Änglar...

        DATUM: 2009-09-23 TID: 16:23:00

Tack för alla era tips om medier och sånt, jag har kollat upp några stycken och har precis bokat en tid hos Mia Ottosson när hon kommer till Köping den 5;e October.

Jag är så spänd, TÄNK om vi får kontakt =)
Jag skall även testa andra som ni skrivit om, tänker prova ALLt som kan ge en chans till att få reda på lite mer om vart Victor är.

Fick en sådan fin gåva på posten idag från en underbart gullig tjej som heter Natalie.
Hon skickade två stycken små blåa änglar som man kan hänga i en kedja.
Dom var underbart fina och i ett långt brev skrev hon om hur vår historia påverkat henne och hur hon var tvungen att köpa dem.

Vi är så häpna över hur snälla människor är, som inte ens känner oss.
Änglarna skall få en speciell plats, en runt halsen och en i Victors rum. De är köpta från en kvinna som heter Rose-Marie Juhlin och som tillverkar smycken för änglabarn.
Hon förlorade själv sitt barnbarn i cancer och alla pengar som kommer in från försäljning går till barncancerfonden.
Är det inte underbart ? Beställ ett smycke ni också och ge bort i present. De är så söta =)
















Kommentarer
Postat av: Hanna K

Åh vilka underbara smycken och vilken underbar tanke bakom!!

Postat av: Anna Spiik

Vilka underbart fina smycken.



kramar

2009-09-23 @ 16:57:32
Postat av: Meli

Så fint smycke, ett litet smycke som visar att du bär med dig Victor överallt.



Har kikat i din blogg flera gånger nu. Din berättelse är så stark och så hemskt att jag inte kan sluta tänka på dig och Victor. Den lille fine pojken, så otroligt söt.



Jag hoppas alla som läser i din blogg kommer på att ge sina barn en extra kram och känna tacksamhet att man får ha sina barn hos sig, för det är väl tyvärr ingen självklarhet.



Lycka till med mediet. Jag tror säkert det finns några bra, vet att min mamma var hos ett, för länge sedan som sade mycket sådant som hon verkligen inte kunnat veta.



Kramar

2009-09-23 @ 19:48:03
URL: http://http://hemivitt.blogspot.com/
Postat av: Annika

Jättefina! Ska jag också inhandla. Jag har även handlat några gånger i christina schollins änglabutik gamla stan. Vad spännande med mediet. Åh, det går nästan att ta på den saknad du förmedlar. Får en klump i magen när jag tänker på hur ni så gärna vill få kontakt med Victor.

2009-09-23 @ 20:02:54
Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)

Vad spännande med mediet..håller tummar att ni får svaren ni önskar!!!Å bra att ni inte behöver vänta så länge!!



Herregud vilka vackra smycken.En otroligt fin gåva.. Det finns många med ett hjärta av guld ute i världen:)



Kramar om

2009-09-23 @ 20:25:24
Postat av: Jenny - tvåbarnsmor

Gud vilken fin gåva!!! Och så fint av Rose-Marie att ge allt till barncancerfonden! Helt otroligt!



Jag hoppas verkligen att ni får kontakt med Victor via mediet så att ni får veta vart han är och kanske t o m hur han har det!

Jag hörde med min mamma angående mediet hon var hos förut. Det var en tant som då bodde i Broby Backar. Men det va många år sen, kanske 7-8 år sen, så jag vet inte om hon bor kvar där. Har tyvärr inget namn eller nummer till henne...



Kram

2009-09-23 @ 20:25:42
Postat av: Kristin

Hej, jag har läst om ert öde i några dagar nu och varje gång jag kommer in här så börjar tårarna rulla. Jag är så enormt ledsen för er skull. Jag är så ledsen för Victors skull. Jag önskar att ni kunde få ha honom hos er. Jag önskar jag kunde vrida tillbaks klockan åt er och trolla bort den förbannade cancern. Jag hoppas ni så småningom mår bättre och att ni får ett lyckligt liv tillsammans med ert kommande barn.



Mvh Kristin

2009-09-23 @ 20:53:51
URL: http://littlemissred.blogspot.com
Postat av: Anonym

vilken fin tanke =) och fina änglar.



hoppas verkligen ni får kontakt!

2009-09-23 @ 20:57:45
URL: http://charolicious.blogg.se/
Postat av: Anna Haapala Silfver

Underbara jättesöta fantastiska DU...

Vill bara skicka en mega bamse kram till dig och värma dig, trots allt som känns så jobbigt och svårt!

Är så glad att jag lärt känna dig och finns här alltid, när som helst, hur som helst...

Ringer dig imorgon så kan vi PRATA :-)



Postat av: Amanda

vilken jätte fin gåva ^^ ska kika in sidan o kanske beställa några jag med. Kramar!

2009-09-23 @ 22:33:38
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Nathalie 21 år

Hej! vad glad jag blev att du gillade änglarna..

jag tycker själv dom är så himla söta dessa änglar..

värmde i kroppen att ni tyckte om de.. tänker massor på er...

o lycka till nu hoppas ni får någon hjälp lr tecken från lille prinsen där uppe!

masssa Kramar från lille mej =)

2009-09-24 @ 03:45:11
URL: http://natttaas.blogg.se/
Postat av: Tessan

Jag hoppas av hel mitt hjärta att ni får kontakt med Victor!



Vilka jättefina änglar och vilken fin tanke!



Tänker på er.

Kram

Tessan, mamma till Ida och Tim

2009-09-24 @ 07:35:53
URL: http://tessanova.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej Sofie & peter..

jag hoppas innerligt att ni får kontakt med Vcitor och attd et är ett bra medium som ni ska träffa!!!

Otroligt vackert smycke..



Tänker på er och Victor varje dag..



kram tess mamma till 2 grabbar

2009-09-24 @ 08:17:26
Postat av: Anna

Men vilken fin idé, dom måste jag ta en närmare titt på. Änglarna var ju helt ljuvliga o fina, och hoppas ni får kontakt med ett bra medium som har någon hälsning med sig från er lille pojke.

2009-09-24 @ 09:26:10
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Medmänniska och farmor

Alla är så duktiga att formulera sig i text men jag skriver ändå.

Vill fråga om det heter änglabarn även om barnet är 16 år eller är det bara bebisar. Träffade i går en vän, vars barnbarn gick bort för ett år sedan. Flickan låg död på morgonen i sängen från att ha varit en frisk och duktig tjej i skolan och med många intressen. Läkarna hittade inga fel vid obduktionen. Flickan hade dött i sömnen likt plötslig spädbarnsdöd, trodde läkarna. Mormor (min vän) har foton överallt i lägenheten och pratar med flickan varje dag. Det var enda barnet och barnbarnet. Det här kanske inte hör hemma i den här bloggen, men det var det här om änglabarn, som var min fråga.



Jag hoppas sedan att ni får kontakt med mediet vad lilla Victor är. Jag följer bloggen och har läst boken. KRAM till Er båda



PS Finns det någon hemsida till Änglasmycken??)

2009-09-24 @ 11:22:49
Postat av: Jessica/mamma till 2

Jag hoppas oxå att ni får konakt med lilla Victor.

Så vackra änglar, jätte fin gåva.

victor och ni finns i mitt hjärta.

Kramar

Jessica

2009-09-24 @ 11:45:01
Postat av: En medmänniska

Åå ja Hoppas ni får kontakt med Victor!!



Vilka fina änglar och vilket superbra arbete utav

kvinnan Rose-Marie!



Kram Malin

2009-09-24 @ 23:33:16
Postat av: ParadisFrida

Vilka fina Änglar! Och vilken bra grej, att pengarna går till barncancerfonden.



Hoppas att ni har hittat ett seriöst Medium, för det skulle vara tråkigt om ni hamnade hos nån bluffmakare som bara är ute efter att tjäna pengar!

Som jag tidigare har skrivit så har jag varit mycket kritisk till om man verkligen kan få kontakt med någon som har avlidit. Jag vill ha fakta helt enkelt! Men jag träffade en medial kvinna i våras.. Och jag hade en väldigt kritisk inställning när jag gick upp för trappan och in i huset, men hon berättade så mycket saker som hon absolut inte kunde ha någon aning om!! Om mig och om personer i min närhet.

Jag hoppas såklart att ni kan få kontakt med eran älskade lilla pojke! Men jag tror att han finns vid din och Peters sida även om ni inte kan få det bekräftat.



Stora kramar



Victor för alltid i mitt hjärta...

2009-09-27 @ 11:23:24
Postat av: Linda

Väldigt fina änglar, har redan köpt 6 st, passar utmärkt att ge bort nu till jul!!!

2009-12-02 @ 13:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback