Träff...

        DATUM: 2009-06-08 TID: 17:49:44
Såg ett gammalt inlägg om att det var tal om en träff vid Victors grav i sommar.  Marie från Bålsta kom ju med det fina förslaget och vi tycker att det låter som en jätte bra idè, vid fint väder så kan man ju som sagt ses en bit ifrån och fika och sedan åka gemensamt till graven. Om det är någon som kan spela gitarr så vore det även trevligt om någon kunde ta med den för att spela lite musik, eftersom att Victor älskade det. =)
Det vore så trevligt att träffa er som kan komma.
Som sagt, vi behöver inte spika något, vi själva skall ju bort ett par veckor och jag antar att de flesta redan har planer, men om alla suger på karamellen så kan vi ju ta upp det igen vid ett senare tillfälle.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Tina

ÅÅhhh det låter så mysigt..

Leo har fortfarande inte hittat den motorcykeln som han vill ge till Victor men snart så ska vi nog hitta rätt:)

2009-06-08 @ 18:26:58
Postat av: Victors morfar Christer

Sofie det passar fint i augusti när alla är hemma igen, både ni och jag, och många andra och allt är uppvärmt...bara ett förslag



Så många som möjligt ska komma.. kanske en "fest" efteråt med grillning ??? eller på gräsmattan vid kyrkan där alla tar med sig fika..



kram



pappa

2009-06-08 @ 18:34:38
URL: http://mckillen.se
Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)

åå det låter som en väldigt god ide :)



Återkom gärna senare om det!!



kramis

2009-06-08 @ 19:23:52
Postat av: Anonym

hejsan har läst din blogg ett tag börjar gråta varje gång jag har tre barn var av ett som är typ lika gamal som viktor tycker det är så hemskt det som har hänt. men jag skulle gärna komma till graven så hoppas det blir av i sommar.

kram

2009-06-08 @ 19:43:50
URL: http://capuccino.blogg.se/
Postat av: Nina

Gumman det låter ju som en jätte fin idè, Daniel tar säkert med sig gitarren om ni vill det och spelar för Victor.



Vilken bra grej det med kalendern den ska definitivt få pryda väggen i vårat hem. Och Marie kunde inte ha gjort ett bättre val än att be dig skriva försättningsbladet, du skriver så otroligt vackert och levande, rakt in i hjärtat!



Massa kramar till er från oss!

2009-06-08 @ 19:58:15
URL: http://ninni82sblogg.blogg.se/
Postat av: Malin

Låter som en jättebra idé. Jag skulle gärna komma om det blir så.



Kram Malin

2009-06-08 @ 20:14:35
URL: http://idaoliver.blogg.se/
Postat av: Ännu en medmänniska/mamma till 3

Det låter som en bra idé, passar det så kommer jag.

Kram mamma U

2009-06-08 @ 20:28:34
Postat av: Kajsa - 2 barns mamma

Åhhh.. jag hade också så gärna varit med. Men bor ju så långt ifrån. Man kanske får planera en helg eller något inärheten...



Tänker på er!!

2009-06-08 @ 21:27:47
URL: http://kaaisaaa.blogg.se/public
Postat av: Martin

Låter som en jättebra idé...

2009-06-08 @ 21:34:37
Postat av: Jenny i Skåne (mamma till tre)

Låter jättefint! Synd att man bor så långt borta....

2009-06-08 @ 21:35:57
Postat av: En medmänniska

Låter fint, ser nästan redan det hela framför mig. Alla där tillsammans hos Victor och någon som spelar på gitarr och solen den lyser! Blir rörd bara av tanken.

2009-06-08 @ 21:38:18
Postat av: Jessica

Låter som en bra idé. Är jag hemma så kommer jag. Om inte annat så kommer jag hälsa på Victor vid nåt annat tillfälle i sommar.



Kram Jessica

Postat av: Jessica/mamma till 2

Hej Sofie!

Absolut, det skulle vara jätte mysigt! Kommer gärna!

Ni är alltid i mina tankar!

Kram på er!

Jessica, Filippa och Kevin

2009-06-08 @ 21:58:57
Postat av: Cazpers moster Heidi

Det låter som en förträffligt bra idé. Jag kommer gärna!

2009-06-08 @ 22:02:41
Postat av: Tessan

Jag kommer jättegärna!



Tänker på er varje dag!

Fina, fina Victor...



Stora och många kramar,

Tessan, mamma till Ida och Tim

2009-06-08 @ 22:03:24
URL: http://tessanova.blogg.se.
Postat av: En medmänniska

Va fint, rörd av bara tanken. Samlade där Alla hos Victor! För honom! För Er!

2009-06-08 @ 22:05:18
Postat av: En medmänniska

Märkligt..nyss såg det ut som min kommentar aldrig kom med och nu finns där två från mig..aja så kan det bli..

2009-06-08 @ 22:06:42
Postat av: Caroline

Jättefin idé! Hade jag bara bott närmre... jag får vara med er här nerifrån Skåne i tanken.

2009-06-08 @ 22:44:23
URL: http://lambisoft.blogspot.com
Postat av: Anna Haapala Silfver

Vilken kanon idé vännen!

Men snälla, kan inte vi också få vara med...?

Vi kommer hem till Sverige igen allihopa den 10 augusti, vore så skoj att få vara med!

Vi hörs väl mer sen :-)

LOVE YOU!

Kramiz, Anna



Postat av: Victors Morfar Christer

Hej Anna.. Tänker på er också ofta.. hoppas allt går bra i sommar med det ni ska göra därnere och att vi får iväg dom här två så dom kan hälsa på er...

Skulle vara bra för dom alla..



Själv är jag borta från 17 juni till 18 juli



Därför jag föreslog augusti...vill också vara med



kram



Christer

2009-06-08 @ 23:03:41
URL: http://mckillen.se
Postat av: Yvonne - en mamma i Handen

Vilken fantastisk och fin idé! Jag kommer gärna om jag kan.

Vår ettagluttare Victor fick blåsbubblor på skolavslutningen idag - tänkte då på en annan liten Victor när bubblorna steg mot skyn...

Kramar / Yvonne



(En medmänniska - tryck F5 på tangentbordet om din kommentar inte syns. Sidan laddas om då.)

2009-06-09 @ 10:49:54
Postat av: mamma till oliver

åh vad mysigt det låter..:)

jag och min son skulle gärna vela komma omdet passar!!=)

Ni är ständigt i mina tankar så att få träffa er och hälsa på victor skulle ja verkligen vija göra.



och kalenderna ska ja köpa..=) absolut!!!



återkom gärna med förlag om datum..:)



massa kramar

2009-06-09 @ 13:59:09
Postat av: En medmänniska

Jaha ok, tack Yvonne :)

2009-06-09 @ 22:40:05
Postat av: Frida

Jag har redan bestämmt mig, ska åka till Victors fina viloplats! Sofie, du är ruskigt duktig på att skriva och rita! Stor Kram!!

2009-06-09 @ 23:17:40
Postat av: Tess

Hej..

Läser bloggen flera gånger om dagen och vet inte hur många gånger jag tittat på victors underbara film..

Ni har verkligen berört mitt hjärta..

Naturligtvis kommer jag på Träffen.. jag och grabbarna åker från Jönköping fullastade med såpbubblor när det blir dags!



Tess mamma till 2 grabbar

2009-06-12 @ 11:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback