Bio

        DATUM: 2010-04-05 TID: 23:21:48
I dag har jag farit i väg och ridit.
Peter hade Vilma så jag kännde ingen stress alls utan kunde i lugn och ro mocka, borsta lerig häst, bygga bommar, rida, fika och pyssla lite =)

På kvällen så hade vi fixat barnvakt av super gulliga Cattis och Hasse, som ville att vi skulle få komma iväg på bio. Jag, Peter och Linnèa blev det som åkte i väg eftersom att Thea är hos mormor i veckan och Cazper inte kommer förens till helgen.

Vi såg filmen Farsan av Josef Fares, och jag måste säga att jag blev positivt överaskad.
Den var både rolig och djup på samma gång och jag både skrattade och grät. Nu tillhör jag i och för sig en av de känsligaste människorna som finns, och gråter till det mesta, både tecknat och verklighetsbaserat, men jag tror nog inte att jag var den enda som tyckte det =)

Ett stort tack till fam, Kimby som passade vår lilla guldklimp och lät oss få komma ut och göra något trevligt.
Mormor var självklart jätte avis, men nästa helg är det hennes tur, då vi skall på Trädgårdsmässan i Älvsjö, så då får hon ha Vilma för sig själv =)






Nu skall jag gå och slänga mig i säng och passa på att sova medans Vilma gör det, så vi hörs i morgon!

Sov så gott allesammans !!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anitha Leidefors

Hej Sofie!!! Vad roligt att ni kom ivät på bio.... förstår mormor att hon är lite avis. Jag längtar till nästa helg, då jag ska ha Elsa som jag är mormor år. Hon är 4 år och världens mysigaste kompis!!

Kul att höra att du tyckte filmen var bra.. funderar oxå på att se den. Jag är oxå känslig, men ag bjuder på det.

Ha en bra dag...

Kram från Anitha

2010-04-06 @ 06:33:03
Postat av: Ida

Okej, tänkte se den en gång men sedan vart det aldrig av...

Men va roligt att ni fick komma iväg lite =)

Kram

2010-04-06 @ 09:28:43
Postat av: En medmänniska

Fint av Cattis och Hasse att ställa upp så att ni kunde komma iväg på bio du, Peter och Linnea!

Kram Malin

2010-04-06 @ 19:08:21
Postat av: Helena

Kul att du gillade filmen. Den får blir mitt nästa bioval.

Vi såg draktämjaren i fredags och den var riktigt bra den också. (barnfilm men ändå=)

Skönt att få komma iväg på annat ibland.

Hon är så söt lilla Vilma. Jag förstår att de slåss om att få passa henne!=)

KRAM Helena

2010-04-06 @ 21:38:20
Postat av: Josefine - vardagen som 16 år och sjukskriven

Jag kan lova, du var inte den ende som både grät och skrattade. Ena sekunden hade jag så ont i magen av allt skrattande, nästa sprutade tårarna...Den var som du skrev, en glatt överaskande film^^

2010-04-10 @ 00:15:05
URL: http://mittlivsomjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Innan du kommenterar, har du läst inlägget?:


Trackback