Help, I need somebody. Help!

        DATUM: 2009-11-20 TID: 17:42:56
So, what happens tonight?

Jo, Peter håller på med nya tvättstugan nere i källaren och håller på till följd av det att byta ut alla vattenledningar/VVS.
Då han kapar rör hej vilt så har han även stängt av vattnet i huset, så vi kan varken använda kranen eller spola i toan.
Detta är ju inte idealiskt då man är gravid och pinkar ca två gånger i timmen, men men jag får väl stå ut.

Såå, ikväll får det väl bli TV tittande, efter gravbesöket så klart, vätskeförbud, så att jag slipper kissa hela tiden och soffaliggarkväll...
Idol kanske? Eller någon film? Jag vet inte, men något måste jag ju fördriva tiden med.

Om det är någon som har en bra idè hur jag skall fördriva kvällen så kan ni väl slänga in några ord!
Kom ihåg, ingenting som innefattar vatten, kisserier, eller alkohol... hi hi...







Kommentarer
Postat av: Anitha Leidefors

Hej!!! Ett litet tips vad du kan göra i kväll kommer här.. Unna dig sjäv en härlig stund i soffan, lite godis kanske. Sedan kan du tända lite ljus o se på en bra film eller så kanske du hittar något bra på TV:n..

Kram Anitha

2009-11-20 @ 17:57:25
Postat av: Tessa

Snygg bild.. :-)



Jag ska fördriva kvällen med att packa inför min å sambond romantiska tripp (förhoppningsvis :-D) till sthlm imorn... Ska försöka slå ner ändan å kika på Idol oxå...



Så mitt tips, Idol å en stoooor godispåse!!!!

2009-11-20 @ 18:09:51
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Anna

Mitt tips är grönsaksstavar och dipp!

Mumma :D

2009-11-20 @ 18:26:34
Postat av: Petra H

Du är för härlig Sofie! Måste bara säga det! Mitt i allt detta mörka så kan du, även fast du inte tror det, lysa upp MIN vardag med dina söta, knäppa, bilder! =) Det blir film kväll i soffan här, gör så ni med tycker jag! Slappa under en filt med vovvarna! Kram

2009-11-20 @ 19:45:47
URL: http://petrajanina.blogspot.com
Postat av: Paulina

Hittade din blogg genom en annan:)

En väldigt fin blogg, av en fin tjej, om en fin kille.

Jag blir så berörd av dina ord, det du varit med om. Det tåras i ögonen. En av mina bästa vänner förlorade sin son vid 4 års ålder, i cancer. Det är en hemskt och orättvis sjukdom...



Jag bloggar om min sorg, hoppet och vägen tillbaka, jag blev våldtagen och såld av min pojkvän. Idag lever jag med två underbara flickebarn och en man och har kommit en bra bit från det mörkaste. Det kommer alltid finnas med mig men gör inte lika ont längre...Det stärker mig att hjälpa andra (jag har startat Novahuset)och skriva om det.



Vill även säga, Grattis för prist på mama-galan, den var välförtjänt!

Jag är säker på att Victor såg dig och var stolt, lika stolt han är/kommer bli när han får ett syskon.



Styrkekramar till dig

/Paulina

2009-11-20 @ 19:57:19
URL: http://mitthopp.blogspot.com
Postat av: ulle

Kolla in filmen The Hangover om du inte sett den så får du skratta lite(mycket) Han en bra kväll!!!!

2009-11-20 @ 20:15:23
Postat av: Cattis

Du är så rolig! Hihihi

Ps. Behöver ni låna toa eller dusch så är det bara att komma över! Kram

2009-11-20 @ 20:35:41
Postat av: Cattis

Du är så rolig! Hihihi

Ps. Behöver ni låna toa eller dusch så är det bara att komma över! Kram

2009-11-20 @ 20:36:12
Postat av: Jenny - tvåbarnsmor

Ja nu är ju kvällen ganska långt gången redan... Men jag tipsar om Tv-tittande i soffan, gärna med godis...;) Dock inget saltlakrits, det blir man törstig av!;P



Hoppas ni får tillbaka vattnet snart!



Kram

2009-11-20 @ 21:52:37
Postat av: Kristina

Hihihi



Din blogg innehåller minsann allt.

Här är tips inför kvällen, du kanske redan sover men det kommer ju fler kvällar.

Läsa bok, beställa kläder / julklappar på internet, titta på filmer, gamla tv programm på datorna typ tv3 play, spela tvspel om man gillar det, baka, sortera foton eller som jag älskar. Göra fotoböcker på internet typ extrafilm eller fujicolor. Blir finfina julklappar eller minnesböcker.

Hoppas du kunde fördriva tiden ikväll och en gammal hink kan ju vara toa för en kväll i alla fall, hihihi.



Kram

2009-11-20 @ 22:17:16
Postat av: Johanna

Vad då? Man MÅSTE ju inte spola varje gång man kissat. Jag spolar aldrig på natten. =p

2009-11-20 @ 22:43:01
URL: http://theomylove.blogg.se/
Postat av: Jenny i Skåne (mamma till tre)

Här blev det Idol och nu Flashforward. Hoppas att du hittade nåt bra sätt att fördriva tiden på, och att alla ledningar snart är fungerande igen! :-)

2009-11-20 @ 23:16:16
Postat av: Jessica

Hej Sofie,



Läs inte Aftonbladet, det är en riktigt skvallertidning och skitblaska. Dom är inte ett snäpp bättre än Hänt i Veckan, men dom står iallafall för att dom ÄR en skvallertidning. Aftonbladet tillsammans med Expressen försöker framstå som seriösa tidningar, när dom är allt annat än det. OCH dessutom skriver en massa skit som gör folket oroliga, allt för att få sälja lösnummer. Visst finns det enstaka seriösa och bra reportrar. Men dom styrs av sina chefer som i sin tur styrs av tidningen och dess pengahungriga ledning och aktieägare.

Så ta det du läser i tidningen med en nypa salt.

Ha en skön helg och jag ska försöka hålla mig uppdaterad i din blogg under semestern.



Kramar

Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)

Tänk va fint allt blir när det e färdigt =)

Hoppas att du fick en fin kväll iaf!!!



kram

2009-11-21 @ 19:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback