Lördag

        DATUM: 2009-10-17 TID: 19:47:48

Feber, hosta och slem, det perfekta receptet på en Lördags kväll!

Jag skulle igentligen ha träffat Marie Schölling i sthlm idag, kvinnan som står bakom kalendern Busungar 2010, men fick ställa in.
Jag hade aldrig orkat strosat omkring i stan och suttit som en sjukling och hostat henne i ansiktet... Nej, jag är jätte besviken, det hade varit så trevligt att träffas men vad skall man göra?


Eftersom jag inte har något intressant eller roligt att skriva i kväll så tänkte jag lägga in ett litet gulligt klipp på en ett årig flicka som har väldigt mycket att berätta för sina två föräldrar.

UR GULLIG video som definitivt får er att dra på smail groparna =)




Kommentarer
Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)

åååh det låter sen den "härliga" megaförkylningen som korsar svininfluensan just nu..

Här i kommunen verkar den härja rätt bra!!

Håller tummar att du snart blir bra..men har du otur lär hostan sitta i några veckor.. :/



Det där filmklippet har jag sett förut... hahahaha såååå söt. Man skrattar lika mkt varje gång :)



hoppas du får en lugn å skön lördag trots att du e sjuk!!!



Måååååånga kraamar

2009-10-17 @ 21:01:02
Postat av: Amanda

huvva, inge kul o vara sjuk. hoppas du snart är på bättringsvägen sofie.

jätte gullig video också, såå söt.

ha en underbar kväll. Kramar

2009-10-17 @ 22:20:48
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: En medmänniska

Det gjorde den verkligen :)



Usch då, hoppas du snart känner dig bättre.

Krya på dig - kram från mig



Malin

2009-10-17 @ 22:21:05
Postat av: pappa Christer

Krya på dig gumman



stora kramar

2009-10-17 @ 22:28:44
URL: http://mckillen.se
Postat av: Marie Schölling

Hej!



ja så synd...

Vi hade ordnat en så superfin stor bukett till dig / er från alla vi som är med i Busungarna

men men ...

Vi alla hoppas på att du kryar på dig

och vi skickar över ett foto på den och om du sprutar lite god pefume över det så känner du lukten hihihi

Kom igen ni alla som ännu inte har beställt er en kalender vi har nämligen alldeles nytryckta hemma nu

kram på er alla



// Marie

2009-10-17 @ 22:39:24
URL: http://schollingsbusungar.blogg.se/
Postat av: Hanna K

Hahaha gud vad hon pratar! Söööööt!!



Synd att du fick ställa in dina planer för dagen! Hoppas du kryar på dig snart!

Postat av: Heidi

Vilken söt unge!!

2009-10-18 @ 10:16:08
Postat av: anomyn

http://st.nu/start/sundsvall/1.1447607

Postat av: Helena

Härlig video. Precis vad jag behövde en halvdeppig söndag. Tråkigt att höra att du är sjuk. Krya på dig! Fick förresten min almanacka i fredags. Ljuvliga bilder på ljuvliga ungar. Min klara favorit var förstås på första sidan. TACK Sofie och Peter en en gång för att ni delar med er ur livet...

Kram Helena

2009-10-18 @ 21:57:19
Postat av: Veronica (med 3 små)

Hej, jag läste precis om det du skrev efter ni var hos mediumet. . . Har inte du skrivit förut i bloggen att Victor var mycket mer "vuxen" och så än andra barn i samma ålder? Kanske var det det hon kände när hon sa en vuxen man?! Det var Victor det är jag helt säker på!!!



Go natt :)



//Veronica (med 3 små)

2009-10-18 @ 22:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback