Högst upp på min julklapps lista =)

        DATUM: 2009-11-08 TID: 22:01:53

Har funderat lite på vad jag skulle önska mig i julklapp om jag fick välja.
Har gjort en liten lista som lockar just nu i alla fall.

Vissa saker är kanske lite mer realistiska än andra, men What the Hell, får jag önska vad jag vill så =)

Självklart så vet ni ju mina innersta önskningar, med eftersom att det aldrig kommer att bli möjlighet så behöver jag inte ens skriva ner dem....



 





Denna underbara spjälsäng så att jag kan ligga sida vid sida med min bebis
utan att riskera att mosa henne =)








En bärsele så jag kan hålla henne nära mit hjärta hela tiden...


     Manduca svart







       Ett spa bad på verandan att kunna glida ner i nu när maggen är så stoooor.

Jag fryser såå!!












            Den underbara parfymserien Fresh, så att jag kan lukta underbart
                nyduschad varje dag =) (även om jag inte orkar ) *ler*


CLEAN Fresh Laundry 2.14 oz. Eau de Parfum Spray











Make Up Stores, Cool Eye Stick som kan trolla bort ICA kassarna under min ögon.






Att Barncancerfonden slår insamlingsrekord i år!












En HEL oförstörd svanskota efter denna förlossning...




...om inte...


Då vill jag ha denna mjuka sittring att använda med inbyggd värme
och extra komfort!












En personlig massör som jag kan plinga på när min fötter känns svullna och ömma.

Fast jag är så jäkla kittlig, så det kanske inte skulle gå... Hmm










Ett fis-skydd till laban =)    JA det finns faktsikt !












Denna mini-voodo docka som jag kan tortera, bita, elda upp och slå på och låtsas att det är en cancertumör.
(Är i stort behov av att avreagera mig)

Voodolls - Devil Baby








Som sagt, en del saker är kanske lite mer realistiska än andra, men en flicka kan ju alltid önska =)

Vad står högst upp på DIN julklappslista ? (Om man får drömma lite =)


Goodnight!

















Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken bra önskelista! Spjälsängen var ju fantastiskt praktisk. Jag har haft Lovis liggandes i min säng intill mig men jag har börjat lägga henne i spjälsängen nu av rädsla för plötslig spädbarnsdöd osv. Jag är faktiskt så ytlig att högst upp på min önskelista står en bukplastik och bröstförstoring (eller utfyllnad kan man väl säga). Efter tre barn i tätt följd trampar jag snart på maghänget hahahaha. Men än en gång fann jag mig själv sittandes i soffhörnet med min nyfödda bebis fantiserandes om att skaffa ett fjärde barn så vi får väl se... Hälsa och gratta den överförfriskade i efterskott hihihi.

2009-11-08 @ 22:26:35
URL: http://lambisoft.blogspot.com
Postat av: Amanda

vilken fin och bra önskelista sofie. hoppas verkligen att du får något av det du önskar dig. får passa på och gratta din peter som fyllde år i går i efterskott. hoppas ni haft en fin helg. Kramar!

2009-11-08 @ 22:31:03
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Om du mejlar din adress så skickar jag en så gott som oanvänd bärsele till dig innan lilla vilma föds då jag knappt kan använda den för min rygg... ja om du vill alltså...min mejl är [email protected]



å högst upp på min lista är att mina barn ska må bra å förhoppningsvis få vara friska. annars ett gym kort:=)



2009-11-08 @ 22:53:03
URL: http://knasgravid.blogspot.com
Postat av: liza

hej, har du provat bärsjal? om inte, prova en sån i butik, den är helt gudomlig. jätte bekväm och bebisen kommer ännu närmare än i en bärsele. kram

2009-11-08 @ 23:42:36
Postat av: ParadisFrida

Åhh, den där spjälsängen ville jag oxå ha när jag fick min lilla Prinsessa! Den verkar vara kanonbra :)



Vad gäller parfymerna vill jag personligen ha lite "tyngre" dofter, typ: Oscar de la renta, Lagerfeld...

Har haft Fresh laundry och lather men tyckte inte dom passade mig riktigt. Men gott luktar dom minsann!



Högst upp på min Önske lista är att min lilla tjej får vara pigg och frisk.

Efter det ett nytt kök :)



Stora kramar!



Victor för alltid i mitt hjärta....

2009-11-08 @ 23:44:04
Postat av: Malin

högst upp på min önskelista står boken som du skrivit!!

2009-11-09 @ 00:28:31
URL: http://malinholmbergs.blogg.se/
Postat av: Anitha

Hej, hej!!! Vilka fina önskningar... sängen var verkligen toppenfin o praktisk på alla sätt!!

Hoppas att du får något till dig själv oxå av tomten, något som bara är ditt!!

Om jag fick önska mig, en sak som kanske aldrig går att få, så är det att inte ha så ont!!

Annars önskar jag mig program till datorn så jag kan använda den när jag scrappar, en massa roliga scrapsaker skulle vara kul!! Det jag ska ge mig själv i julklapp, är DIN BOK!!!!

Ha det så gott!!

Kram Anitha

2009-11-09 @ 05:06:01
Postat av: Lovisa

Önska kostar ingenting! :)

2009-11-09 @ 06:04:09
URL: http://lovisafalt.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag kan hjälpa dig med en önskning och skänker lite mer pengar till barncancerfonden på stört.

Kram!

2009-11-09 @ 07:18:58
URL: http://jemaochlivet.blogg.se/
Postat av: Malin

Många bra önskningar där, en sån där säng vill jag oxå ha om vi får ett barn till. Kan oxå varmt rekomendera bärsjal. Jag hade en trikåsjal från Looma. Min dotter hade kolik och enda gången hon fick lite lugn och ro var när jag bar henne i sjalen, så mycket bärande blev det=) Det är lite trixit innan man har kommit på hur man knyter den, men när man väl kan det så går det av bara farten.



Min önskan låter kanske lite fånig och ytlig, men jag skulle önska mig en personlig tränare och kostrådgivare i några månader. Det behövs, eftersom jag har noll karaktär. Jag börjar mitt nya sunda liv varje måndag, men det går sådär =)



Jag och min man kan oxå bidra till en av dina önskningar. Vi ska börja ge ett bidrag till barncancerfonden varje månad.



Hoppas ni mår bra!



Kramar

Malin

2009-11-09 @ 07:45:18
URL: http://idaoliver.blogg.se/
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi - gravid igen! ♥ ♥ ♥

Det var verkligen en superbra önskelista!



Jag älskar också parfymen Clean och skulle också gärna vilja få en massa massage :)

Sen så skulle gärna vilja ha en massa Odd Molly kläder förstås :)

2009-11-09 @ 08:31:23
URL: http://bambi.blogg.se/
Postat av: Hanna K

Bra lista, haha visste inte att det finns fisskydd för hundar!=)

Din bok står på min önskelista också...men jag har redan fått min klapp...en symaskin. =)

Annars önskar jag mig mest en frisk och go bebis!

Postat av: Malin

På min önskelista står..

Din bok högst upp sen kommer att klara min lärarutbildning, att vi ska få vara friska i familjen,

en bukplastik (inte helt fel efter tre barn)

viktnedgång på 8 kg hade inte heller varit helt fel.

Det var min önskelista..

Jag måste ta o kolla upp cool eye stick det behöver jag!!

Kramar

2009-11-09 @ 14:10:29
URL: http://malinsweb.blogspot.com
Postat av: Malin

Din bok står högst upp på min önskelista..

2009-11-09 @ 14:27:31
URL: http://malinsweb.blogspot.com
Postat av: Ullis

ett tips ang babycrib, den lilla spjälsängen att bredvid sin egen säng, är att ta en helt vanlig spjälsäng och ta bort ena långsidan. kräver såklart en spjälsäng där man kan ta bort långsidan på.. (ikeas fungerar) och sen kan man borra nya hål så att botten kommer i samma höjd som er säng.

så gjorde vi. urmysigt att kunna ligga bredvid sitt barn utan att ha risken att rulla över den finns. sen när barnet är tillräckligt gammalt och tryggt kan man sätta fast långsidan igen. :)

2009-11-09 @ 15:27:20
URL: http://dentredje.blogg.se/
Postat av: Madelene

Du har en jättebra öndkelista och jag hoppas att önskan högst upp på din lista blir så



Jag vet inte om jag är trög men hade viktor storasystrar? hur gamla är de tjejerna som förlorat sin lillebror och snart ska få ett syskon?



Jag har trots allt läst din blogg ett år. men det känns som jag missat nåt

2009-11-09 @ 17:13:46
Postat av: Anonym

att du och alla andra änglaföräldrar fick behållit era små här på jorden!!!

2009-11-09 @ 18:09:09
Postat av: Maria

Läser varje dag men kommenterar sällan. Beundrar dig oerhört. Såg att någon tänkte skicka en bärsele till dig. Kan annars varmt rekommendera Ergo selen. Den är den absolut bästa sak jag köpt till lilla Elsa. Den satt hon i från nyfödd på magen insvept i ett täcke och nu när hon är 1,5 får hon sitta på ryggen. Rekommenderar den varmt. För övrigt tror jag inte du mosar någon bebis, Sonen var jag rädd att mosa men när barn nr 2 kom njöt jag av att han henne som extra skinn. Tusen kramar till dig.

2009-11-09 @ 21:34:59
Postat av: Sanna Lundström

Välkommen på massage hos mig!



Jobbar inne på Södermalm, bara att höra av dig via mail om du är intresserad!



Mvh Sanna

2009-11-10 @ 12:46:56
Postat av: Liss

hejhej..

jag undrar vart du har hittat sängen? verkar väldigt praktsikt =)



vill även tillägga att jag beundrar dig så mkt.=)

2009-11-11 @ 19:39:23
Postat av: Sofia

Hej.

Har varit inne på din blogg några gånger och får verkligen beklaga det som hände din son, en hemsk sjukdom, lindrigt sagt.



Denna spjälsäng du lagt upp bild på, finns det på någon sida du möjligtvis sparat?



Kram Sofia.

2009-11-13 @ 23:20:29
URL: http://sofiasvardvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback