Välkommen till Victors nya blogg

        DATUM: 2009-08-10 TID: 21:45:52
Eller ny är den ju inte, och det var just tanken. Vi ville behålla den "gamla" bloggens utseende och endast ändra vissa saker.
Vi har lagt till nya bilder, förenklat vissa saker och lagt till fler länkar.
Under flikarna längst upp på sidan kan ni bla läsa mer om Victor, se hans filmer som uppdateras hela tiden, lära er mer om Neuroblastom, lyssna på låtar samt gå in på hans fond och minnessida.
Ni kan även följa Victors syskon allteftersom han/hon växer, beställa boken, titta på bildspel osv.

Ett stort tack och en eloge till Sandra, världens bästa som har slitit med designen "petig som jag är" och gjort bloggen så fin som den blivit.

Hoppas ni blir nöjda!


"Tre nya filmklipp ligger inne nu under Victors filmer"

Kommentarer
Postat av: N

Gud va fin sidan blev, otroligt fina bilder. Tänker på er varje dag och önskar er all lycka med Victors syskon. kramar

2009-08-10 @ 22:06:51
Postat av: Tessan

Vad fint det blev och så underbara bilder på Victor!

Ska genast titta på filmerna.



Kramar

Tessan, mamma till Ida och Tim

2009-08-10 @ 22:07:27
URL: http://tessanova.blogg.se/
Postat av: Tessan

Nu har jag tittat på filmerna.

Söta barn!!! Det går bara inte förstå att han inte finns mer. Jag kan inte, jag vill inte förstå... :(



Stor kram,

Tessan, mamma till Ida och Tim

2009-08-10 @ 22:19:33
URL: http://tessanova.blogg.se/
Postat av: En medmänniska

Superfint alltihopa, jättebra Sandra ännu en gång!

De tre nya klippen har jag också tittat på och han är bara såååå Underbar. Massa känslor o tankar rusar genom en när man tittar. Åå er älskade lilla

blåsbubbleprins!

2009-08-10 @ 22:26:25
Postat av: Amanda

åååh vad fin ni gjort nya bloggen. den är jätte fin och sååå mycket victor på något sätt :)

hoppas allt väl annars. Kramar

2009-08-10 @ 22:55:46
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Veronika

Det finns bara en sak att säga - Vilken otrolig blogg!!!

Har sett filmerna och samtidigt som tårarna börjar rinna så finns ett leende på mina läppar åt er otroliga lilla prins. Hans underbara skratt går rakt in i hjärtat!

Tänker på Er och Victor varje dag.

2009-08-10 @ 23:20:24
Postat av: Helena

Gud vad fint! Tänker på er varje dag!

Kram Helena

2009-08-10 @ 23:21:25
Postat av: Josse

Fin blogg precis som innan, fast helt klart finare. Mer bilder på världens finaste lille kille!

Jag tänker på er!

2009-08-10 @ 23:55:19
Postat av: Jessica/mamma till 2

Jätte fin, så många fina bilder på eran fina prins. Man får tårar på en gång och Vitor minnes sida var så fin. Eran lilla fina Victor..

Finns i mitt hjärta <3

Kram på er 4

Jessica, Filippa och Kevin

2009-08-11 @ 00:12:39
Postat av: Tess

Hej,

Vad fin bloggen blev, den va ju superfin innan med..Lilla Victor, lill prinsen...

Tänker så ofta på er..

Hoppas du mår bra med din graviditet och att ni har haft en ok sommar..

Ska nu in och beställa din bok.

Stor kram

Tess mamma till 2 grabbar

2009-08-11 @ 08:08:28
Postat av: Veronica (med 3 små)

Va fin sidan blev. Den var väldigt fin innan också, men det blev jättefint med alla bilder längst sidan. Kan ju inte låta bli att bli lite tårögd när man ser alla fina bilder. Hade jag suttit hemma nu så hade förmodligen tårarna trillat, men det går inte på jobbet så de måste tryckas tillbaka :)



Tittar på bilderna igen och då blir jag arg. Arg för att livet är så orättvist :(



Stora styrkekramar från Veronica (med 3 små)

2009-08-11 @ 09:04:57
Postat av: annika

Jättefin nygammal blogg. Tycker mycket om att du fortfarande har bilden med dig och victor synlig. Den där du vilar ditt ansikte mot hans kind på framsidan av bloken. Den är helt fantastisk. Har inte hunnit titta på filmerna men har läst fakta om neuroblastom. Och det känns ju än mer orättvist när det står att de flesta som får cancerformen innan ett års ålder överlever. Varför, varför, varför blev det inte så för Victor.

Tänker på er och hoppas ni får en fin dag.

2009-08-11 @ 10:30:45
Postat av: Yvonne - en mamma i Handen

Så fint det blev! Och blåsbubblorna känns så självklara...Och ännu fler underbara bilder på er lille prins!



Tänker på er!



Kram / Yvonne

2009-08-11 @ 11:50:42
Postat av: Hanna K

Kikar in och uppdaterar mig lite med vad som händer er nu...Semester, så datortiden är starkt begränsad just nu!!

Er "nya" blogg är jättefin! Och härliga filmer du lagt ut! Och vilken sötnos Laban är!!! =)

Stora kramar till er och ängeln Victor!!!

Postat av: tilda - änglamamma till Liam

Så otroligt fin den blev (: och alla fina bilder på er tillsammans och lilla viktor :)

2009-08-11 @ 15:17:24
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag hittade bloggen av en händelse igår kväll och började läsa och satt halva natten - måste säga att det är starkt av dig (er) efter allt ni gått igenom. Har sett en del på tv-serien sjukhuset och fastnade för er fina son och er kamp. Ska försöka åka till graven med mina barn - stenen är jättefin. Hoppas att allt går bra med nya babyn och tack för allt fint du skriver.

2009-08-11 @ 16:13:11
Postat av: Matilda - kampen ur en fobi

Den blev väldigt fin designen! Den var så klart fin innan men det kan ju vara kul att förnya sig lite :)

2009-08-11 @ 19:15:56
URL: http://attlevamedfobi.blogg.se/
Postat av: marie (en mamma med 3små barn)

Har redan skrivit hur fin bloggen blev på ett tidigare inlägg..

Men säger det igen!!

Den e underbar :)

2009-08-11 @ 19:43:38
Postat av: Christina

Otroligt fin design bloggen fick..och vilka underbart fina bilder... Ängeln Victor så fin.



Ta hand om er.



Styrke kramar

2009-08-11 @ 20:30:44
Postat av: Kristina

Hej



Bloggen är jättefin o strukturerad med fina bilder på Victor.

Följer din blogg dagligen.

2009-08-11 @ 20:46:03
Postat av: Sara Fageräng Söderlund

Oj oj, vad jag grinnar har nyss tittat på bilderna Sandra har lagt ut på Slide, han är ju så otroligt fin. Och gud så fin sida ni har fått!! Många kramar till er!

2009-08-11 @ 23:07:49
Postat av: Emma

Jag tycker att bloggen är jättefin! Jag läser bloggen regelbundet och brukar gråta för att jag blir så himla berörd.. Du och Peter verkar verkligen vara två helt underbara människor och jag önskar er all lycka med bebisen.

Jag tänker på er!

Många kramar från Emma

2009-08-12 @ 17:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback