Årets Mama Hjälte 2009!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        DATUM: 2009-11-15 TID: 23:37:00

Oj oj oj... Har för ca två timmar sedan kommit hem från Mama galan på Berns.
Jag har sett på inläggen att många redan vet att jag kammade hem priset som Årets Mama-hjälte =)

Jag är så oerhört glad och ärad, över denna underbara utmärkelse och det känns som en dröm att få stå där på scenen och ta emot priset och applåderna.
Jag har visserligen vetat om resultatet i ca en månad, men har varit förbjuden att skriva eller berätta om det, så FÖRLÅT att jag har spelat ovetande.
Det känns hemskt, men det fick som sagt inte komma ut. Gissa om jag har varit sprick färdig att säga som det är när ni önskat mig lycka till på bloggen, =)!



Jag kom till galan ca 2 timmar tidigare innan den öppnade och blev
eskorterad till sminket uppe i ett rum ovanför "stora salen".
Rummet var ganska avlångt och fullkomligt kryllade av kända ansikten så
som Laila Bagge, Hanna Graaf, Jessica Andersson, Pernilla Wahlgren osv...

Jag kände mig lite vilsen när jag försiktigt gick och hängde av mig kläderna på en galge längre in i rummet.
Överallt så stod sminköser och hårstylister och fixade med hår och make och jag satte mig ner i en soffa och tog en kaffe medans jag väntade på min tur.

En person som var väldigt roligt att träffa var Lotta Gray (Vimmelmamman),
då jag har läst mycket om henne, men aldrig fått träffa henne personligen.
Vi har ju båda blivit drabbade av cancer, fast på olika sätt,
och behöver liksom inte säga så mycket.. man förstår ändå.
Det var även hon som skulle dela ut priset till mig eftersom att hon vann samma
titel förra året, så det kändes ju viktigt att presentera sig innan.




Det dröjde inte länge innan jag blev placerad framför en spegel och förvandlingen började. Tjejerna som sminkade mig och fixade håret var toppen duktiga, och jag blev kanon nöjd =)
När väl klänningen kom på och när allt annat var på plats så tittade jag mig i spegeln och tänkte "Wow". Vilken förändring. =) Ha ha, jag är så ovan att se mig uppklädd, så jag nästan skämdes..



De tre timmar som galan pågick, var över så fort att jag knappt hann blinka.
Först var det uppträdande av S.A.T.S Kids som dansade, och sedan började prisutdelningen som var jätte nervöst.

Supertrevliga Expressens Chefredaktör Thomas Mattson, förklarade hur allt skulle gå till på scenen och att han och Lotta skulle presentera mig och dela ut priset.
Jag var inte nervös innan, men när jag stod bakom draperiet och väntade på att mitt namn skulle ropas upp så skakade knäna.
Usch! Jag hatar sånt där, att stå inför en massa människor och prata.
Jag fick i alla fall mitt pris, blommor och en present och sedan skulle Mark Levengod ställa lite frågor...

Han gav mig en mick och började prata.

..hur..att bli årets...gå vidare...hrmm...vill du berätta ?

"Hjälp" tänkte jag när han tittade på mig och sade något obegripligt. Jag ansträngde mig verkligen för att urskillja orden, men det var SÅ svårt. Det ekade så förbaskat i högtalarna så jag förstod bara hälften av frågan.
Jag log en smula osäkert och tänkte att "What the hell, jag får väl gissa då", och svarade så gott jag kunde på det jag "trodde" att han ville veta.
Tre frågor senare, och säker lika många osammanhängande svar senare så gick jag av scenen med bultande, men stolt hjärta.
Inte EN enda sekund så släppte jag tanken på Victor under hela tiden, och jag lovar att han fanns med mig och höll min hand =)

När jag talade med lite fler människor Back Stage, så var det tydligen inte bara jag som hade problem med att höra Mark, och det kändes skönt. Då kanske det var fler som sade fel =) Ha ha!

Här kommer några bilder som Peter tagit.





I sminket med superduktiga tjejen från Norge=)















Mamas Chefredaktör, Anna Zethareus öppnar galan











De duktiga Kidsen från SATS










Prisutdelnignen börjar.
Först ut är Årets Mama-inspiratör, Jessica Andersson









Gulliga Mark







Årets Bäst klädda Mama, Jenny Wilson









Årets Mamabloggare, Sonja Abrahamsson








Årets Barnklädesdesigner, Mini Rodini










Vackra Lotta, söta sonen Lennox och Thomas Mattson







Lilla jag med hörselproblem =)

















Årets Papa.
Supertrevliga Paolo Roberto











Årets Mama,
 talangfulla Sanna Lundell










Jennifer Brown sjöng med skön stämma











Modevisning med olika kändisar + barn..



























Sist av allt så samlades alla vinnare återigen på scen för att fotograferas.
Blixtrarna smattrade och jag blinkade tixliknande in i kamerorna. Hjälp, det här var jag inte van vid.

Sedan blev jag intervjuad av Expressen som ni kan läsa Här;
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1780840/sofie-24-blev-arets-hjalte-mama
och även filmad, (av Mamas webb TV tror jag).


Thomas Mattson blogg

http://blogg.expressen.se/thomasmattsson/entry.jsp?messid=556894









Sötaste barnen i Laban tröjor =)







Syrrorna var glada =)









Papsen och Josse









Två mama-hjältar =)








Mitt fina pris som jag är så glad över. Det är ditt och mitt Victor, vi har förtjänat det tillsammans!





Jag hann ju tyvärr inte gå runt och titta någonting då allt hände så fort, men jag lyckades faktiskt stöta på Tessan och hennes vänninna, som troget läser min blogg.
Det var super trevligt att få ett ansikte på den som skriver och att prata personligen. Tyvärr så hann vi inte prata så länge, eftersom att jag hade en tid att passa, men jag hoppas vi möts igen =)

Den enda av de andra nominerade Hjältemammorna som jag hann heja på var Karate mamman. Vart var ni andra ??? =(
Jätte roligt att se henne också.





Den här kvällen har varit jätte rolig, omskakande, overklig och nu är jag helt slut.
Det har varit mycket intryck för mig som är van lugnet på sjukhuset och vår lilla "bubbla" som vi levt i det senaste året... Sorgen värker i hjärtat när jag tänker på varför jag stod där på scenen i kväll och tog emot applåder... Tänk om vi kunde fått stått där tillsammans du och jag, så som det ska vara...

Kontrasten mellan den glammiga galan och den tysta graven som vi åkte förbi på vägen hem var total och bisarr och jag påminndes återigen om den tunga verkligheten som väntar där hemma.



Jag vill avsluta med att tacka alla er som NOMINERAT, RÖSTAT och TROTT på mig.
TACK för att jag fick chansen att uppleva en overklig kväll av glädje och värme och för att ni gav mig denna stund av sinnesro. Även tack till gänget på Mama för en trevlig, välordnad gala och ett fint bemötande.

Nu skall jag slänga mig i säng och förhoppningsvis drömma om min prins.

GODNATT alla därute och TACK, TACK, TACK igen!








Kommentarer
Postat av: Frida

Åh! JAAA :D

Grattis!!



Vad glad jag blir! Detta är du verkligen värd. Sitter med tårarna i ögonen som vanligt när jag är här inne, men denna gången är det inte mest av sorg utan också för att jag är glad för din skull!



Du är jättevacker på utsidan och du verkar vara lika fin på insidan.

Jag är säker på att Victor satt med ett stort leende på läpparna och klappade händerna när du tog emot priset.

Kramar!

2009-11-15 @ 23:46:18
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: Jenny i Dalby (mamma till tre)

Stort GRATTIS till dig, du är SÅ värd detta pris!!! Är stolt över att ha varit med och röstat fram dig! Du är verkligen otroligt vacker, och så fin din familj var i sina Laban-tröjor!



Hoppas att du drömmer sött om finaste lilla Victor, han är säkert lika stolt som du!



Många Kramar!

2009-11-15 @ 23:54:55
Postat av: Jenny i Skåne (mamma till tre)

Jenny i Skåne ska det stå...:-) Glömde ändra namnet!

2009-11-15 @ 23:55:49
Postat av: Hanna K

Grattis, vad glad jag blir, blir tårögd jag med!!! Det är du verkligen värd!! Är oxå stolt över att ha röstat på dig! =)

Kram!

Postat av: Kim

Hej Sofie,

Hittade hit till din sida idag efter att själv ha varit på mama galan och sett dig ta emot priset du var väldigt mycket värd! Stort grattis!!!



Du har en otroligt vacker blogg som jag nu kollat igenom och sitter här med tårar i ögonen, vad stark du är! Verkligen den perfekte mama hjälten.



Nu lovar jag att spara din blogg bland mina favoriter och kika in här varje dag! Lycka till med allt!



Stor kram från mig!

2009-11-16 @ 00:18:28
Postat av: Carro

Stort grattis! Ni har förtjänat det här!

Förresten så var du hemskt snygg i den där klänningen :)

2009-11-16 @ 00:29:07
URL: http://clearblue.blogg.se/
Postat av: Kristina

Hihi måste skriva igen på din blogg. Du verkar ha haft en fin dag och jag är stolt över dig, du var verkligen värd att få denna utmärkelse det skrev även Vimmelmamman på sin blogg...

Fina bilder på dig och barnen.



Dröm sött och vakna nu utvilad och nöjd - nöjd med att du gör en stor insats och att du kämpar på mot det overkliga.



Nöjd med att din insats för VICTOR och barncancerfonden utnämnt dig till årets mama.



Nöjd över att du var och är en underbar mamma och att inte bara Victor fick uppleva det utan att resten av Sverige tycker det.



Nöjd över att en liten bebis kommer att få ha dig som mamma.



Nöjd över att din blogg tillför oss här ute i landet och cyber rymden så mkt.



Hoppas detta kan lyfta fram ett ljus i din tunga vardag.



Som vanligt vill jag skicka massor av styrkekramar till dig.



Kristina

2009-11-16 @ 00:30:57
Postat av: Jenny - tvåbarnsmor

Säger grattis än en gång!

Wow, vilken dag du verkar har haft!

Victor var garanterat med dig hela tiden. Han måste vara den stoltaste av alla änglar, för du är verkligen en sann hjälte.



Du va verkligen skitsnygg ikväll! Och barnen och resten av din familj var jättefina i sina labantröjor!:)



Sov så gott nu. Jag hoppas verkligen att du får möta din prins i drömmarnas underbara värld inatt!



Kram

2009-11-16 @ 01:01:43
Postat av: Fariba

Grattis , du förtjänar detta, du är en STARK mamma!!

2009-11-16 @ 01:04:01
URL: http://metrobloggen.se/madi
Postat av: ParadisFrida

Oj oj oj!!

Så du visste om det, din luring ;)



STORT grattis! Jag är rörd till tårar, du förtjänar verkligen det här priset...



Kramar!



Victor för alltid i mitt hjärta.....

2009-11-16 @ 01:57:54
Postat av: Camilla (Melkers mamma)

Det va du värd. Jättefin va du också.



Många kramar

2009-11-16 @ 02:05:36
Postat av: Elin NIlsson

Skriver från jobbet därav den sena timmen men:

GRATTIS! Det var du helt klart värd! Jag har röstat på dig och "tvingat" min mamma och syster också att rösta :-)

Ps. Du blev jätte snygg!!

2009-11-16 @ 04:31:39
Postat av: Marie Schölling

Stooooort Grattis önskar alla vi på Busungar dig !

Du är BÄST! kram Marie och CO

2009-11-16 @ 05:54:51
URL: http://schollingsbusungar.blogg.se/
Postat av: Malin

Å vad roligt! Grattis Sofie! Det är du så värd!!!



Tror att Victor höll din hand hela vägen i går och var så stolt!



Massor av kramar

2009-11-16 @ 06:48:41
URL: http://idaoliver.blogg.se/
Postat av: Malin

Glömde skriva att du var jättefin!!

2009-11-16 @ 06:50:11
URL: http://idaoliver.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!

Jag ramlade precis i på din blogg och efter att ha läst igenom hela ville jag bara berätta att den har gjort ett stort intryck på mig. Själv har jag en frisk och hel (peppar, peppar) son som snart fyller sex och jag blir återigen påmind om hur man ska ta tillvara varje liten sekund man har tillsammans. Så tack så mycket för det, för din blogg och grattis till vinsten!



Under hela tiden jag läste det du skrivit hade jag en låt i huvudet. Det gick bara inte att sluta tänka på den. Den sjungs av en helt fantastisk sångerska som heter Kristin Chenoweth och den heter "Borrowed angels". Nu vet jag inte om du har hört den tidigare, men den är så oerhört vacker. Texten är vacker, om än oerhört sorglig. Sorglig men fin.

http://www.youtube.com/watch?v=ApDbmHGe-KQ



Ta hand om er

/Anna

2009-11-16 @ 07:07:13
URL: http://basicallywhimsical.blogspot.com
Postat av: Annika

Skrev redan i går kväll efter att ha läst på expressen.se. Stort grattis igen!

EFteråt låg jag och tänkte på det du nämner; anledningen till att du stod där på scenen. Det måste vara en jättemärklig och svår känsla. ATt vara så glad över utmärkelsen men samtidigt så ledsen över anledningen till den. Det går inte att säga så mycket om det. Det är en kedja av händelser. Allt hänger ihop.

Hoppas du får lite lugn och ro nu fram till jul och förlossning. SEr fram emot boken du nämner i intervjun. jättespännande.

2009-11-16 @ 07:18:37
Postat av: Ännu en medmänniska/mamma till 3

Återigen GRATTIS! Läser det du skrivit och mot slutet kommer tårarna. Victor var med hela kvällen det är jag helt övertygad om, hans syskon var superfina i sina Labantröjor och du var också väldigt fin. Kul att du fått uppleva denna kväll.

Många kramar

2009-11-16 @ 07:22:45
Postat av: elin

GRATTIS du förtjänade verkligen priset.

jag måste bara säga att du var jättefin

2009-11-16 @ 07:37:25
Postat av: Martina

Grattis Sofie! Åh vad glad jag blir för din skull! Grattis, grattis!

Postat av: Sissi

Guuuud vad kul, GRATTIISSSSSS. Kram Sissi

2009-11-16 @ 08:55:12
Postat av: Sissi

Guuuud vad kul, GRATTIIIISSS väl värld detta pris. Kram Sissi

2009-11-16 @ 08:55:58
Postat av: Christel

Ett stort grattis till dig och Victor. Jag är så oerhört glad för att ni vann. Det är ni verkligen värda, även om man önskar att du skulle vinna med din son i livet. Men, som du sa stod han ändå och höll sin mamma hårt i handen. Du varkligen strålade när du stod där uppe på scenen. Kan tänka mig att det även var ett sken från din starka stjärna. Kram

2009-11-16 @ 09:13:41
URL: http://froken-fraken.blogspot.com
Postat av: Malin

Grattis, det var du värd.

Du är min hjälte, ditt sätt att förmedla sorgen är väldigt gripande. Kollar bloggen varje dag.

Jag önskar er all lycka.

Kramar

2009-11-16 @ 09:14:26
Postat av: Ida

Åååå grattis grattis grattis Sofie! <3 Jag och min sambo röstade på dig. Länkade även på min blogg om att rösta på dig! Du är en hjälte för mig och många andra, du förtjänar verkligen det här priset!

Jag blev så rörd när jag läste att du vann, kände att tårarna var på väg. Synd att inte galan gick på tv, hade så gärna velat se!



Många kramar till dig och din familj!

2009-11-16 @ 09:14:50
URL: http://petterssonida.blogspot.com
Postat av: linda

grattis det förtjänade ni.

2009-11-16 @ 09:34:08
URL: http://www.nogg.se/lindasternmark
Postat av: Linda

Säger Grattis ännu en gång....

Jag är så glad för din skull och du var verkligen värd detta....

kram Linda

2009-11-16 @ 09:51:55
URL: http://lindiz1983.blogg.se/
Postat av: Camilla

Grattis! Höll tummarna för dig :) Du förtjänar verklige det priset!



Kram

2009-11-16 @ 09:55:35
Postat av: Tess

Grattis Sofie!!! Det är du värd, lätt;-)



Nu är du väl stolt som en tupp över mamma Victor..



Stor kram

Tess mamma ttill 2 grabbar

2009-11-16 @ 09:56:59
Postat av: Brunkullan med mosipperötter

Grattis till priset!

Är inne här och läser för första gången. Så fin liten kille.

Är ledsen för er skull. Sådant här borde ingen få gå igenom.



Önskar er all lycka i framtiden. Ta hand om er

Kram Susanne

2009-11-16 @ 10:14:03
URL: http://www.fantastiska-fyran.blogspot.com
Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)

GRATTIS ÄN EN GÅNG!!!!!



herregud va snygg du va =)

ser ut som en underbar kväll..



många kramar till er

2009-11-16 @ 10:17:43
Postat av: Linda

Grattis till ett välförtjänt pris! Även om jag önskar att du aldrig ens fått chansen att få det... Ja, du vet vad jag menar... Följde Victor i "Sjukhuset" och grät floder i det sista avsnittet. Hittade av en slump din blogg och har sedan troget följt den. Kanske inte så mycket pga Victor längre utan snarare pga dig. Det lyser verkligen igenom vilken varm och omtänksam person du är och det är starkt att du har fortsatt vara det. Jag kan inte ens föreställa mig sorgen och saknaden (har inga barn än så länge).



Vet inte riktigt vad jag vill få ut av den här kommentaren :), kanske bara att du ska få veta att det är många som beundrar dig (utan att sätta någon press på dig att leva upp till). Jag kommer iaf att fortsätta följa dig och önskar dig all lycka!



Varma hälsningar

2009-11-16 @ 10:21:50
URL: http://ilkkadesign.blogspot.com
Postat av: viktoria

Grattis till den fina utmärkelsen,den är du väl värd!



Jag har följt din blogg om Victor under en lång tid men aldrig skrivit något.



Vill bara tala om att ja tycker du är en hjälte alla dagar som orkar dela med dig om kampen mot cancer och smärtan i att förlora ett barn. Det har fått mig att uppskatta varje dag med mina barn ännu mer. Har även läst din bok och tycker den är mycket gripande och vacker.



kramar

2009-11-16 @ 10:47:47
Postat av: Hanna

stort grattis sofie. du förtjänade verkligen priset

2009-11-16 @ 11:06:09
URL: http://knasgravid.blogspot.com
Postat av: Lotta Nyström

Hej Sofie!



STORT grattis till dig årets mamma 2009.



Är säker på att Victor sitter på ett moln däruppe och är SÅ stolt över sin fantastiska mamma. Och berättar för alla de andra änglarna om vilken härlig mamma du är!!!!!



Var rädd om dig. Kramar från vännen Lotta.

2009-11-16 @ 11:29:28
Postat av: Michelle.

Ett jättegrattis till dig. Priset hamnade i precis rätt händer. Många lyckoönskningar från michelle.

2009-11-16 @ 11:31:00
URL: http://snuttisens.blogg.se/
Postat av: Tessan

Sofie, STORT grattis!!!

Det var så trevligt att få träffa dig och även Peter! Jag hoppas att det blir fler tillfällen. :-)



Du var så vacker och såg otroligt lugn ut när du stod på scenen. Det märktes inte att dina knän hade skakat precis innan och jag märkte inte heller av att du inte hörde frågorna. Jättebra var det! Stod med tårar i ögonen och tänkte på lilla Victor. Särskilt när jag såg Peters rygg där Victors namn stod på baksidan...



Jag hade velat gå fram och gratta dig efteråt men ville inte tränga mig på. Såg att hela din familj stod och väntade nedanför scenen.



Kramar,

Tessan, mamma till Ida och Tim

2009-11-16 @ 11:33:42
URL: http://tessanova.blogg.se/
Postat av: Zanna

Stort Grattis till dig/er!

Satt till och med och grät när jag läste ditt inlägg om detta:D

Du är värd detta på alla sätt och vis! Och äntligen fick du något utav det hemska som hände för 7 måndare sedan! STORT GRATTIS!<3

2009-11-16 @ 11:34:03
URL: http://theospappamamma.blogg.se/
Postat av: Malin (mamma till Lucas)

GRATTIS!!!! :)

Åh vad roligt att det var du som vann.. Jag har hoppats och innerst inne nästan varit helt säker på att det skulle bli du. Du är så värd detta!!!

Härligt att höra att du fick en så trevlig kväll..



Stor kram och Grattis än en gång!

2009-11-16 @ 11:34:17
Postat av: Mia

Varmt Grattis du är en sann mamma hjälte!! Underbar blogg en vacker ödmjuk och fin mamma/kvinna. Läser din blogg varje dag är själv trebarns mor nu även mor-mor. Fortsätt som du är.



Varm kram från Cyber

2009-11-16 @ 11:46:42
Postat av: Angelica

grattis grattis, det förtjänade du verkligen och vad orehört fin du var på galan =)

2009-11-16 @ 11:47:38
URL: http://muchlov.blogg.se/
Postat av: Ida

Superstort GRATTIS till dig Sofie!!

Så himla härligt att du vann titeln, det förtjänade du verkligen.

Idag när jag läste din blogg kom tårar av glädje, det är inte vanligt när jag läser här, det brukar vara andra skäl till tårarna annars.

Även om du redan vetat om det ett tag så hoppas jag verkligen du njuter av det hela efter igår!

Stor kram och grattis igen.

2009-11-16 @ 11:53:05
Postat av: Sara

Hej Sofie!



Jag såg dig. Jag var där, men det var ju så trångt! Och barnen var med och de storknade nästan i minglet. Inte lätt att mingla när man bara är runt en meter lång :-) Du lät hur cool och säker som helst på scenen och jag tänkte att jag var glad att det inte var jag som vann för jag hade varit så nervös. Om du var nervös så syntes det absolut inte utåt. Jag visste redan att du hade vunnit och är glad att det blev du. Jag ska läsa reportaget i Mama ikväll.



Hjärtligt grattis och stor kram

Sara

2009-11-16 @ 13:29:27
URL: http://borjaom.wordpress.com
Postat av: Rebecka

Grattis Sofie till ert fina pris som du, peter och victor presterat!

Ni är så oerhört starka.

Eran bok väntar jag på ska dimpa ner i brevlådan också.

Tack för att ni delar med er om kampen,victor och framtiden.

2009-11-16 @ 14:12:07
Postat av: Piggelina

Stort GRATTIS Sofie!! Åh, va roligt! Det var det jag visste att du skulle kamma hem ett pris. Det vore märkligt annars, för din blogg, bok och Victor och din familj och hela du har påverkat så många. Och här är beviset för det! Det här priset är du verkligen värd. Är jätte-glad för din skull!! Många grattis-kramar!!!

2009-11-16 @ 15:12:34
Postat av: Anna

Oj vad glad jag blev, stort GRATTIS. Du var verkligen värd detta, du är verkar så stark.

Du skriver så bra (Ska köpa boken men jag vet att jag inte klarar av att läsa den, men ska ha den...)Du är UNDERBART vacker!!

Kram

2009-11-16 @ 16:00:37
URL: http://mammaannatill2.blogspot.com/
Postat av: Yvonne - en mamma i Handen

Stort grattis till dig! Det var självklart att du skulle vinna oavsett konkurrens. Så glad för din skull trots att det värker i hjärtat när jag tänker på vilka omständigheter som gjorde att du fick priset. Och visst var Victor med dig hela tiden.



Kram / Yvonne

2009-11-16 @ 16:38:41
Postat av: Anonym

Vad vacker du var!! :)

2009-11-16 @ 17:04:00
Postat av: Jossan

Åhh så glad jag blev nu, GRATTIS; GRATTIS; GRATTIS!

Såå himla vacker du var/är såå gald jag är för det vart just du, då och Victor är verkligen värda detta pris!!

Kram!

2009-11-16 @ 20:03:37
URL: http://jossanjosefin.blogg.se/
Postat av: Ammi

Stort GRATTIS till priset!! Ni är så väl värda detta, både du och Victor. Han är nog den stoltaste ängeln av alla däruppe över sin goa,underbara mamma som har visat alla oss härute att uppskatta och ta vara på livet varje dag. Den starkaste stjärnan lyste ännu lite starkare denna kväll...

Många varma bamsekramar till er alla!

2009-11-16 @ 20:28:53
Postat av: Nettan

Ett stort grattis till dig Sofie! Det var helt rätt att du vann! Få har väl visat så mycket av sig själva och sina tankar som du! Victor var med dig hela kvällen, var så säker! Kram!!!

2009-11-16 @ 21:14:30
Postat av: Helena

GRATTIS, ingen förtjänar det mer än du. Det är vi som ska tacka för att du orkar dela med dig av allt som hänt er. Jag vet att Victor är stoltaste killen!

Kan gissa hur han skryter om dig just nu:

Kolla det är min mamma som är årets hjälte....men det visste jag redan! Hon e bäst!!!

Kram Helena

2009-11-16 @ 21:14:34
Postat av: Emma

Jag slog upp dagens Expressen på jobbet idag och såg dig! Stort Grattis till priset. Du är bäst Sofie!

2009-11-16 @ 21:16:17
Postat av: Moa

STORT GRATTIS!!!

2009-11-16 @ 22:18:50
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Amanda

STORT GRATTIS sofie, du förtjänade detta pris mer än någon annan. Om du bara visste vad glad jag är för din och familjens skull. Jag vet att Victor kikade ner på dig från sin himmel och var världens stoltaste ängel till världens bästa jordmamma <3 Än en gång stort grattis. Massa kramar!

2009-11-16 @ 22:19:02
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Veronica

Grattis!! Gud vad glad jag blev när jag så att du blev årets mama hjälte :) Snyggast på galan också ser jag!

2009-11-17 @ 00:17:07
Postat av: Annelie

Av nervositeten hördes/syntes inte ett spår, du strålade enbart.

2009-11-17 @ 01:53:59
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Louise

Ett stort GRATTIS!

Läste Expressen i går och vad du var vacker på bilden där, du var verkligen värd detta pris efter allt som du gått igenom.

Kram

2009-11-17 @ 09:15:59
Postat av: Anonym

Ett stort GRATTIS!

Läste Expressen i går och vad du var vacker på bilden där, du var verkligen värd detta pris efter allt som du gått igenom.

Kram

2009-11-17 @ 09:17:55
Postat av: J-Li

Ett stort GRATTIS till vinsten! Säger som Linda högre upp - önskar att du inte hade behövt ens vara nominerad. Är dock säker på att Victor ser dig och är stolt över sin otroligt vackra, tappra och starka mamma!



Många kramar från Jeanette

2009-11-17 @ 10:31:03
Postat av: Tildas mamma

Åh, vad roligt att du vann! Varmt grattis!!!



Kram, Tildas mamma

2009-11-17 @ 13:49:47
URL: http://tildasmamma.wordpress.com
Postat av: Tessan

Vad roligt att du vann! Grattis!! Det här förtjänade du verkligen! Kram

2009-11-17 @ 22:31:05
URL: http://tessanrudin.blogg.se/
Postat av: Maria

Stort grattis Sofie! Du har sååå förtjänat det här priset!



Kram

2009-11-18 @ 11:52:28
Postat av: Christina

Jätte GRATTIS!! Du är så värd detta pris med tanke på allt du gått igenom. Jätte vacker var du och labantröjorna helt fantastiskt. Kram

2009-11-18 @ 12:30:28
Postat av: Anonym

Stort grattis! =) Ett oerhört fint pris!

2009-11-18 @ 20:45:59
Postat av: Linda

Åhhh grattis lite i efterskott!!

Jag bara rös i kroppen när jag läste att du vunnit, priset gick verkligen till rätt person!!

Läser din blogg men är dålig på att lämna ett hej...

Men jag beundrar dig för den du är och för allt ni gått igenom! Lycka till med lillan!!

Kram

2009-11-24 @ 11:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback