Film

        DATUM: 2009-09-12 TID: 23:58:01
I kväll kom syrran över med en film, så vi gjorde i ordning dipp, morötter, gurka, chips och godis och hade en riktig mys kväll alla 3.
Filmen hette Eastern Promises och handlade om den ryska maffian. Den var helt OK, men hade väldigt konstigt slut, man satt liksom och väntade på att filmen skulle fortsätta en timme till.

Peter är inne på sin 9:e dag utan snus nu. Han lovade att sluta på Victors 2 års dag och han har hittils hållt löftet. Bara humöret håller i sig också =)

Nu skall jag släppa ut vovvarna, gå och borsta tänderna och sedan slänga mig i säng. Är jätte trött.

Godnatt allesammans

Kram

Kommentarer
Postat av: Hanna K

Godnatt och sov gott! =)

Postat av: Jenny - tvåbarnsmor

Härligt med en softkväll... Sånt behöver man!



Heja Peter!



Kram och god natt!

2009-09-13 @ 00:54:47
Postat av: Suz

Oj så många starka känslor som kom upp inom mig när jag ikväll hittade din blogg. Jag såg er så som många andra när vi medverkade i serien "sjukhuset" och ikväll hittade jag din blogg av en slump.

Tårarna rinner och även om det gör ont kan jag inte sluta läsa.

Jag har inte förlorat ett barn men jag älskar ett barn och bara tanken på att förlora honom gör så fruktansvärt ont. Vill här sända några styrkekramar och säga att jag hoppas att ni någon gång finner ro. Er pojke var så fin, gratulerar till att ni fick ha en sådan fin pojke om än bara för en stund.

2009-09-13 @ 02:07:33
URL: http://susenknopp.blogg.se/
Postat av: En medmänniska

Glad att läsa ni hade en riktig myskväll igår alla 3!



Peter! Håller tummarna du klarar detta!



Många kramar från Malin

2009-09-13 @ 06:12:05
Postat av: Anna

Jag är en av dina trogna läsare här i bloggen.

Skulle bara berätta att jag gjort lite reklam för dig i min blogg, för jag hoppas VERKLIGEN att du vinner mamahjälte 2009.



kram*

2009-09-13 @ 08:18:29
URL: http://mammaannatill2.blogspot.com/
Postat av: Anna

Glömde ju ;-) Hoppas det är okej för dig!!

2009-09-13 @ 08:19:25
URL: http://mammaannatill2.blogspot.com/
Postat av: Jenny i Skåne (mamma till tre)

Har också sett filmen och håller med dig om att slutet kändes ofärdigt och oväntat.



Heja Peter, hoppas det går bra med snusavslutet! Min käre make har slutat ett flertal ggr men börjat igen, och hans humör är inte att leka med när han är utan snus. Nästan så att man önskar att han börjar igen när man står brevid och får stå ut med surmulandet...;-)

2009-09-13 @ 11:01:39
Postat av: Anonym

Varför funkar det inte att titta på "viktors film" :/ Dom andra funkar men inte den??

2009-09-13 @ 11:23:32
Postat av: Anna Spiik

Vad kul med en myskväll.



Kram

2009-09-13 @ 12:08:40
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Mysigt! =)

oj ja Jonas här försökte sig på det för ganska länge sedan, han väl om han vill skulle jag tro. Men uuh humöret säger jag bara :P

2009-09-13 @ 12:15:12
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: Medmänniska och farmor

Vill bara tala om att jag röstat på dig som Mamahjälte. Hoppas du vinner. Följer din blogg varje dag.

Jag läste boken i går om Victors öde. Det var starkt.



Håller tummarna för Peter.

2009-09-13 @ 12:25:10
Postat av: Anonym

Gå gärna in och kolla på bloggen, en blogg om en vän som gick bort i cancer knappt 1 vecka sen.

2009-09-13 @ 12:35:04
URL: http://vilaifridjimmy.blogg.se/
Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

Nu har jag suttit och läst din blogg, och här är inte en enda kind torr :( Jag beklagar så otroligt, kan inte sätta mig in i eran situation.

Jag såg Victor på tvn ett par gånger, och han var så himla söt. Jag ville nästan inte se när han blev sämre :( Det gjorde ont i mig, gör ont i mig när jag läser dina ord!



Jag hoppas du vinner mammahjälte, för du är en stor hjälte!



Kram!

2009-09-13 @ 14:03:40
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Annika

Otroligt starkt av Peter att försöka sluta snus just nu. Mycket beundransvärt. Vill också passa på att säga att jag också röstat på dig Sofie, ska rösta en gång till via jobbmejlen. Vad fint Victor har det på sin byrå och vilken fin present med Laban-figurerna.

2009-09-13 @ 14:17:04
Postat av: Helena

Heja Peter!!!

kram

2009-09-13 @ 16:19:17
Postat av: Alexandra

nu har jag suttit och läst egenom din blogg..

Hittade din blogg via alicesmamma.blogg.se

Jag vet inte hur jag ska reagera. Det är hemskt. Jag såg lilla killen på tv några gånger. Både jag och sambon ville att ha skulle bli bra. vi hoppades att han skulle få det bra igen. Det gör väldigt ont i mig att veta att det vart såhär. För det var inte såhär vi ville.. Inte någon.. Va stark du kommer klara detta.. Ta hand om dig.. Lycka till med nya bebis i magen. Jag är med gravid. Dock så är det första barnet =) Kram

2009-09-13 @ 16:34:37
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)

Det lät som en bra lördagskväll..ibland måste man bara få vara oxå :)

Gud så duktig peter e.. Min karl har slutat mååånga ggr och börjat varje gång igen!! Å humöret.. fyy tusan ;)

Håller tummar att det går kanon för honom!!!



Kram kram

2009-09-13 @ 18:59:39
Postat av: Jenny

Hej Sofie! Läste din bok igår..o tårarna har runnit precis hela dagen.. känner att jag verkligen skulle vilja besöka graven o blåsa blåsbubblor för honom.

Men vet inte vart den är?



Me all kärlek



Jenny( mamma til Benjamin)

2009-09-13 @ 22:31:02
Postat av: bettygirl.blogg.se

klart att han klarar att sluta snusa på en sån dag :)



bra gjort !!!

2009-09-14 @ 08:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback