Fisar...

        DATUM: 2009-09-18 TID: 22:34:19
Peter sitter och kollar på någon dålig film och själv sitter jag vid datorn och luktar på inget mindre än "Labans vidriga fisar!"
Jag skämtar inte när jag säger att den här hunden fiser varje gång han rör sig.
I bland kan han komma struttandes över golvet om man sitter i tex köket, ställa sig under stolen, lägga av en fis och sedan nöjt gå därifrån.
Är det utplanerat och med flit undrar vi? Ingen aning men jag måste nog flytta mig nu innan det sätter sig i kläderna...=)

Bye









Kommentarer
Postat av: Tess

Haha. Jovisst kan dem de små fyrbenta rackarna.=)

Lite lustigt kanske att en sån liten kan fisa en till kvällningar..(av din bild att avgöra iaf)

Min vovve tar sig aldrig äran att fisa offentligt, utan går undan en stund och kommer tillbaka när done is done.. =)



Tänker på och Victor!

Massa Varma Kramar.



Tess och Vispen (vovven)

2009-09-18 @ 22:59:40
Postat av: En medmänniska

Usch fy ;) men så jädrans söt den rackarn!

2009-09-19 @ 22:31:37
Postat av: ParadisFrida

Ha ha ha, jag vet precis hur det är :) Fast då var det min lilla katt Fritz som låg under köksbordet och brände av riktiga giftbomber!! Den ena värre än den andra.. Man kanske kunde lägga doftkulor i fodret (sådana som man lägger i dammsugaren) ;) skojar bara!



Kramar till er



Victor för alltid i mitt hjärta....

2009-09-20 @ 12:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback