Antisocial

        DATUM: 2009-11-15 TID: 09:38:01
Hjälp, nu på morgonen känns allt inse alls så lung längre.
Jag börjar tvivla på båda klänningarna och det känns så olustigt att vara så ovan att vistas bland en massa människor jag inte känner.

Det är löjligt, jag vet, men vi har levt ett sånt avskärmat och privat liv på sjukhuset så länge och även efteråt, så jag har nästan glömt hur man är social.
Det är tur att familjen är med och jag hoppas att barnen kommer få det roligt i alla fall.

Gud vad jag önskar att jag hade fått gått där med Victor i famnen, så som alla andra föräldrar där får gå med sina barn... Jag saknar honom så mycket, och det är speciellt vid sådana här tillfällen då vi är samlade allihopa, som jag verkligen känner av att det fattas någon.
Jag hoppas att han är med oss ändå, vår lilla prins och är stolt över sin mamma.

Jag lovar att ta massvis med kort och att lägga upp dem så fort jag kommer hem, men ni finns i mina tankar, ni som nominerat och röstat på mig. Utan er hade jag aldrig fått uppleva detta.


Vi har beställt laban tröjor som alla skall bära utom jag. Lägger upp en bild på tjejerna så får ni en liten bild av hur de kommer att se ut. Det skall symnolisera Victor och att han är med oss...

Hörs senare!


Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra ide med labantröjor!! :) Hoppas ni fick en fin kväll

2009-11-15 @ 09:52:23
URL: http://skogsbar1.blogg.se/
Postat av: Hanna K

Hoppas att du kan slappna av och ha roligt, trots dina tvivel nu!!! =) Rolig idé med Labantröjor! =)

Jag har köpt likadan klänning som dig, den med så fin skärning över magen, jag upptäckte att den var likadan när jag stod och provade, och tycker den är så fin! Den ska jag ha i jul! =)

Kram!!!

Postat av: Heidi

Hej Sofie! Jag förstår att du önskar att ni fick ha Victor med er idag :( men han finns ju alltid med er i era tankar och jag är säker på att han är väldigt stolt över er som orkar kämpa på! Ni är så starka och mångas förebilder! Lycka till idag! Du kommer att vara supersnygg i klänningen :)

2009-11-15 @ 10:39:26
Postat av: Malin

Hej Sofie!



Jag skulle ha gått på galan i dag, men har blivit sjuk. Så typiskt, inte varje dag man får gå på gala! Men jag håller tummarna och hoppas att du vinner och att ni får roligt.

Jag tror att Victor är med er hela tiden och han är stolt över er allihop.



Tänker på dig Victor!



Kramar

2009-11-15 @ 12:10:33
URL: http://idaoliver.blogg.se/
Postat av: ParadisFrida

Det kommer att gå bra, du sitter ju och skriver till 1000 tals okända läsare varje dag!



DU är en helt otrolig kvinna, mångas förebild och en representant för barncancerfonden. I mina ögon är du en vinnare :)



Victor sviker inte från din sida, han kommer att vara med hela vägen!



Lycka till, jag hoppas att ni får en fin kväll.



Bamse kram!



Victor för alltid i mitt hjärta....

2009-11-15 @ 12:57:27
Postat av: En medmänniska

Såg t-shirten på din systers blogg och den är jättefin!

Får tårar i ögonen över dina rader men jag tror och hoppas innerligt att Victor finns med vid er sida och han är jättestolt!!

Tvivla inte kära du, är säker på att du kommer vara strålande vacker.

Varma kramar till er alla, håller tummarna hårt för dig Sofie!

Hoppas också ni får en trevlig kväll.



Malin



2009-11-15 @ 13:20:36
Postat av: Annika

Önskar all lycka i kväll och victor är så klart med er! Den starkast, lysande stjärnan i kväll!

2009-11-15 @ 13:22:11
Postat av: Camilla

Hoppas du får en kul kväll och att du kammar hem mama titeln, du är värd den <3 Har följt din och din systers blogg ett tag och det är så hemskt det som ni har gått igenom. Victor är med Er i dag och för alltid....



Många varma kramar till dig Sofie <3

2009-11-15 @ 14:02:50
Postat av: Ännu en medmänniska/mamma till 3

Fick lova att gå in och titta på tröjan på din systers blogg. Himla fin var både hon och tröjan och jag tror att du är minst lika fin du med! Victor kommer att vara med Er idag och heja på dig. Hoppas att du kammar hem titeln, det är du verkligen värd - om inte du vinner så får ni säkert en supertrevlig eftermiddag.

Kram♥

2009-11-15 @ 15:24:15
Postat av: Ännu en medmänniska/mamma till 3

Ibland är jag lite för snabb och formulerar mig lite tokigt märker jag.... Jag menar alltså INTE att ni får en supertrevlig eftermiddag om du INTE vinner utan jag menade som så att "om du inte vinner så får ni säkert en superrevlig eftermiddag ÄNDÅ".

2009-11-15 @ 15:27:08
Postat av: Piggelina

Håller tummarna för dig Sofie!! Du är en stark tjej och en otrolig ambassadör för barncancerfonden! Du kommer att påverka, och du påverkar redan många människor! Tvivla inte på dig själv. Fastän jag inte känner dig så känner jag att du är en social, glad och härlig tjej. Victor är med dig i alla lägen, och även vid en sån här fantstisk gala som denna. Han hejar på mamma ALLTID!! Go mama!! :-)

2009-11-15 @ 18:51:12
Postat av: Sandra

Grattis skruttan =) Tur att jag inte tog biljetten, har legat hela dan med världens största smärtor i näsan... fy! Tycker vi får ta och träffas i veckan =) Kram

2009-11-15 @ 20:18:27
URL: http://readmeto.blogg.se/
Postat av: Caroline L

Hoppas ni har en mysig kväll, klart Victor är där och hejar på sin mamma :) Du är så stark och är en förebild för många av oss så det kommer gå jätte bra.



Än en gång, ha nu en superkväll!



Kramar till er

2009-11-15 @ 20:19:11
Postat av: Christin

GRATTIS!

Jag kunde tyvärr inte vara med på galan, men har googlat hela kvällen för att få veta hur det gick!



Du är en hjälte! För mig, för Victor och för många många andra. Dessutom var du hur snygg som helst!



Många kramar!

2009-11-15 @ 20:21:07
Postat av: veronica

Grattis!!!



du är jättefin på bilden :-)



sköt om er..



kraam

2009-11-15 @ 20:22:24
Postat av: Caroline L

JÄTTE GRATTIS till dig, du är en absolut värdig vinnare i alla avseende.



DU ÄR EN HJÄLTE!



Kram

2009-11-15 @ 20:25:24
Postat av: Christin

GRATTIS!!!

2009-11-15 @ 20:30:42
Postat av: Josephine

Stort GRATTIS Sofie!!!



Vad glad jag blir,röstade på dig och tycker verkligen att du är en värdig vinnare!



Hoppas du får det trevligt!



Största kramen,

Josephine

2009-11-15 @ 20:36:08
Postat av: Linda

Stort grattis! Du är en otroligt värdig vinnare - en hjälte! Sen jag började läsa din blogg har jag blivit en mer ödmjuk och tacksam mamma. Jag tänker på dig och din familj varje dag och beundras av hur stark du är. Fortsätt kämpa!



Kram Linda

2009-11-15 @ 20:44:54
Postat av: johanna jordgubbe

stora kramar och ett varmt grattis!

le och njut nu!!

2009-11-15 @ 20:46:50
URL: http://jojordgubbe.blogg.se/
Postat av: Jenny - tvåbarnsmor

Så klart Victor kommer vara med er ikväll!:)

Stort lycka till nu, och se till att ni får riktigt kul!



Väntar spänt på att få höra hur allt gick efteråt!



Kramar

2009-11-15 @ 20:49:47
Postat av: Elin A

Åh grattis till årets mama!!

2009-11-15 @ 21:01:44
Postat av: Jenny - tvåbarnsmor

Jag hittade just artikeln på expressen.se.



STORT GRATTIS!

Du är verkligen en värdig vinnare!

Jag trodde å hoppades att det skulle bli du som vann!



Många kramar!

2009-11-15 @ 21:02:48
Postat av: Johanna

STORT GRATTIS :-)



Jag är så glad att du vann, du är sååå värd detta!!!



Många kramar

2009-11-15 @ 21:11:10
URL: http://grynisen.bloggsida.se
Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)

STOOORT GRATTIS SOFIE!!!!!



Du är så värd detta... jag sitter å ler som tusan å e så glad för din skull =)

Visste att du skulle vinna!!!!

Väntar spänt på att du ska skriva om kvällen!!



Victor fanns garanterat med er heeela kvällen,han e nog himlens stoltaste lilla ängel =D



Många många kramar marie

2009-11-15 @ 21:18:22
Postat av: Linda

Grattis, du är värd detta mer än nån annan!!!

Hoppas du fick en trevlig kväll!

Många kramar Linda från Bålsta

2009-11-15 @ 21:37:24
URL: http://lindiz1983.blogg.se/
Postat av: Ännu en medmänniska/mamma till 3

GRATTIS!!!



Förstod av alla grattiskommentarer att du vunnit! såg att någon skrivit om att det fanns att läsa på expressen.se. Du är verkligen en värdig vinnare,

Kram♥

Ps. Ser fram emot att läsa om galan i bloggen senare.

2009-11-15 @ 22:02:40
Postat av: En medmänniska

Men Åååå måste kolla artikeln NU..



Grattis Sofie så glad för din skull :)



Många Grattiskramar

Malin

2009-11-15 @ 22:04:28
Postat av: Ännu en medmänniska/mamma till 3

Vet ej om detta kommer 2 ggr, krånglade lite när jag skulle lämna kommentaren. Grattis!!! du är verkligen en värdig vinnare, fick lov att gå in och läsa på expressen.se som någon skrivit om tidigare. Ska bli spännande att läsa om galan i bloggen. Victor var nog superstolt över sin hjältemamma, det är jag helt säker på!

Kram♥

2009-11-15 @ 22:05:33
Postat av: Malin

Grattis Sofie!!

Blev så glad för din skull att tårar rinner.

Du är verkligen värd detta.

Många grattis kramar från lilla mig.

Du har gjort mig till en mer närvarande mamma till mina barn.

2009-11-15 @ 22:10:40
URL: http://malinsweb.blogspot.com
Postat av: Annika

Hej Sofie,

läste precis på expressen.se. Jag får tårar i ögonen. Så rörd. Vad kul det hade varit att få se och höra dig på galan. STort, stort grattis till Årets Mama.Kära, fina victor, han måste vara den stoltaste bland änglar i kväll!

2009-11-15 @ 22:16:17
Postat av: Amanda

kikar in en liten sväng...tänker på er, lät som en fin idé med laban tröjor. hoppas du/ni haft en fin dag. Kramar!

2009-11-15 @ 22:24:29
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Kristina

Stort Grattis, du fick självklart min röst och jag hoppades starkt på dig.



Njut och se framåt.



En liten kille sitter på ett moln och sträcker stolt på sig när han ser sin vackra mamma idag.



Kram kram kram

2009-11-15 @ 22:24:51
Postat av: En medmänniska

MEN HÖRRNI TROR NI INTE DETTA VAD DET VICTOR MENADE MED NOVEMBER SOM MEDIET SA ?? !!



Den tanken slog mig då inför galan i just november månad och nu tror jag verkligen på det!! Victor visste och fanns säkert vid er sida hela tiden. Åå!



Många kramar

Malin



2009-11-15 @ 22:27:19
Postat av: Em

GRATTIS till priset, du är värd det!

2009-11-15 @ 22:30:42
Postat av: Malin

Stort GRATTIS till er ikväll! Victor är nog stolt över sin mamma nu, lillgubben!



Kramar från oss

2009-11-15 @ 22:31:42
Postat av: En medmänniska

Fick inte med i all upphetsning ;)



Bilden i expressen.se Du är fantastiskt vacker Sofie! Du är så värd detta och representerar alla andra kämpande mammor där ute så jättefint.

Jag är tårögd och stolt som alla andra här.



Många kramar

Malin



2009-11-15 @ 22:42:42
Postat av: Elin o Robert Larsson

STORT grattis Sofie! Läste just på expressen :) Det är du sååå värd, och vi röstade självklart på dig!



Kramar från Elin och Robert

2009-11-15 @ 23:06:18
Postat av: Sus

Grattis till priset! Jag har inte läst din blogg ännu men ska def göra det! Själv bloggar jag sedan snart 2 månader, då min styvson fick sin diagnos: rhabsomyoblastom. Vi har avverkat 3 av 9 behandlingar på ALS och han börjar få biverkningar... Livet suger verkligen ibland, eller hur...:)Stort GRATTIS igen!!

2009-11-15 @ 23:10:18
URL: http://foljdanne.se
Postat av: Anki

Ett stort GRATTIS!!! Du är verkligen en värdig vinnare. Victor var med er hela kvällen och han är nog jättestolt över sin mamma.



Kramar

2009-11-15 @ 23:18:32
Postat av: Jenny, (mamma till 3 men har bara 2 här på jorden).

GRATTIS till priset.. Himlen har nog en lite extra stolt liten kille där idag.. Tror han är stolt över er varje dag men idag måste han ha varit extra nöjd över sin otroliga familj!



Du ska veta att jag tänker på er varje dag och gråter mer eller mindre varje gång jag läser dina fina ord eller ser en snutt av sjukhuset med lillprinsen. varje gång går jag in till mina barn och pussar på dom lite extra och tänker på vad skört livet är.



Skickade en vänförfrågan till dig på facebook idag.



Hoppas du haft en fantastisk kväll. kram jenny

2009-11-15 @ 23:34:07
Postat av: Anna

Jag jobbar på ett barncancercentrum och har varit med när dessa små ej orkat längre och blivit små änglar! Det är fruktansvärt jobbigt att se den smärtan som föräldrarna upplever.. Jag är gravid med mitt första barn och jag kan inte ens föreställa mig hur det känns att förlora denne som jag ännu inte ens träffat! Men jag har efter min tid på barncancercentrum lärt mig att barn är något man har till låns och det gäller att ta vara på tiden man får tillsammans! Du inspirerar mig och jag hoppas att eran lilla stjärna har det bra där han är nu!

2009-11-15 @ 23:44:47
URL: http://jagochpyret.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hurra hurra för dig!

2009-11-16 @ 00:00:31
Postat av: Emma

Största grattis!!! Det är du absolut värd!

Såg även atrikeln i Expressen. Du va jättefin!

2009-11-16 @ 13:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback