Vacker gåva

        DATUM: 2009-10-08 TID: 13:27:42

Idag fick jag ett litet brev med posten från en anonym läsare som kallar sig för "ME".
Hon hade skickat ett underbart fint halsband med den gripande texten "själar säger aldrig farväl".
Med i brevet fanns ett kort på ett vackert rött höstlöv och på baksidan de vackraste av ord.

Tack så oerhört mycket du fina människa, smycket kommer att hänga runt min hals, det kan du lita på =)
Sorry Peter, men det här smycket vill jag ha, hi hi.

Jag blir så glad när ni skickar små paket och gåvor till oss och Victor, det syns så väl vilken tanke det finns bakom och lättar upp ett tungt sinne.

Så tack igen ME















Kommentarer
Postat av: Thilda

Vilket fint halsband!Kul att ni får såna underbara saker,gillade verkligen texten!

2009-10-08 @ 14:02:34
Postat av: ParadisFrida

Vilket vackert smycke! Och en jättefin gåva från ME.

Det är du värd Sofie, och texten på smycket är ju så sant!



Fick mina busungekalendrar idag oxå! Sååå jättesöta och det faktum att dom bidrar till något bra gör dom bara ännu finare!



STORA KRAMAR till er båda! ( och bebisen)



Victor för alltid i mitt hjärta....

2009-10-08 @ 14:04:47
Postat av: Annika

Men Gud vad fint smycke, vilken fin text. JAg börjar nästan gråta.

JAg läste precis i aftonbladet om en mamma som skrivit en barnbok om hur det är att ha ett syskon som blir sjukt i cancer. Hennes dotter avled i leukemi nio år gammal. Pengarna går till Barncancerfonden. Tror den hette något i stil med När xxx blev sjuk.

Det finns många som gör så mycket för den här saken.

2009-10-08 @ 16:08:42
Postat av: Amy

vilket fint!!

2009-10-08 @ 16:50:36
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: Ännu en medmänniska/mamma till 3

Verkligen ett fint halsband & med vackra och passande ord!



2009-10-08 @ 17:16:35
Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)

Vilken fin tanke och underbar gåva!!!

Halsbandet å texten e jättevacker!! Å orden stämmer ju så väl!!!!



många kramar till er!!!

2009-10-08 @ 17:29:57
Postat av: Christine

Oj, vilket fint halsband med en fin text till och kortet var oxå fint

2009-10-08 @ 19:58:42
URL: http://thewomanslife.blogg.se/
Postat av: Helena

Underbara medmänniskor, vad är vi utan varandra=)? Ingenting. Mycket kärlek, värme och omtanke ryms på denna blogg.

Kram helena

2009-10-08 @ 20:48:06
Postat av: Charolicious

himla underbara människor det finns. blir så himla rörd av sådant

2009-10-08 @ 21:34:37
URL: http://charolicious.blogg.se/
Postat av: Amanda

vilken underbart fin gåva från me, önskar jag kunde ge dig något också. men vet bara inte vad, hoppas mina kommentarer räcker så länge. Kramar <3

2009-10-08 @ 22:12:59
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej Sofie,



Jag har mailat dig på din hotmailadress som du uppgav för ett tag sen. Du kanske slutat läsa den? Hade en fråga i mailet. =)



Sköt om dig!

Kramar Jessica

Postat av: En medmänniska

Åå så fint och vilken rörande text!



Kram Malin

2009-10-08 @ 23:00:28
Postat av: Anonym

2009-10-09 @ 00:23:16
Postat av: Me

Glad att det värmde. Jag har tänkt så mycket på er Victor. Skrev om honom i min blogg och kunde inte göra annat än ge er denna lilla gåva.

Som kanske skänker tröst i något som jag aldrig kan förstå och hoppas aldrig behöver gå igenom.



Byt gärna till en vanlig silverkedja i stället eller läderrem.



Styrka till er. All jag kan förmå mig uppbringa.



Kram!

2009-10-09 @ 00:29:46
URL: http://dagarmedme.blogspot.com
Postat av: Tessan

Vilket jättefint halsband. Vilka underbara människor det finns!



Kram,

Tessan, mamma till Ida och Tim

2009-10-09 @ 07:43:07
URL: http://tessanova.blogg.se/
Postat av: Malin

Jättefint halsband med fina ord....



Kram

2009-10-09 @ 09:46:58
URL: http://idaoliver.blogg.se/
Postat av: Bodil

Vilket underbart halsband, och vilken fin gest av läsaren.

2009-10-09 @ 11:13:01
URL: http://enmynta.se
Postat av: Tildas mamma

Det var verkligen en fin present! ME, vilken omtänksam och generös människa du är, jag blev alldeles varm när jag läste inlägget.

Jag har ett liknande halsband, som jag skaffade till minne av Tilda. "Alltid älskad, aldrig glömd" står det på det. Jag bär det på mig för att visa att jag aldrig kommer att sluta sakna och älska henne, hon finns alltid hos mig. Halsbandet betyder mycket för mig, och jag funderar på att ge något liknande till Tildas storasyster, så att hon kan känna att hon har sin syster med sig varje dag.

Kram, Tildas mamma

2009-10-09 @ 14:11:06
URL: http://tildasmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback