Låtar av kärlek...

        DATUM: 2009-11-21 TID: 01:26:45





Tack för alla tips!

Det blev Idol, soffan och Good Luck Chuck...
Måste säga att alla sjöng väldans bra i kväll, synd bara att Reza åkte ut, hon utklassar både Tove och Mariette i sången, men folk kanske var trötta på henne. ?

Jag satt och drömde mig bort, eftersom att det handlade om kärlek och att man skulle dedicera en låt till någon speciell.
Alla vet ju vem jag hade sjungit för om jag hade stått där på scenen, och gud så jag hade gråtit efteråt...
Nu kommer jag ju aldrig få chansen att göra det, och tur är väl det, för jag skulle aldrig våga öppna mina känslor inför så många människor, men i mitt hjärta, i min lilla värld, där sjöng jag en kärlekslåt för Victor... och jag hoppas att han hörde mig =)



En dag framöver skall jag lägga in en låt till Victor från mig, det lovar jag, så länge så får ni lyssna på låtarna vi sjöng på begravningen under fliken "Victors Låtar"




Godnatt




Kommentarer
Postat av: Anitha Leidefors

Hej!! Kul attt höra att du kom på något mysigt att göra i går kväll.... vill bara tala om något som betyder mycket för mig..när jag inte kan sova på grund av värken på nätterna. lyssnar jag på Victors låtar. Det ger mig så otroligt mycket tillbaka, levande ljus o en kopp te. Fast jag är 52 år gammal, så har jag alltid älskat Laban med familj.

När jag sätter på reflexet Laban, tänker jag på eran Victor. Likadant när jag tittar på Laban på TV:n kommer tankarna på eran lilla prins.

Ha det så bra o jag tänker på dig o din familj ska du veta...

Kram i massor från Anitha

2009-11-21 @ 01:44:27
Postat av: Maria Johansson

Hej



Vad bra att du vann priset, jag hade röstat på dig såklart!



Tänkte passa på att tipsa om min shopping blogg!

Ha en härlig helg!



Kika gärna in till mig http://www.nsd.se/blogg/bloggare.aspx?blogg=4798252



Ha det super



kram maria

Postat av: Annika

Vore fint att få höra din kärlekssång till Victor. Själv har jag alltid tyckt Your song (Elton John) är en underbar sång. Och den sjöng ju Calle för sin mamma i går. Gillar också Ulf Lundells låt Sanna som han skrev till sin dotter Sanna. Egentligen en låt av Bruce Springsteen (Sandy) för den som nu vill veta det:-)

I går tyckte jag att Calle var bäst.Trodde också Mariette skulle ryka.

2009-11-21 @ 09:07:36
URL: http://dagarmedhedda.blogspot.com
Postat av: Amanda

kikar in för o önska er en jätte fin helg. Kramar

2009-11-21 @ 12:06:21
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Paulina

Jag är säker på att Victor hör dina sånger, även om de sker i ensamhet.

Själv satt jag med tårar framför dol igår:)Jag sjunger definitvt bara i ensamhet och för mina barn...:)



Kram Paulina

2009-11-21 @ 13:34:24
URL: http://mitthopp.blogspot.com
Postat av: Jenny - tvåbarnsmor

Man behöver inte stå på en stor scen för att kärlekssångerna ska komma fram och betyda något. En sång i duschen t ex, kan vara mycket mer personligt än det... Jag är säker på att Victor finns med dig i både dina tankar, drömmar och i din närhet och att han hör allting du sjunger, tänker och säger om honom.



Fin artikel i ENA Håbo-tidningen! Bilderna på Victor då han va så sjuk, berörde verkligen något alldeles extra...

Det är så bra att ni syns så mycket i media! Ni har blivit "ansiktet utåt" i barncancerkampen. Tänk så mycket pengar som har kommit in till barncancerfonden tack vare er! Känn er stolta!



Många kramar

2009-11-21 @ 21:29:40
Postat av: Jenny

Klart han hörde dig!!

2009-11-22 @ 00:37:52
Postat av: Anna WWmor

Är det du som sjunger låterna under fliken victors låtar? Har lyssnat ett par gånger faktiskt på Hallelulia och den är såå vacker.. och jag förundras hur personen som sjunger kan hålla sig för gråt.. för inte ens när jag bara lyssnar, kan jag göra det.. Otroligt!!



Klart att blivande storebror Victor hörde dig sjunga, tyst inom dig.. han finns där.. överallt.. !



Kram

2009-11-22 @ 09:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback