Dancing queens

        DATUM: 2009-12-03 TID: 21:11:47

Send your own ElfYourself eCards

Kommentarer
Postat av: Anna Haapala Silfver

Ha, Ha, Ha, detta var helt klart det roligaste jag sett på mycket, mycket länge.

Ni är ju bara för underbara :-)

Sorry att jag inte ringt i veckan, men Melwin har mått så dåligt, och då är det lite svårt att få en stund över att babbla ostört.

Men ni finns ( som alltid ) i mina tankar och jag hoppas verkligen att vi hörs och framför allt syns snart.

Stora Bamse Kramar /// Anna

Postat av: Heidi

Hihi, den var superrolig!! :)

2009-12-03 @ 21:47:31
Postat av: Ingrid S

HaHa, man skrattar gott!!!

Mopsar i sig är ju små clowner!(Har själv en)



2009-12-03 @ 22:02:03
Postat av: Jenny - tvåbarnsmor

Ni va lika snygga i den här filmen som i den förra!:)



Kram

2009-12-03 @ 22:03:20
Postat av: Anitha Leidefors

Den var verkligen rolig och jag fick ett gott skratt tidigt på morgonen, nu kan ju bara dagen bli så bea, eller hur??

Kram Anitha

2009-12-04 @ 04:35:34
Postat av: ida

Hejsan. Måste bara få lämna en kommentar.

Hittade till din blogg nyss för första gången, och har läst inlägg sedan April, då din Son gick bort. Och jag fällde många tårar. Väldigt rörande, och kommer tänka på dig hela dagen.



Hoppas eran nya bäbis blir lika fin som Victor, och får leva livet :)



Jättemånga varma kramar från Ida.

2009-12-04 @ 05:21:42
URL: http://idasblomma.bubbleroom.se/
Postat av: Tessan

Vilka duktiga hundar ni har! :-) Mycket träning bakom det kan jag tänka... Du är för rolig, Sofie. :-)



Jag drömde om er Victor i natt. Kommer inte i håg exakt vad jag drömde men han levde och hade ett stort leende i ansiktet. Lilla gubben!



Tänker på er.



Kramar,

Tessan, mamma till Ida och Tim

2009-12-04 @ 07:37:46
URL: http://tessanova.blogg.se/
Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)

=) denna var minst lika bra.. å lika snygga e ni i denna film :)

2009-12-04 @ 09:47:36
Postat av: Ännu en medmänniska/mamma till 3

Vilken skojsig film... Håller med Tessan om att ni har duktiga hundar! Är imponerad av att du Sofie är så himla smidig särskilt med tanke på att det bara är drygt en månad kvar tills Vilma kommer



Kram♥

2009-12-04 @ 12:00:17
Postat av: En medmänniska

=))))))



Skrattat gott här!



Kram Malin

2009-12-05 @ 13:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback