Ultraljudet

        DATUM: 2009-10-30 TID: 18:04:57








Då har vi vi varit på ultraljudet, och det var en helt fantastisk upplevelse =)
Synd bara att tiden gick så fort, hade velat ligga där längre och tittat på mitt barn.

Nu är det iaf fastställt att det är en liten LILLASYsTER, men jädrans vad hon kämpade för att inte visa det, haha. Det tog nästan en halvtimme innan hon förmådde att sära på benen! Pryd liten typ =)

Det blev jätte fina bilder på hur hon ser ut, och det fanns mycket likheter med Victor som nyfödd, speciellt näsan och munnen. Man fick se sparkar, hon vinkade, öppnade och stängde munnen och ibland så kikade hon på oss med halvöppna ögon.

Jag håller på att fixa ihop en liten film så att ni skall få se, men det tar ett par timmar då jag måste tanka ner ett program för att kunna kopiera över DVD;n till datorn, så ni får ge er till tåls! =)

Lägger in ett par på undersökningen så länge !


Ses snart =>)











På rygg i det fina Ultraljudstummet.






Förväntansfull mamma med klet på magen !




Nu kör vi !


Kommentarer
Postat av: Anna WWmor

Grattis grattis till en liten lillasyster!! Åå, jag kan tänka mig att Victor är stolt däruppe!!



kram och lycka till med lillan i magen..

2009-10-30 @ 18:22:50
Postat av: Moa

Så härligt det ser ut Sofie :-) fick min andra son för snart 2 veckor sen och när jag ser din fina bebismage kan jag nästan sakna min! det är verkligen ett mirakel att vi kvinnor kan växa ett barn inom oss, en så vanlig men ändå så fantastisk sak! och för dig och Peter kan jag tänka mig att det kanske är extra fantastiskt även om oron, som du ofta skriver om, finns där.



Så magsiskt att hon är beräknad till Victors namnsdag.

Kramar

2009-10-30 @ 18:56:35
Postat av: Yvonne

Så spännande det måste vara...jag fick min son för snart 32 år sen, och visst gick jag på ett ultraljud, men inte fick man veta nåt mer där än att det såg bra ut, och inte fick man några bilder med sig eller så. Kram och lycka till med lilla bebisen...

2009-10-30 @ 19:17:30
URL: http://yvonneeblogg.blogspot.com
Postat av: Anna

Åh vad kul med en liten lillasyster..



Hoppas ni får en bra kväll.



Kram

2009-10-30 @ 19:54:11
Postat av: Kristina

Spännande, ser fram emot att se bilder. Världen väntar på ett nytt litet mirakel.

2009-10-30 @ 21:01:58
Postat av: Johanna

Vad roligt, och vilken spännande grej att få se sitt barn i en sådan "verklighet" :-)



Ser fram emot att få se mer



Många kramar

2009-10-30 @ 21:09:06
URL: http://grynisen.bloggsida.se
Postat av: linda

grattis hoppas allt är bra och att det kommer gå bra för er. ni som varit med om mycket.

ska läsa din bok som jag hoppas på att få hem snart.

ha de bra

2009-10-30 @ 21:34:43
URL: http://www.nogg.se/lindasternmark
Postat av: ida

men gud va roligt!!! å att hon är beräknad till Victors namnsdag... kan de bli mer fantastiskt!!

Är så otroligt glad för eran skull. Väntar med spänning på filmen.



Kramar i massor från Norr

2009-10-30 @ 21:50:50
URL: http://idanilden.blogg.se/
Postat av: Anonym

När jag väntade vårt 3:e barn så ville vi veta vad det var för kön och Visby lasarett har policyn att inte berätta könet så länge graviditeten är normalt.

Vi var oxå på Tittut och det var en underbar känsla av att bara få ligga där och njuta av de underbara bilderna dom fick fram. Det visade sig vara en liten pojke, han vinkade, snurrade runt och var inte still en sekund.

Helt klart en underbar känsla :)

Lycka till med lilla tösen

Många kramar

2009-10-30 @ 21:53:36
Postat av: En medmänniska

Åh..bilderna o texten. Så det är Victors lillasyster som härjar därinne :)

Ska bli så spännande att se filmen på er babyflicka!



Många kramar Malin

2009-10-30 @ 22:15:26
Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)

Men vad skönt att få det bekräftat till 100% vad det blir.. inte för att det spelar nån roll men har dom sagt en sak på ett ul tidigare så ställer man sej in på det :)



Såg ut som ett jättemysigt ställe!! Bokade in mej där när jag väntade trean,men ångrade mej å avbokade..

Blev en hel del ul iaf så vi såg vad som gömde sej där ;)



många kramar

2009-10-31 @ 08:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback