Tisdag 24/2

        DATUM: 2009-02-28 TID: 10:08:41
Hej allihopa. Nu har det varit ett bra tag igen sedan jag var inne och skrev. Det har varit en tuff period nu och jag har inte riktigt haft orken att skriva varje dag. Victor  och vi är fortfarande isolerade och det lär dröja innan vi kommer hem. Han visar fortfarande positivt på kalicie viruset och hans CRP visar att en infektion fortfarande finns i kroppen. Men det värsta utav allt är nog hans hud. Han har stora skinnflådda märken under armana, i ljumskarna, och runt halsen. Hans gammla hud håller på att ramla av så han ser ut som en batikmönstrad kroppsstrumpa. Men rumpan är nog den som har varit värst. Den har varit täckt med fula, öppna sår och skinnet har varit helt bortfrätt. Eftersom att han har haft så täta diareèr så har den aldrig haft chansen att återhämta sig.
Stackarn, han har haft så jäkla ont!!! Feber har han fram och tillbaka också... Den vill liksom inte ge med sig.

Vi joppas att det vänder snart!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du får lova och ringa om ni känner er ensamma så kommer jag på besök direkt :)

va himla trevligt senast.. kramar

2009-02-28 @ 15:44:58
URL: http://readmeto.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Fin blogg, kolla gärna in min :)

2009-02-28 @ 15:51:43
URL: http://twwinie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback