Bloken

        DATUM: 2009-07-30 TID: 23:16:46
Idag blev jag äntligen klar med Bloken.
Jag har ju inte skrivit på hela Juli månad och var rädd att jag inte skulle hinna, men ikväll blev den klar.

Tyvärr så blev det något problem när jag skulle lägga in den så jag har mailat Vulkan.se och bett om hjälp, så jag hoppas de svarar.
Det vore ju synd om det inte funkar nu när allt är färdigskrivet och allt.

Sandra min kompis håller på att uppdatera Victors blogg med lite ny design och bilder, så snart får ni se det nya resultatet. Hon är jätte duktig så jag är säker på att det blir jätte bra!

Tack åter igen Sandra för allt jobb!!!!

Kommentarer
Postat av: Melissa

jag får alltid tårar i ögonen när jag läser er blogg :(

tycker så synd om er å han va ju en sån underbar liten kille .. så orättvist att cancern tar så många liv :(

2009-07-31 @ 10:44:30
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Malin

Låter kul med en ny design ;) fast jag tycker ändå jätte mycket om den som ni har men ibland är det kul med något nytt :) <3

2009-07-31 @ 12:05:08
URL: http://maliinlillaa.blogg.se/
Postat av: amanda

Hej! Skoj att jag lyckades hitta hit. Mitt namn är Amanda och jag bloggar om min vardag samt många andra tankar, tips och djupare diskussioner. Var gärna med och ställ en fråga i min frågestund som pågår just nu. Jag hoppas vi ses där, kram! :)

2009-07-31 @ 12:57:45
URL: http://amnnda.blogg.se/
Postat av: annika

hej, jag undrar hur man hittar bloken på deras hemsida? kommer den att ligga där för nedladdning och röstning?

2009-07-31 @ 14:04:46
Postat av: Pernilla

Hej Sofie,



Jag har röstat pa din blogg och hoppas att den blir en blok! Jag skriver inte sa ofta, men jag är en fd Balstatjej som numera bor i Paris och följer din blogg härifran. Jag tänker ofta pa er och Victor.Jag är sa glad för er skull att du har en liten bebis i magen!!! Du och Peter verkar vara fantastiska personer! Stor kram!

2009-07-31 @ 16:14:03
Postat av: Nina och Vanessa

Hejsan..

jag är inte den som brukar kommentera i andras bloggar..

men i detta fallet måste jag... började läsa din blogg idag, suttit i nästan 3 timmar och läst o läst o gråtit och gråtit...

Jag har en dotter som e 7 månader nu och ja kan inte ens tänka mig tanken att hon skulle försvinna...

Sikka människor ni e...!! Underbara..!! Grattis till bebisen i magen också...

Kramar

2009-07-31 @ 16:53:44
URL: http://vanessamittallt.blogg.se/
Postat av: Irene - mamma till 2

Hej..

Så svårt att inte gråta när jag läser om det ni gått/går igenom.. Såg eran lilla prins i Sjukhus serien, så fin..

Ville bara skänka er en tanke o samtidigt gratulera till den nya :-)

Läste det du skrev om att du inte har något barn o att du inte e mamma längre, men det e du.. Oavsett vad som hänt så e du mamma, du e mamma till eran Viktor o det kommer du alltid att vara fastän han inte finns hos er...

Tänker på er..

Många kramar från mig...!

2009-07-31 @ 19:35:21
URL: http://ieen.blogg.se/
Postat av: Tessan

Hoppas du får svar och får till det med Bloken. Det kan bara finnas en vinnare!



Jag har precis tittat på Victors fina film igen och tårarna bara forsar. Jag har gråtit så jag inte kan andas. Lilla söta fina Victor! Jag förstår inte hur ni orkar...kära ni...



Stor kram,

Tessan, mamma till Ida och Tim

2009-07-31 @ 21:56:37
URL: http://tessanova.blogg.se/
Postat av: ParadisFrida

Jag håller tummarna och önskar att din blogg kommer tryckas! Då ska jag skaffa mig ett ex. Ville bara säga att jag och min lilla familj var hos Victor igår kväll, vid halv tio tiden när mörkret började smyga sig på. Jag har ALDRIG någonsin sett en finare grav! Blev rörd till tårar när jag gick ner på gångstigen och såg ljusen som brann så vackert hos honom. En värdig plats för en riktig krigare och prins!! Så fyllt av värme, ro och kärlek. Vi lämnade en liten gåva i form av en krona och ett vitt hänge i tyg med texten " här sover en prins"



Lilla Victor för alltid i mitt hjärta.

2009-07-31 @ 23:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback