Datastrul... =(

        DATUM: 2009-09-12 TID: 15:51:28
Min dator har legat nere, och flera av dom mail jag har svarat på har inte kommit fram. Det är så typiskt när jag är mycket noga med att jag vill skriva tillbaka till alla.
Det har ramlat in så många gripande historier och jag blir häpen över hur starka människor det finns därute.


Jag hoppas att det även är fler som kommer att beställa min bok, så att Sverige får veta hur det är för alla föräldrar som kämpar med cancersjuka barn därute.
Barncancer kan inte få för mycket uppmärksamhet. =)






Kram


Kommentarer
Postat av: Anna Spiik

Har du fått presenten? Hoppas ni tycker om den. Kram

2009-09-12 @ 17:05:34
Postat av: Elin o Robert Larsson

Jag gjorde precis ett inlägg i min blogg om din bok och din nominering till årets mama.



Jag hoppas du vinner Sofie! Jag har röstat från båda mina mail-adresser. Mina systrar har också röstat, även min mamma. Tror inte Robert har gjort det än men ska se till att han inte glömmer.



Kramar

2009-09-12 @ 17:24:20
Postat av: Elin o Robert Larsson

Jag gjorde precis ett inlägg i min blogg om din bok och din nominering till årets mama.



Jag hoppas du vinner Sofie! Jag har röstat från båda mina mail-adresser. Mina systrar har också röstat, även min mamma. Tror inte Robert har gjort det än men ska se till att han inte glömmer.



Kramar

2009-09-12 @ 17:24:50
URL: http://elinogizmo.blogg.se/
Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)

Ha ingen panik.. Vi finns kvar och läser när det trillar in ;)



Självklart ska din bok gå ut i världen,som du säger så kan inte barncancerfonden få för mkt uppmärksamhet!



Så fort man ser reklamen på TVn om barncancerfonden, den där det sitter 3små barn på stolar och den 4e e tom..då ryser man å tänker extra mkt på er!!



många kramar

2009-09-12 @ 19:41:14
Postat av: angelica

hej!

din bok som jag har beställt har inte kommit än, och jag har väntat i 2 veckor. hur lång tid ska det ta? :(

kram

2009-09-12 @ 20:09:01
Postat av: jannika

Hej,Vilken fin blogg du har.

Hur beställer man din bok?

Jag tror nog att du är den av oss 5 hjältemammor som får titeln.

Fast självklart så tycker jag att vi alla är hjältinnor och många fler med oss :)

kram

2009-09-13 @ 12:48:49
URL: http://karatemamman.blogspot.com/
Postat av: Elin Thor

Jag hoppas min bok kommer snart, beställde den 30/8, så den borde väl kanske komma snart :)

2009-09-13 @ 12:53:08
URL: http://elinthor.blogg.se/
Postat av: Rakel Olsen

Hej hej, Jag hade gärna velat ha den där boken, var kan man beställa den och hur mycket kostar en sån ? :) Kram

2009-09-13 @ 13:36:51
URL: http://rakelolsen.blogg.se/
Postat av: Helena

Framsidan på boken är så otroligt fin och den berör långt in i den djupaste delen av hjärtat!!!

Victor du vackra, tappra lille prins. Jag vill gärna köpa din bok Sofie.Du har säkert berättat det men jag är tyvärr en av de mest glömska människor på denna jord:( Var-hur får man tag på denna skatt?

Kram

Kram Helena

2009-09-13 @ 16:29:00
Postat av: Emelie Sellmander

Hej, först vill jag bara säga hur stark du är, jag har läst din bok, så otroligt bra och gripande. Man kan inte förstå hur dagens vård är.



Vill nu bara önska er lycka till med erat liv ni har framför er.

2009-09-17 @ 15:02:42
Postat av: Alicia

Hej jag undrar var men kan beställa boken??

2009-09-18 @ 22:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback