Victors keps

        DATUM: 2009-05-20 TID: 00:02:33
När min syster kom hem från USA i början av April så hade hon med sig lite presenter till Victor. Han älskade att öppna paket och två av dom inehöll en röd basket tröja och en röd keps.
Denna keps kom att bli en av de viktigaste och käraste sakerna för Victor i slutet och han skulle ha på sig den vart han en gick.
Ville bara visa två bilder från den dagen då han provade dom första gången. Han var så glad och stolt att han bara skrek rakt ut av glädje! Och vad han posade för kameran, oj oj oj. Han tyckte att han var så cool! Kolla själva får ni se.


Kommentarer
Postat av: Martin

Såååå söt o tuff han är!

2009-05-20 @ 00:17:18
Postat av: En medmänniska

Åååh ja skrek han rakt ut av glädje o stolthet Er älskade?! MED ALL RÄTT..

Sett nåt foto här i bloggen när han har det på sig men inte alla dessa.

SÅÅÅ JÄÄKLA SÖÖÖT, COOOL OCH FIIIN !!



Vilken liten kille, Vilken Kämpe!

Ja vet, jag skriver om samma sak igen men man kan inte skriva det nog många gånger när det gäller Er älskade Victor.

2009-05-20 @ 00:18:53
Postat av: Emma

Åh, vilka charmiga bilder! Jösses så sött!



Vill att ni ska veta att jag (och säkerligen många andra också) är djupt imponerad över er styrka, hur ni kämpar för att klara av det här. Massvis med kramar till er!

2009-05-20 @ 00:52:56
Postat av: Tessan

Coola killen! Världens finaste!

Tänk att han kunde visa sådan glädje mitt i denna kamp! Jag är helt förstummad över vilken styrka han hade, och vilken styrka ni har...



/Tessan, mamma till Ida och Tim

2009-05-20 @ 08:08:01
URL: http://tessanova.blogg.se/
Postat av: Malin

Så fin...en riktig cooling:-)

Håller med Tessan, man blir helt tagen av livsglädjen och styrkan. Vilken liten kämpe!



2009-05-20 @ 08:16:38
Postat av: Anki

Vackra, vackra barn...

2009-05-20 @ 08:39:39
Postat av: Ännu en medmänniska/mamma till 3

Ja, det riktigt syns hur "tuff" han säkert tyckte att han var i kepsen. Han riktigt lyser av lycka! Vilken prins!

2009-05-20 @ 08:40:55
Postat av: annika

Helt otroligt vad glad och fin han är och ändå var det väl ungefär här ni fick reda på att han inte hade lång tid kvar. Så rörande på något sätt.

Jag fattar inte sånt här, hur det kan gå så upp och ner. Jag har ju sett bilder där han åker runt med kepsen och inte fattat att det var så sent som bara några veckor innan han gick bort. Men det är väl så med livet och det där som ligger bortom vår fattningsförmåga och kontroll, ibland kommer saker till oss för att vi ska orka en stund till. Precis som du sofie skrev om victors åktur på långfredagen.

2009-05-20 @ 08:47:08
Postat av: Tess trött tokig morsa

gud så söt...

2009-05-20 @ 08:56:13
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Bodil

Åh, vilken liten tuffing! Helt överlycklig! :)

2009-05-20 @ 09:37:17
URL: http://enmynta.se
Postat av: Sara Fageräng Söderlund

Helt underbar!!

2009-05-20 @ 09:52:22
Postat av: Hanna K

Vilken cooling, stolt med all rätt!

Postat av: Caroline

En charmig tuffing!

2009-05-20 @ 10:28:32
URL: http://carromeller.blogg.se/
Postat av: Kajsa [2 barns mamma]

Åhhh, vilken liten goding!!

Viktor - du är i mina tankar var eviga dag. Du har fått mig att stanna upp och tänka efter . fått mig att inse vad som är viktigt här i livet.

Ja, du är min hjälte!

2009-05-20 @ 11:22:59
Postat av: Veronica (med 3 små)

Va söt och cool han är på bilden!!! Han ser så stolt ut :)



Vill även säga vilka underbara människor ni är som delar med er av allt. Läste vad du skrev under rubriken "Missförstånd. . . ?" Du är helt underbar, Sofie. Godhjärtad människa. Som du skrev: "Victor lever vidare i alla era barn och jag tror på att alla deras små själar i slutändan, är sammanlänkade till en". Det känns så bra i mitt hjärta när jag läser det.



Kram kram från Veronica (med 3 små)

2009-05-20 @ 12:12:42
Postat av: Jessica/mamma till 2

Ååå så vacker och cool han är!!! Jätte stolt :) Man blir glad att se honom så lycklig och stolt :)

Victor är min hjälte - tänker på honom och er varje dag! Så underbar FIN och GLAD eran prins är.

Kramar

2009-05-20 @ 12:58:44
Postat av: Anonym

lilla solskenet själv.. mitt i kämpandet å den hemska sjukdomen.. han är den tappraste lilla människan jag sett..

min ena systers karl va iväg och fiskade med peter igår..tycker det e fantastskt att ni kämpar på så starkt..precis som victor gjorde :)

Ni är helt otroliga och jag hoppas verkligen att ni ser och känner hur himla starka å fantastiska människor ni är!!

Victor är en himla stolt ängel i himlen..



kramar om

2009-05-20 @ 13:03:52
Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)

Lilla solskenet själv..mitt i kämpandet å den hemska sjukdomen.. han är den tappraste lilla människan jag sett...

Min ena systers karl va iväg å fiskade med peter igår..tycker det e fantastiskt att ni kämpar på så stark..precis som victor gjorde :)

Ni är helt otroliga och jag hoppas verkligen att ni ser å känner hur himla starka å fantastiska människor ni är!!

Victor är en himla stolt ängel i himlen..



kramar om

2009-05-20 @ 13:06:38
Postat av: Yvonne - en mamma i Handen

Ljuvliga lilla barn...

2009-05-20 @ 14:34:25
Postat av: Emma

Jag bara gråter och gråter och gråter, världen är så jävla helvetes orättvis, det finns ingen rättvisa! DET FINNS INGEN RÄTTVISA! Så fin han är, Victor, så tuff, gode gud vad stolta ni måste vara över honom! Lilla, fina, underbara oskyldiga unge! FAN! Känslan i magen, hur fullkomligt hjälplös man känner sig när man inser att det inte finns någon som helst jävla rättvisa i den här världen. Jag känner er inte, men Victor finns i mina tankar, ofta. Kämpa på, orka, så gott det går, vi är så många, många som tänker på er och känner med er här ute.

2009-05-20 @ 15:00:09
Postat av: Anonym

Va Viktor var en charmtroll han!!! Så gullig!! Kram från Anette

2009-05-20 @ 22:19:00
Postat av: Frida

Vilka fina bilder! Man kan inte ta miste på hans stolthet :) Som många andra har skrivit innan, Sofie du är en underbar och stark kvinna som orkar dela med dig av ditt allra finaste. Beundrar dig och din kille oerhört! Och Victor.... ååå tårarna bara kommer, Den modigaste och tappraste lilla killen! En stark stjärna på himmlen.

Stora kramar från frida och alma

2009-05-22 @ 10:41:52
Postat av: Emelie

Världens finaste prins!!

Himmelns starkaste stjärna..

2009-05-25 @ 14:16:51
URL: http://immini.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback