En liten ängel =)

        DATUM: 2009-11-17 TID: 15:02:30

I dag vill jag ägna ett uppmuntrande och värdigt inlägg till en liten flicka som heter Lova Eriksson.


Lova är 5 år gammal och är med i Maj månad i Busungarnas kalender. Hon kommer från Limmared i Södra Sverige och är en sann förebild för oss alla.

Lilla Lova har på eget bevåg, sålt över 135 kalendrar genom att knacka dörr och har därmed samlat in nästan
14 000 kr åt Barncancerfondens forskning!

Jag vill personligen tacka Lova och prisa henne för hennes otroliga insats och samtidigt uppmana er som tvekat att tidigare köpt en kalender att BESTÄLLA nu!!!!


Stort TACK till denna modiga lilla flicka som agerar ängel åt alla cancersjuka barn därute !

Det behövs fler som DU !!!!!







VILL DU HJÄLPA LOVA ATT SAMLA IN MER PENGAR TILL BARNCANCERFONDEN?

BESTÄLL DIN EGEN PÅ


[email protected]


Kommentarer
Postat av: Anna

Tummen upp för Lova!

2009-11-17 @ 16:02:51
Postat av: Lovisa

Oj, det var läskigt! Jag bor nästan i Limmared ju! :)

2009-11-17 @ 16:48:36
URL: http://lovisafalt.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Oj, vad najs! Jag bor nästan i Limmared ju, och ändå har jag inte hört om detta.. vilken tjej! Och du då, keep up the good work! :)

2009-11-17 @ 16:49:35
URL: http://lovisafalt.blogg.se/
Postat av: Marie Schölling

Hej det är jag som är Lovas Buskapten jag är precis lika stolt över henne som du är.

Hon gör ett helt otroligt arbete ( obs! inget bararbete hahaha) hos oss

hon visar många vuxna att det faktiskt går lätt för att sälja ! det gäller bara att ha rätta GNISTAN

jag är så stolt över att få lära känna både henne , hennes mamma Malin och dig Sofie Kram på er // Marie

2009-11-17 @ 18:50:58
URL: http://schollingsbusungar.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilken underbart duktig tjej.

Ska absolute beställa en kalender.

2009-11-17 @ 18:57:57
Postat av: Lovas mamma Malin

Först vill jag tacka för de underbara orden som du skrivit om min lilla Lova! Jag har läst det tillsammans med henne flera gånger och mina tårar trillar ner för kinderna! Tack underbara du! Mina tårar har forsat ner för kinderna flera gånger när jag varit inne och läst din blogg! Jag är så ledsen för det fruktansvärda som drabbat dig och din familj. Vi tänker på Viktor och pratar mycket om hans sjukdom när vi säljer jag och Lova, det får en att krama sina nära och kära en extra gång! Passar även på att gratta dig till din nya titel, det var du verkligen värd! Kram till dig ocså Buskaptenen Marie! Ha det bra och KRAM! Lovas mamma Malin

2009-11-17 @ 19:52:02
URL: http://meerikssons.blogg.se/
Postat av: Jenny - tvåbarnsmor

Vilken fantastisk tjej! Verkligen superduktigt!

2009-11-17 @ 19:55:45
Postat av: linda

vilken liten ängel som kämpar för något så bra och vad duktig du är lova ....håller på dig...vill även gratta dig sofie till din titel det är du värd flera gånger om ...grattis buskapten marie till att du hittat lova som är sååååå duktig och säljer så många kalendrar...många kramar linda

2009-11-17 @ 20:11:47
Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)

Vilken fantastisk liten tjej =)

2009-11-17 @ 20:17:48
Postat av: Ammi

Vilken insats av denna lilla goa tjej..otroligt stort och modigt gjort!!

Min kalender kom häromdagen och den är verkligen helt underbar med alla fina bilder. Visat den för alla på jobbet och nu hoppas jag dom också beställer

2009-11-17 @ 22:01:39
Postat av: Hanna K

Åh vilken härlig liten tjej, inspirerande!! Blir tårögd...=)

Postat av: ParadisFrida

VILKEN TJEJ!!

En riktig liten hjältinna :)



Kram



Victor för alltid i mitt hjärta....

2009-11-18 @ 00:11:49
Postat av: Amanda

Stående ovationer till Lova och Lovas mamma! Vilka hjältar!

2009-11-18 @ 10:07:20
Postat av: En medmänniska

Vilken underbar liten arbetsmyra :)



Till er som ännu inte beställt kalendern vill jag bara säga gör det,

den är så fin ska ni tro och vetskapen att pengarna går till Barncancerfonden känns verkligen bra och meningsfullt.



Tack ännu en gång till er ALLA som jobbat och gjort kalendern!



Kramar Malin

2009-11-18 @ 17:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback