Torsdag, dags för stammcellstransplantationen

        DATUM: 2009-01-29 TID: 20:26:24
Idag kl ett så fick Victor sin första transplantation. Det var en spruta som injekterades i hans CVK och allt gick på ca15 min. Smärtfritt förutom att vi tvingas leva med lukten utav majs i ett par veckor. Stammcells vätskan har tydligen en tendens att lukta som, ja ren och skär majs. Så ni som kommer på besök kommer att förstå vad jag menar.
I dag började peter känna sig dålig i magen så läkarna tyckte att han för säkerhets skull skulle åka hem en eller två dygn,  Så nu sitter jag här själv på rummet. Klockan är halv nio, Victor sover och dom har precis varit inne och gett medeciner. Allt som allt har det varit en bra dag. I morgon är det dags igen. Vi hörs då!

/Kram S

Kommentarer
Postat av: Moster Josse

åååh underbara älskade syster. TACK för den här bloggen. Pustar äntligen ut av att få se min älskling. sitter här tillsammans med hermans mamma Bibi med tårar i ögonen. ska läsa varje dag! tänker på er så mycket.

Älskar er mina stjärnor

2009-01-29 @ 22:37:41
URL: http://josiek.blogg.se/
Postat av: Moster Josse

åååh underbara älskade syster. TACK för den här bloggen. Pustar äntligen ut av att få se min älskling. sitter här tillsammans med hermans mamma Bibi med tårar i ögonen. ska läsa varje dag! tänker på er så mycket.

Älskar er mina stjärnor

2009-01-29 @ 22:40:13
URL: http://josiek.blogg.se/
Postat av: pappa

Oj så bra Sofie och Peter att ni öppnat den här bloggen vilket gör att man kan på ett mycket bättre sätt följa och förstå er kamp med Victors sjukdom.

Sen slipper jag ringa och "störa" så mycket med alla "dumma" frågor man har som är svårt att förstå ibland när man inte är på plats. Jag beundrar er verkligen och er styrka i det svåra arbetet men ni ska veta att ni har mitt och mina vänners 110 % stöd och tankarna finns hos er hela tiden. Ska följa er tappra kamp varje dag här på sidan och jag VET att allt ordnar sig till slut.. STOR karm till er allihop. morfar Christer

2009-01-30 @ 11:36:28
Postat av: Faster Titti



Jätte bra med denna bloggen så vi alla kan få chans att se, följa med, ge er stöd, att ni kan se att vi alla är inne och läser, därmed kan vi efter bästa förmåga försöka bistå och förstå vad ni alla nu går igenom. För vi som bor långt, långt ifrån er kan har svårt att komma på besök, men ni finns i våra tankar dag som natt.

Bamsekramar till er alla .-)

2009-01-30 @ 18:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback