Melwin med familj

        DATUM: 2009-09-15 TID: 19:32:33

Vi hade jätte trevligt besök idag av familjen Haapala Silfver. De skulle in på Neurologisk kontroll med Melwin så de passade på att svänga förbi oss =

Vi besökte graven och åkte sedan in till Bålsta för att avnjuta en underbart trevlig lunch allihopa.
Barnen fick låna min kamera så de fotade lite.





Melwin fotar mig =)






Jag och Albin








Världens bästa Melle =)







Allt som allt så var det så himla trevligt att träffas. Nu får vi bara hoppas på att allt går bra
med Melwins fortsatta kontroller. Men det vet jag att det gör =)


Kram


Kommentarer
Postat av: Annika

Hoppas verkligen det går bra för lilla Melwin. Vad trevligt ni ser ut att ha det på bilderna. Du ser jättefin ut tycker jag. Graviditets-strålar även om jag också skymtar sorg i dina ögon Ja, jag tycker ni är helt otroliga som orkar gå upp varje dag och dessutom orkar hitta på trevliga saker ihop med andra.

2009-09-15 @ 20:19:55
Postat av: Anna Spiik

Trevligt ni ser ut att ha det och som Annika skriver, du är jätte fin.

Håller tummarna för Melwin.



Många kramar// Anna

2009-09-15 @ 20:33:46
Postat av: Emma

Du är jättefin Sofie:) Så himla söt.



Styrkekramar till er.

2009-09-15 @ 20:34:18
Postat av: Amy

Vad söt du är :)

2009-09-15 @ 20:41:19
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: Caroline

Kan inte annat än hålla med ovanstående inlägg. Du är så himla söt!

2009-09-15 @ 20:48:07
URL: http://lambisoft.blogspot.com
Postat av: Marie (en mamma med 3små barn)

Håller tummar att allt går bra för lille Melwin men det tror jag oxå att det gör!!

Ser ut som ni haft en trevlig dag =D

Dina ögon riktigt lyser.. men man ser även sorgen..



Många kramar till er

2009-09-15 @ 21:19:54
Postat av: Tess

Kan bara instämma; Du är jätte fin och söt! =)

Du och Peter är fina ihop.

Ser ut som ni haft en trevlig dag allihopa.

Håller alla tummar att allt ska gå bra för Melwin och hans familj.



Kramar på er allihopa=)



/Tess.



2009-09-15 @ 21:41:44
Postat av: Jenny i Skåne (mamma till tre)

Ser ut som att ni haft en mysig dag! Välbehövligt kan jag tro. Skickar också många tankar till Melwin och hans familj och hoppas att allt ska gå bra!

2009-09-15 @ 21:48:53
Postat av: Elin

Vilka härliga bilder och du är så fin Sofie!! :) Hälsa familjen från oss!! Massor av kramar / Elin

2009-09-15 @ 22:21:35
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: sofie

allså ni e så bra..så starka ... Victor kan inte ha bättre föräldrar än er. Hoppas allt e bra me gravidmagen=)

2009-09-15 @ 22:36:15
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi ber och hoppas att det går bra för Melwin !!!

2009-09-15 @ 22:46:19
Postat av: Anna Haapala Silfver

Tack själva för en supertrevlig lunch, det gör vi om!

Ta hand om varandra, så ses vi snart igen :-)

De största av kramar till världens bästa Sofie o Peter /// Anna

Postat av: Jenny - tvåbarnsmor

Härlig dag ni verkar ha haft!:) Jag håller mina tummar hårt för att det ska gå bra för Melwin!!!



Kramar

2009-09-15 @ 23:11:52
Postat av: Anette

Ja, men det blir ju lite tråkigt när det blev som det blev.



Jag vill iallafall säga att jag rös till när jag fick höra vad du varit med om när vi satt där i studion. Jag har läst om dig på aftonbladet tidigare också.

Du har verkligen varit med om ens värsta mardröm!



Jag håller gärna kontakten i fortsättningen. Använder du samma mailadress som msn-adress? Isåfall kan jag adda dig!



Jag hoppas att vi alla får gå på galan så att vi alla får ses igen!



Stort grattis till graviditeten. Önskar er all lycka i framtiden.



Och lycka till i tävlingen!

Kramar från mig och Cornelis!

2009-09-15 @ 23:20:13
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/
Postat av: En medmänniska

Glad att läsa om ert trevliga besök av era kära vänner familjen Haapala Silfver igår och se det i bilder :)

Håller också alla tummar o tår hårt för Melwin och hans familj!!



Ni är sååå Söta Sofie & Peter!

Kramar till er,

Malin



2009-09-16 @ 09:33:11
Postat av: Ännu en medmänniska/mamma till 3

Jättefina bilder på Er alla, håller också tummarna för att Melwin även i fortsättningen ska vara OK.

Kram

2009-09-16 @ 09:40:34
Postat av: Tessan

Jag håller också tummarna för att allt går bra för lilla Melwin och att han blir frisk!



Kramar,

Tessan, mamma till Ida och Tim

2009-09-16 @ 12:45:47
URL: http://tessanova.blogg.se/
Postat av: Frida

Håller med dem andra, du är verkligen jättesöt. På bilder syns det iallafall inte att du INTE strålar. Du ser jättefrisk och fin ut.



Fick boken idag...



Kramar Frida

Kämpa på! Hoppas det går bra för Melwin :)

2009-09-16 @ 17:38:53
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej Sofie,



Fick boken idag.. väntat så.. Nu ska jag spara den till ett bra tillfälle för jag vill sträckläsa den såklart...

Tänker på er, på Victor...livet är orättvist & märkligt..



Tusen kramar till er

Tess mamma till 2 grabbar

2009-09-16 @ 18:00:10
Postat av: Jessica/mamma till 2

Jag hoppas att det går bra för lilla Melle

jätte fina bilder på er alla..

Tänker så på er och eran fina prins Victor.

Kramar

Jessica

2009-09-16 @ 21:23:45
Postat av: ParadisFrida

Jag önskar av hela mitt hjärta att det ska gå bra för lilla Melwin och hans familj!! Jag sänder även en tanke till alla små som kämpar för sina liv mot den best som tog fina lille Victor ifrån er. Jävla Cancer, jag HATAR den!!



Dom största av kramar till dig och Peter.



Victor för alltid i mitt hjärta...

2009-09-17 @ 23:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback