Hundmässa

        DATUM: 2009-12-11 TID: 21:49:15

Till startsidan



I morgon skall jag och tjejerna fara till Älvsjömässan och gå på hundjippo. För det är precis vad det är =)

Lika roligt som att titta på alla hundar, är det även att studera deras stressade, förväntansfulla mattar och hussar som irrar omkring som yra höns överallt.

Oftast så brukar det uppstå smärre dramatiska situationer lite runtomkring, och har man tur så lyckas man stå i närheten och få sig ett gott skratt.
Är även där för att kolla in mopsarna, för att jämföra Laban och andra i hans ålder. Se lite vad som rör sig i ringarna så att säga. Han skall ju ställas ut på Mopsspecialen i Jan och vi vill kolla så att han inte är totalt missbildad först. =)


På söndag bär det av till Trosa Hotell och Spa. Peter fick en Weekend där i present och det skall bli underbart att få komma i väg bara jag och han, äta gott, sova ut och njuta.
Ser fram emot det !



Nu börjar idol snart, måste ju se vem som kammar hem allt. Själv tycker jag Calle skall vinna, men vi får se.



Trevlig kväll allesammans!!!



Kommentarer
Postat av: Monica

Hej, ja jag hoppas också Calle ska vinna. Jag är en "gammal vän" till Peter..eller rättar sagt mitt ex Christer var. Hälsa honom så gott och hoppas ni får en underbar SPA dag... /Monica

2009-12-11 @ 22:13:14
Postat av: Emma

Ja, vi hejar på Calle :)

2009-12-11 @ 22:14:07
Postat av: Ida

Spännande nu... =)

2009-12-11 @ 22:39:17
Postat av: Jenny - tvåbarnsmor

Åh va mysigt med en spa-helg! Hoppas ni får det riktigt riktigt mysigt!!!

Och hoppas att ni får det roligt på hundmässan du å tjejerna!



Kram

2009-12-11 @ 23:43:49
Postat av: Hanna K

Hoppas du får det härligt på spa-hotellet!! Låter helt underbart!

Postat av: En medmänniska

Vilken underbar present Peter fått, ni får ha det så jättebra där och jag hoppas du och tjejerna har det kul idag på hundmässan :)



Kramar Malin

2009-12-12 @ 14:05:10
Postat av: Malin

Jag och min man fick en weekend där i bröllopspresent. Det var så mysigt och fint. Kan tänka mig att det är ännu mysigare nu på vintern. Hoppas ni får härliga dagar!



Kram

2009-12-12 @ 16:44:07
URL: http://idaoliver.blogg.se/
Postat av: Maria

Min man och jag fick en vistelse på Trosa Stadshotell i bröllopspresent. Vi var där i september, helt underbart. God mat, fina rum och trevlig personal.



Kram

2009-12-12 @ 17:46:15
Postat av: Annika

Gud så skönt med en spahelg. Så härligt så här en månad innan bebben kommer. Det behöver du nog.

2009-12-12 @ 18:12:36
Postat av: Sofija

Gud så mysigt med stadshotellet. Jag bor här i Trosa och kan verkligen säga att det är ett super-mysigt och fint där! Jag hoppas att ni får en jätte skön vistelse här i fina Trosa:)

2009-12-13 @ 16:56:01
URL: http://justflippacoin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback