mamma.

Wilma eller Vilma är jättefint och passar ihop med Victor. Jag tänkte på Victoria men det blir kanske för likt Victor?

Fotot på Victor och dig är känsligt. Den lille älsklingen ser så trött ut. Det berör precis som när jag såg honom på "Sjukhuset". Jag bad av hela mitt hjärta att han skulle få överleva!



Många kramar

2009-08-27 @ 21:03:22
Postat av: Cissi-tvillingmamma

Hejsan! Jag tycker att det var en jätte fint namn. Jag kom på ett alldeles nyss som även passar till victor . Wera:)

Det är ett väldigt fint namn. Hoppas ni har det bra& hoppas att allt går bra för dig/er. mvh Cisi

2009-08-28 @ 12:17:33
URL: http://familjenengstrombergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback