Galadags på Söndag

        DATUM: 2009-11-12 TID: 18:30:09






I dag damp biljetterna och inbjudan till mama galan ner i brevlådan.

Usch, nu är jag lite nervös också, fast jag hade bestämt mig för att inte bli det... Är inte van vid stora tillställningar, även om det kommer att vara mycket avslappnat med barn och så.

Det är faktiskt skönt att ha med sig ungarna, då kan man unna sig att vara lite lössläppt och det blir inte så stelt=)


Det skall i alla fall bli jätte skoj och jag tror att vi alla kommer att ha en trevlig kväll. =)
Hoppas att det är många av er som skall dit, så att vi ses där!










Kommentarer
Postat av: Amy

Åh det låter kul :) Jag är dessvärre inte inbjuden :P

2009-11-12 @ 18:49:00
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: Hanna K

=) Hade varit jätteroligt, inte ofta man går på gala....;O) Hoppas ni får kul!

Postat av: Jenny - tvåbarnsmor

Va roligt att barnen ska följa med oxå!:) Kommer galan sändas på TV eller är de så att man helt enkelt får läsa om allt i tidningarna och din blogg sen?

Hoppas ni får kul! Och jag hoppas att du vinner!;)



Kram

2009-11-12 @ 21:09:47
Postat av: Lena G

Ska oxå dit på galan, vann biljetter dit efter att röstat på dig :) Lite nervös är man eftersom man inte varit på nåt sånt här tidigare. Men det blir säkert kul :) själv lämnar jag barn hemma o tar en väninna med mig!

2009-11-12 @ 21:38:55
Postat av: ParadisFrida

Åhhh, Hoppas att ni får en trevlig kväll! Och att DU vinner Sofie, du är verkligen värd det :)

Väntar med stor spänning på ditt blogginlägg efter galan!



Vad blir det för klänning, väska och skor??



Kramar



Victor för alltid i mitt hjärta....

2009-11-12 @ 22:52:05
Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)

Du kommer att få en oförglömlig kväll =)

Herregud va roligt du kommer att ha.. å jag hoppas å tror verkligen att du vinner!!

Kommer oavsett alltid vara en mamahjälte för mej!!!

kram kram

2009-11-13 @ 12:04:22
Postat av: En medmänniska

Skönt du ska ha barnen med dig som sällskap, lite "lättsammare" ja.

Varmt lycka till och ha det nu så trevligt :)



Många kramar

Malin

2009-11-14 @ 14:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback