Kalendern Busungar 2010

        DATUM: 2009-09-25 TID: 22:03:24
Mitt i allt mörker så tänds ibland ett ljus.

Marie Schölling ringde mig idag och meddelade med glädje att kalendrarna skall in på tryck och blir färdiga att skickas den 1:a October.
För er som inte vet så är det en kalender som skapades till förmån för Barncancerfonden och till Victors minne.
Varje månad pryds av en liten Busunge som lånats ut till projektet i ära.

De kostar 100 :- + 20:- i frakt, alltså 120:- st.
En perfekt julklapp eller gåva till någon du tycker om.

Alla pengar går oavkortat till Barncancerfonden, så tveka inte att beställa och hjälp till att bidra till att lösa cancerns gåta.

Sprid detta till nära och kära och länka gärna från era bloggar.
Maila er beställning med namn, adress och antal kalendrar till;  [email protected]


Gör en god gärning och få en underbar gåva!







Kommentarer
Postat av: Amanda

2009-09-25 @ 22:06:30
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Amanda

åh sofie, vilken fin tanke. önskar jag hade pengar så jag kunde köpa en eller fler kalendrar för att stödja barncancerfonden :O men tyvärr har jag inte det, är sååå lessen..förlåt mig...



men jag lovar att göra reklam om detta i min blogg.../Amanda

2009-09-25 @ 22:07:24
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu kör vi så det ryker vännen

fotograf och ansvarig utgivare Marie Schölling

Busungarna 2010

2009-09-25 @ 22:26:43
Postat av: Ännu en medmänniska/mamma till 3

Eftersom jag redan beställt en kalender så fick jag ett mail från Marie om att den var på gång och att det var dags att betala. Ska föra över pengar och sedan är det bara att vänta. Ser ju superfin ut! Hoppas det blir många fler beställningar om reklamen når ut till alla dina bloggläsare som också har egna bloggar.



Som alltid - stora kramar och varma tankar till Er båda

2009-09-25 @ 22:30:04
Postat av: Jenny i Skåne (mamma till tre)

Har också redan beställt och fått mail om betalning nu! Ser fram emot att få dem i brevlådan! En ska jag har själv, resten blir fina presenter!

2009-09-25 @ 22:43:31
Postat av: Ida

Jag skulle gå in på länken och då kom Microsoft outlook upp men kunde inte komma in där. Vill ju så gärna beställa men förstår inte riktigt hur det funkar..



Och jag måste säga att jag tänker på er varje dag. Går inte en dag. Ni har verkligen berört mig med eran sorliga historia. Många styrkekramar till er hela familjen!

2009-09-25 @ 22:55:08
URL: http://petterssonida.blogspot.com
Postat av: Ida

Va kul att de börjar bli klara, har åxå redan beställt några stycken, har gjort "reklam" på min blogg, har inte så många läsare men många bäckar små...

massor me kramar från Norr

2009-09-25 @ 23:47:43
URL: http://idanilden.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Åh,de är ju verkligen den perfekta julklappen! de kommer jag absolut beställa, jättefin är den ju!



Vill bara säga att jag tänker på er varje dag, ni har en sån otrolig styrka. Och jag vet att Victor kollar ner på er och är riktigt stolt.



Många styrkekramar Alexandra, mamma till två små barn

2009-09-26 @ 10:56:03
Postat av: Tildas mamma

Jag gör också reklam på min lilla blogg, hoppas att det är ok :-)



Kram, Tildas mamma

2009-09-26 @ 11:43:17
URL: http://tildasmamma.wordpress.com
Postat av: Annika

Men vad fin den ser ut. Vilken jättefint minne av Victor. Beställer två på en gång.

2009-09-26 @ 12:32:59
Postat av: Caroline

Vad fin den blev!

2009-09-26 @ 14:26:34
URL: http://lambisoft.blogspot.com
Postat av: Anonym

åå vad fin den är! jag tänker på er hela tiden.

längtar tills man får se bild på lilltjejen!

inte länge kvar nu sofie :D

2009-09-26 @ 15:07:00
Postat av: Anki

Jag har självklart beställt en kalender. Den ser jättefin ut!



Kramar

2009-09-26 @ 22:24:36
Postat av: linda

jag har beställt 2 kalendrar och ska ävewn hjälpa marie med att sälja flera eftersom vi är vänner och alla kan göra något men ingen kan göra allt

kram linda

2009-09-26 @ 22:49:55
Postat av: ParadisFrida

Jag beställde en kalender när det låg i startgroparna... Men jag har inte fått nåt mail eller betalningsanvisningar, såg att några andra redan hade fått det.



Kalendern såg jättefin ut, och det faktum att den är en påminnelse om eran fina lille Victor och att pengarna går till banrcancerfonden är ju toppen!



Tänker mycket på er och det helvete som ni går igenom, men jag vet att ni är starka och kommer att klara er fint! Victor finns vid er sida och stöttar er <3



Stora kramar



Victor för alltid i mitt hjärta...

2009-09-27 @ 11:36:56
Postat av: Tessan

Jag ska självklart beställa en kalender. Har tänkt göra det flera gånger. Nu ska det bli av!



Kram,

Tessan, mamma till Ida och Tim

2009-09-27 @ 21:12:29
URL: http://tessanova.blogg.se/
Postat av: En medmänniska

Så fint och att pengarna går till Barncancerfonden.

Precis..Ingen kan göra allt men alla kan göra något.

Ser framemot kalendern!



Kram Malin

2009-09-27 @ 22:59:05
Postat av: Regina

Kära Sofie & Peter!

Jag kan inte i ord beskriva hur ledsen jag är över att Victor inte längre finns hos er. Det är SÅ orättvist, att ett barn ska behöva ryckas från jordelivet. Jag har försökt att läsa din blogg länge men varit tvungen att avsluta för att det helt enkelt har varit för jobbigt. Men nu har jag läst å läst å läst och tårarna bara forsar ner för mina kinder, men jag kände att jag behövde läsa lite om eran situation och om söta Victor. Jag är nämligen mamma till en av de busungar i kalendern som ska skänka pengar till barncancerfonden och till Victors minne. Det var tuff läsning och då känner jag er inte, vi har aldrig mötts, men ändå känner jag att jag bara skulle vilja ha dig nära Sofie, och få krama om dig. Ni är starka, och det ska jag också vara när jag nu ska börja sälja dessa kalendrar till detta viktiga ändamål. Ingen ska kunna gå förbi mig, och säga nej tack. Jag ska ha mitt minne av denna läsning och Victors film i mitt huvud när det ska samlas in pengar till barncanserfonden. Kram till er från en Juni-prinsessas mamma

2009-09-28 @ 23:14:49
Postat av: Marie Schölling ( BUSCHEF )

WOW !



kalenderbeställningarna rullar in

kom igen !

Beställ och hedra minnet av den lilla vackra prinsen Victors minne

Regina ovanför du och alla vi andra ska banne mig sälja dom eller hur ???



Kram Sofie & Peter ni är ständigt i våra tankar

2009-10-01 @ 05:37:53
Postat av: Elin

Vill göra ett tillägg. Pengarna går inte oavkortat till barncancerfonden. Det är 77kr utav kalender priset som går dit.

2009-10-08 @ 10:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback