Graven

        DATUM: 2009-05-23 TID: 19:20:49

Har precis kommit hem från graven. Jag och Peter har varit hos min äldre syster i två dagar så vi har inte varit förbi där.
Allt var så lungt och fridfullt när vi kom ner. Solens strålar letade sig ner mellan grenarna och lyste bitvis upp blommmorna och nallarna, sådär lite rött som det gör tidigt på kvällen.
Vi blåste bubblor, pratade lite med honom, bara satt en stund i tystnad och åkte sedan hem. Det är så skönt att ha så nära så att man bara kan svänga förbi när man känner för det. Tack och lov.

I morgon skall vi åka till Aros fortet, en äventyrs borg som ligger i Västerås. Vi blir ett litet gäng som skall dit, och det blir ett trevligt sätt att skingra tankarna lite. Skall ta lite bilder och lägga upp dom sen.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tårarna rinner...varför är livet så orättvist..

Vill tacka dig för din fina blogg..den har verkligen hjälpt mig att stanna upp och inte ta allt förgivet. Han var ju helt underbar lilla victor...Vill verkligen säga att jag beundrar dig vilka fina föräldrar..

2009-05-23 @ 19:27:04
Postat av: Nen

Du är så stark. Så himla modig som orkar se framåt även när det är tufft. Du med dina ord får mig att inse att varje "betydelselös" minut med min son är lika betydelsefull som vilken som helst.



Jag vill tacka dig för att du är så stark och orkar dela med dig av din vardag. Du och din familj är en stor förebild för omvärlden.

2009-05-23 @ 19:32:31
URL: http://nennr1.blogg.se/
Postat av: Therese

Fan det är så orättvis och du/ni förtjänar inte detta som ni drabbats av.



Många kramar

Therese

2009-05-23 @ 19:38:04
URL: http://familjelivet.wordpress.com
Postat av: Ännu en medmänniska/mamma till 3

Det är absolut inte konstigt att du känner dig trött, en helt normal reaktion på det Ni gått & fortfarande går igenom. Kan bara ana hur du måste sakna, sakna Victor och allt som fanns framför Er ända tills den hemska sjukdomen satte stopp för det. Jag kan helt plötsligt börja tänka på Er & Victor och då tåras mina ögon så då förstår jag att du ibland överumplas av sorg & saknad. Hoppas att din längtan snart blir uppfylld... tänker på Er och beundrar dig för din positiva inställning mitt i all sorg. Victor kan vara så stolt över sin mamma!

2009-05-23 @ 20:01:19
Postat av: Ännu en medmänniska/mamma till 3

Min kommentar känns lite "fel" när jag läser den nu och ser att jag bla kommenterar din trötthet. Det svaret skrev jag till ett annat inlägg... Hoppas ni får kul i V-ås, har inte varit där men varit med som lärare på en skolresa till Bodaborg i Karlskoga som är lite samma idé. Tänker på Er idag med!

2009-05-23 @ 20:33:43
Postat av: johanna jordgubbe

ha det underbart trevligt imorgon!!

2009-05-23 @ 20:46:54
URL: http://jojordgubbe.blogg.se/
Postat av: En medmänniska

Så fin stund ni hade hos Victor igår. Väl ni har så nära!



Hoppas ni får det roligt idag när ni ska till äventyrsborgen. Precis, ett trevligt sätt att skingra tankarna lite.



Tänker på er.

2009-05-24 @ 09:07:00
Postat av: lydia

bra blogg :)

kommentera gärna min! :)

2009-05-24 @ 13:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback