Tack igen...

        DATUM: 2009-09-10 TID: 10:21:09
Tack till alla er som åkte Barncancermilen och tack även till er som fortsätter bidra till fordskningen på Victors fond.
Jag kan inte säga det nog.

Det har redan börjat dimpa ner massvis med otroliga historier i min mail korg och jag måste bara säga Wow".
Vilka människor det finns där ute´, och vad starka ni är.
Jag försöker svara på alla mail så fort det går, men det är så många så det kanske tar ett par dagar.
Jag hoppas att ni kan finna lite stöd och råd i det jag skrivit till er i svaren.

Nu skall jag äta frukost och sedan är det dags för psykologsamtal för mig och Peter. Vi hörs senare!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Bodil

Jag hittade din blogg idag genom en bekant och jag måste först få beklaga förlusten av er lille son!

Men kom ihåg att han kanske inte finns med er här och nu som levande men han följer varje steg ni tar ändå!



Jag har själv mist en son ~Ville~ och vet vad längtan är...

Det spelar ingen roll i världen hur många barn vi får (fått) efter honom han är ändå en egen individ och som du skrev folk tror att man gått vidare det har man ju inte man har bara stoppat in barnet lite djupare i hjärtat och man måste ju fortsätta leva så är det ju!



Med alla världens varmaste kramar // Bodil

2009-09-10 @ 10:40:54
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: Anna Spiik

Satt och funderade igår om jag skulle skriva mail till dig, men det blev aldrig av. Kanske att det kommer något till dig senare.

Har skickat presenten idag :)



Kram

2009-09-10 @ 12:09:25
Postat av: Veronika

Du är en helt fantastisk och varm människa, det har du visat genom din blogg.

Du skrev om fonden och jag skänker en slant till Barncancerfonden varje månad, de senaste månaderna har jag även gått in på just Victors fond och lämnat bidrag. Även om allt hamnar på samma konto så har det varit en självklarhet för mig att ge en slant då och då just till Er underbara ängels insamling. Det kommer att kännas konstigt när tiden går ut för insamlingen, men en sak är jag säker på - jag kommer att fortsätta ge ett bidrag till barncancerfonden varje månad i hopp om att det en dag kommer att finnas ett bra botemedel mot den djälvulska cancern.

Er underbart söta ängel har etsat sig fast i mitt hjärta och han kommer för alltid att leva i mitt minne.



Kram

2009-09-10 @ 13:29:25
Postat av: Annika

I går blev jag uppringd av en sån där person som gör marknadsundersökningar. Jag brukar ställa på såna eftersom jag alltid tycker lite synd om de där som måste sitta och ringa. På slutet av samtalet frågade han om jag kunde tänka mig att ingå i en panel och svara på frågor via mejl. Man får en krona per minut och det går bra att skänka pengarna till bland annat Barncancerfonden! Så jag sa ja direkt! Snubben blev helt exalterad. Kanske inte är så vanligt att folk tackar ja till sånt. Men jag tänkte ju på Victor direkt förstås.

2009-09-10 @ 14:18:30
Postat av: Linda

Jag kom in här, via en vän. Jag har läst några inlägg och ryser. Mina tårar är inte långt borta. jag beundrar dig. Din styrka. Ditt mod. Vackra människa.

2009-09-10 @ 15:51:03
URL: http://skriftform.blogg.se/
Postat av: Anna

Trillade in på din blogg via Hjältemammorna och ville bara säga att du e otroligt stark. Att förlora sitt barn är något av de svåraste som finns. Jag höll på att förlora min dotter förra hösten. Hon är född i v 26 och vägde 720g. Jag kan aldrig veta hur svår sorgen är, men jag vet hur det är att nästan förlora någon. Iaf, ville jag bara säga hej o fortsätt kämpa. Kram Anna

2009-09-10 @ 17:03:17
Postat av: Bodil

Såg dig i tidningen idag. Röstar på dig, du är sååå värd det!!

2009-09-10 @ 17:29:40
URL: http://enmynta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback